Конспект " Математична кав'ярня"

Про матеріал

Конспект нестандартного уроку математики з теми: " Тренувальні вправи на закріплення таблиці множення та ділення числа 2. Розвязування простих задач"

Перегляд файлу

Нетрадиційний урок математики у 2 класі

Математична кав’ярня

Тема. Тренувальні вправи по закріпленню таблиці множення і ділення числа 2

 Розв`язання простих задач

Мета: закріпити знання таблиці множення і ділення числа 2, знання про збільшення і зменшення числа на декілька одиниць та у декілька разів;

відпрацьовувати вміння розв’язувати задачі вивчених видів; формувати обчислювальні навички;

закріпити вміння знаходити периметр прямокутника;

вчити дітей міркувати і доводити, розвивати мислення, пам'ять, мовлення;

виховувати любов до математики.

Тип уроку: комбінований, нетрадиційний

Обладнання: малюнки із зображенням овочів, загадки про овочі, картки з прикладами та рівнянням, ІКТ, цукерки, печиво, вислови про математику.

Хід уроку

І. Організаційний момент

1 учень

Ласкаво просимо до математичної кав`ярні, де зможуть задовільнити свої смаки витончені ГУРМАНИ – цінителі вишуканих страв.

2 учень

Знайдуться страви для відвідувачів, котрі  дотримуються дієти, тобто вживають у своєму раціоні спеціальні страви, що не шкодять їхньому здоров`ю.

3 учень

Всі сьогодні знайдуть страви за смаком. Адже недаремно говорять, що

« МАТЕМАТИКА – СМАКОЛИКИ ДЛЯ РОЗУМУ!»

1 учень Всіх вітаємо гостей у нашій затишній кав`ярні.

 

І.1.Зробіть свій заказ, записуючи в зошитах число і « Класну роботу». Пам`ятайте про вишукані манери – як правильно сидіти за столом

Ще писав Гете - « Манери людини – це дзеркало, яке відображає її портрет!»

ІІ. Закріплення таблиці множення і ділення, формування обчислювальних навичок.

ІІІ .  Ознайомтесь з меню нашої кав`ярні:

Салат

«Математичний вінегрет»

Перша страва

«Борщ з математичними  перегонами»

Друга страва

«Варенички з перчинкою»

Десерт

   «Морозиво з ребусів»

Печиво

   «Геометричне»

Цукерки

«Асорті»

 

Починаємо нашу ТРАПЕЗУ ( прийом  їжі) із закуски ( тобто страва, котра подається на початку обіда чи вечері)

Це багате мітамінізоване блюдо – ВІНЕГРЕТ. Відгадайте загадки, щоб дізнатися з чого його готують.


Печуть мене, смажать і варять,
Їдять мене і дуже хвалять.
(Картопля)
* * * 

Довгий, зелений, 
Добрий і солоний, 
Добрий і сирий.
Хто він такий? 
(Огірок)
* * * 
В полі хороше мені 
Зеленіти навесні.
Чим же я — не молодець?                       
Маю диво-корінець, 
Все про нього дбаю, 
Цукор відкладаю. 
(Буряк)

* * * 
Хто хустиночку свою 
Влітку покриває?
І по двадцять хустин
На голівці має? 
(Капуста)

* * * 
Кажуть, щоб хвороб не знати,
Треба всім мене вживати.
Може, ви мене й з’їсте,
Тільки сльози проллєте.
(Цибуля)

 

Сидить баба у коморі , а коса її надворі?

( Морква)

 

Повна хата горобців, та нікуди вилетіти?

 (Горох)

 

  • Що можна сказати про слова - відгадки?

Вчитель , коли діти відгадали загадку, вивішує малюнки із зображенням овочів. Під овочами записані приклади.

  • Щоб салат був смачним, потрібно знайти значення виразів на овочах:

( розв’язання прикладів)

23 + 19       42 + 14       45 – 10: 2      44 – 8: 2    18: 2 -9

  • Пригадайте , як називаються числа при додаванні, відніманні, множенні та діленні.

Математичний диктант

  1. Знайти добуток чисел 5 і 2
  2. Перший множник – 2, другий – 4. Знайти добуток.
  3. Ділене - 12, дільник - 2 Знайти частку.
  4. 8 збільшити на 4.
  5. Скільки лап  у 9 півників?

Відповідь: 10, 8, 6, 12, 18.

  • Молодці, з салатом ви впорались. Переходимо до першої страви – це борщ. Розв`яжіть задачі

Для приготування борщу кухар  почистив 8 кг буряка, а картоплі  - у 2 рази менше. Скільки кілограмів картоплі потрібно для борщу? Скільки всього буряка і картоплі використали для борщу?

8:2 + 8 = 12( кг) ( Запис задачі записаний на слайді, діти записують розв’язання)

У  кав`ярні відвідувачі замовили 5 тарілок борщу по 10 грн, та вінегрет за 4 грн. Скільки грошей заплатили за страви?

10 х 5 + 4= 54 ( кг)

( умова задачі на слайді)

ІV. Фізкультхвилинка пісня « Борщі»

V. Переходимо до другої страви

« Варенички з перчинкою»

 

Записати числа, знайшовши закономірність

11, 31,51,…, ..,

 

Задача ( усно)

Мишко, Сашко, Петрик та Юрко замовили 3 порції вареничків та 1 порцію десерту. Мишко і Сашко замовили однакові порції, Петрик і Сашко – різні. Які страви замовили діти? (Сашко, Мишко, Юрко – варенички, а Петрик – десерт.)

  • Молодці!
  • А тепер час переходити до десерту – найулюбленішої страви , яку подають в кінці обіду.

VІ. Відгадайте ребуси( що записано: 7 я, 3 <)

  • Молодці!

VIІ. Печиво  « Геометричне»

  • У вас на столі лежить печиво, на яку геометричну фігуру воно схоже?
  • Що таке прямокутник?
  • Накреслити прямокутник довжиною 4 см і  шириною 2 см. Знайти периметр прямокутника.

(42 + 22 =12 см)

 

VIІІ. Цукерки « Асорті»

  • Розв`яжіть приклади і складіть слово, яке говорять виховані люди після прийому їжі.
  • А чи знаєте ви, звідки походить слово «дякую»?

« Дякувати» з німецької мови «danken» і запозичилось із польської мови. Слово « дякувати» розшифровується приблизно так «Ви мені зробили добро, я думаю, що пам’ятаю про це. »

  • Я теж дякую за те, що завітали до нашої кав`ярні.

ІХ. Підсумок

  • Сьогодні у нас незвичайний день, тому всі відвідувачі отримають солодощі від закладу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25 – 10

12 - 26

9 2 +2

34 + 22

2 9 – 17

77 – 14 : 2

 

 

 

 

 

 

40 + 14 : 2

12 : 2 + 42

 

 

 

10

11

20

22

31

д

ю

к

у

я

 

17 – 12: 2

25 +10

8 + 2 7

36 – 10 : 2

18 : 2 +1

docx
Додано
24 вересня 2018
Переглядів
811
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку