Конспект корекційно-реабілітаційного заняття для дітей молодшого шкільного віку з ООП

Про матеріал
Дане заняття проводиться з метою формування уміння аналізувати об’єкт, виділяти в ньому основні частини й деталі, їх складові, визначати їх розміри, форму, просторові відношення й призначення.
Перегляд файлу

Розробить план-конспект реабілітаційного заняття, враховуючи, що на ньому присутні  гіперактивні діти дошкільного віку з вадами розумового розвитку.

 

Конспект корекційно-реабілітаційного заняття для дітей молодшого шкільного віку з ООП

 

Мета заняття: Розвиток концентрації уваги, контролю імпульсивності, зниження агресії, розвиток уміння підкорятися словесним  вказівкам дорослого, розвиток рухової сфери.

                           Формування уміння аналізувати об’єкт, виділяти в ньому основні частини й деталі, їх складові, визначати їх розміри, форму, просторові відношення й приз­начення.

                         

ХІД ЗАНЯТТЯ:

 

  1. Віночок спілкування-привітання:

Я скажу тобі привіт,

Мій привіт тобі летить.

Ми хороші дуже

Привітаймось, друже

(діти перекидають один одному хустку-хмаринку, при цьому називають ім’я того кому її передають, вітаються – «Олеже, мій привіт тобі летить».  Остання дитина говорить: «А мій привіт, до всіх летить!»

 

2. Розминка. «Сніговик». 

Вправа виконується стоячи. Дітям  пропонується уявити, що вони - тільки що зліплений сніговик. Тіло повинне бути напружене, як замерзлий сніг. Прийшла весна, пригріло сонце, і сніговик почав танути. Спочатку «тане» і повисає голова, потім опускаються плечі, розслаблюються руки і т.д. В кінці вправи діти присідають  до підлоги (на стільчик, килим) і почуваються  як калюжка води. Необхідно розслабитися. Пригріло сонечко, вода в калюжі стала випаровуватися і перетворилася в невеличку хмарку. Дме вітер і жене хмарку по небу.

  1. Мовленнєва розминка (варто повторити 2-3 рази)

 Мета: розвиток рухливості органів мовленнєвого апарату, створення умов для розвитку пам'яті, мислення, уваги.

 

Ла-ла-ла: Алла дівчинка мала.
Ли-ли-ли: В гості ми до неї йшли.
Ло-ло-ло: В Алли тісто підійшло.
Ла-ла-ла: Пирогів вона спекла.
Л’є-л’є-л’є: Чаю Аллочка нал’є.
Лі-лі-лі: Ось лимони на столі.
Лю-лю-лю: Дуже кисле не люблю.

 

4. Гра «Говори!» (Розвиток уваги, контролю імпульсивності)

       Діти сидять у колі. Вчитель каже: «Я буду задавати питання, але відповідати на них можна буде тільки після того, як я дам команду «Говори!» Відповідати можна всім разом. Але тільки після команди ».

Давайте потренуємося: «Яка зараз пора року? Говори! Якого кольору у нас килим? Говори! Який сьогодні день тижня? Говори! …. »

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА ЗАНЯТТЯ.
 

  1. Знайди ключик, що відчиняє кожен із замків.

Мета: розвиток уваги  та памʼяті, уміння порівнювати предмети та повʼязувати між собою.


           Роздивіться зображення знайдіть ключик, що відчиняє кожен із замків. Подивіться уважно та скажіть які  ключики  відкриють замочки за якими сховалися слова «Спасибі» та «Будь ласка». Скажіть де розташовані ці замочки (по середині, зверху, знизу)

 


 


До всіх сердець, як до дверей,

Є ключики малі,

Їх кожен легко підбере,

Якщо йому не лінь.

Ти, друже, мусиш знати їх,

Запам'ятать неважко

Маленькі ключики твої —

«Спасибі» і «Будь ласка».


 

 


 

  1. Назвіть усі відомі вам геометричні фігури.

Мета: розвиток памʼяті, уваги, здатності до узагальнення форм, уміння аналізувати  об’єкти.

                 

 

Що ви бачите на малюнках? Назвіть усі відомі вам геометрчні фігури? Де вони розташовані, що саме зображують (сонце, квітку, тощо)?

 

  1. Гра «Хто літає?». (Розвиток концентрації уваги.)

 Вчитель називає предмети. Якщо предмет літає - діти піднімають руки, якщо не літає - руки у дітей опущені. Коли вчитель свідомо помиляється, дітям необхідно своєчасно утриматися і не підняти руку. Дитина, яка не втрималася, повинна заплатити фант і викупити його в кінці гри, виконавши якесь завдання.

  1. Конструкторські ігри.

Мета: розвиток спостережливості, уміння аналізувати предмети;  розвиток образного мислення засобами конструювання.

 

 

Роздивітьсь малюнок і визначте які геометричні фігури  використали для створення зразків. Яка геометрична фігура, де розташована (зверху, знизу, позаду, попереду, зліва, праворуч); яка вона плоска чи об’ємна. Якого кольору, ви хотіли б, що вони були?  На які архітектурні споруди схожі? Розфарбуй одну споруду, яка вам найбільше сподобалася.

 

  

  

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.
 

Скоро нам прощатись час.

Похвалити треба нас.

Друже, гарно ми трудились.

Може трішки притомились?

На занятті грали ми,

Що робили повтори

 

Чи можете ви повторити, що ми робили на занятті? Що вам сподобалось? Що було важко? Чому навчилися?

 

     Релаксація . «Розгойдувати дерево».

 

         Дітям пропонується уявити себе якимось деревом. Коріння – це ноги, стовбур – тулуб, крона – руки і голова. Починає дути вітер, і дерево плавно розгойдується – нахиляється вправо і вліво (3-5 разів), вперед і назад. Під час виконання рухів необхідно прагнути дотримуватися ритмічного дихання. В результаті виконання вправи посилюється діяльність внутрішніх органів, поліпшується еластичність легенів, особливо нижніх відділів, і кровообіг головного мозку.

Традиційне прощання.

 

Ось прийшов прощатись час,

Було в нас усе гаразд,

Все зуміли, все змогли,

«До побачення!», - пішли.

docx
Додав(-ла)
Шматко Наталия
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
26 жовтня 2021
Переглядів
2309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку