УРОК -ПОДОРОЖ "ВПРАВИ І ЗАДАЧІ НА ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА "3"

Про матеріал

МАРТИНЮК ІРИНА МИКОЛАЇВНА

19.03.1969 Р.Н.

КЗ "ГІМНАЗІЯ І,ІІ СТ. №2" СМТ.ШИРЯЄВЕ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ


УРОК -ПОДОРОЖ "ВПРАВИ І ЗАДАЧІ НА ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА "3"


Перегляд файлу

Урок-подорож

Тема: Вправи i          на засвоення множення числа З. Периметр квадрата i трикутника

Мета: Перевђрити piBeHb учнями навчального матерђалу:

ЗасвоТти таблицю множення числа З;

вправляти      у  задач i  знання учнями геометричних            (трикутник, коло, квадрат, прямокутник). А також визначення периметру квадрата i трикутника; розвивати        мислення, пам'ять , мову. Виховувати увагу, akypaTHicTb при

Обладнання: Макет ракети „плакати «Математика — королева BCix наук»,

геометричних  слово зашифроване в

ТИП уроку: nepeBipka знань, YMiHb i навичок.

Етапи уроку:

класу. Вступне слово вчителя. Н.      Контроль,       i  знань

1. Зупинка «Усний рахунок».

а) Гра

б)

2.3упинка хвилинка»

З. Зупинка «Конкурс

4.                   Зупинка «Математичний диктант»

5.                   Зупинка  пару»

6.                   Зупинка «Геометрична»

7.                   Зупинка «Конкурс

8.                   Зупинка «Приклади i lll. уроку. Зупинка

д/з

уроку

1 .                 класу

Дзвоник пролунав! Ура!

Бо            не просто урок, А      й 3MicT0BHa гра.

тож, усе

Bci

 у нас не звичайний урок, а який саме, ви MeHi розв'язавши приклади

6

15

18

15

24

15

12

п

о

д

О

р

О

ж

уроку: «Щоб учителем,         льотчиком стати — Математику треба насамперед знати»

В подорож до кратни Математики ми вирушимо на  pakeTi (демонстрацЈя макету ракети). Члени не забудьте взяти з собою

      Клас дјлю на       команди: «Квадратики» i «Трикутники».

                   Контроль,                  i знань.

1. домашнього завдання

z «Усний рахунок»

а) Гра

        з*з       

б)

 У салон де ракети потрапити можна.  розв'язати про природу кожна.

Йшли три Тжачки

Несли по два грибки

А ви Тм  грибочки

три ведмедики Јшли.

По три несли

А ви тм

Десять вушок лисенят

Слухали маму.

Зшили niBHi черевички

Щоб ходити на музички

Каблучками тук-тук,

BiciM пар, а скЈльки штук?

 

Перша зупинка  хвилинка»

 

Зошит         я      

Навскоси його кладу.

Ручку я ось так тримаю.

Сяду piBH0, не 

Буду я писати вправно. До роботи я берусь.

(цифри 2,3, ракети)

 

4.

«Конкурс

Знайти правильну

 

 

           71

 

3 * 5+75

39

3 * 9-27 12

 

3 * 7-11

90

3 * 8 +47 О

 

3 * 9+ 12

10

З.

Ось ракета летить в гору, все ми бачим звисока. Промайнули моря, гори. Ось i краТна «Математика»!

 Зупинка «Математичний диктант» я продиктую,

Що кратна пропонуе.

Частку чисел 16 i 2 на4О

Добуток чисел 2 i 9 на 12

Суму чисел 11 i 7 подјлити на 2 чисел 20 i 18 помножити на7

6. Третя зупинка  пару»

25+...=31

27+...=34

...+6=25

...+9=21

7 • Зупинка четверта «Геометрична»

ви бачите на

-За допомогою яких             сконструйована наша ракета?

-Як знайти периметр?

Перша команда квадрат з стороною Зсм. Друга команда трикутник з стороною Зсм.

Знайти периметр.

Крила в гору

Ними добре помахайте. Головою

Навкруг себе

Швидше, швидше, не

Стане легко й добре враз.

все гаразд.

8. П'ята зупинка «Конкурс

Гра «Хто швидше?»

2+2+2+2 2*5

3+3+3 =

                                 2+2+2+2+2+2        2*4

Обчислити периметр:

Перша команда: квадрата з стороною З см.

Друга команда: piBHocTopoHHboro трикутника з стороною 2 см.

9 • Сьома зупинка «Приклади i

Робота з

             книжку на                  8.8 N2 662

1.      Читае учитель

2.      читають

З. Переказати задачу

4.       Про кого говориться в

5.       Про що запитуеться в

6.       Чи можемо ми       дати на це питання?

7.       Чому?

8.       А можемо взнати?(записуемо в зошит першу

9.       Ми знаемо, що       вулика до квђтки i назад  40 MeTpiB, а тепер можемо взнати яку  бджђлка? (записуемо в зошит другу

10.   до

Приклади на                      Д? N2560

 BapiaHT перший рядок l l BapiaHT другий рядок

l ll.           уроку

Зупинка

-На чому ми подорожували?

- Яка зупинка сподобалась вам

Нагородження кращих

lV,              Домашне завдання

CTopiHka 88 N2 563N256l{

П 2*3=

03*5=

Ж2*6=








3 * 7-9                  71

3 * 9 -27              12

3 * 8+47                 0

 

3 * 5 + 75

39

3 * 7 - 11

90

3 * 9 + 12

10


HXIOq

qorodo |

'FIWDHEeadaUWDODH

D9adwLUDW3U8DW


-IIWDU/OWOYt1hW09V

'WadDYlV'WaraU/"hÅ

90 :ÅY0dKE19aW


 

 

 

 

O

 

 

 

 

00

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
24 вересня 2018
Переглядів
737
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку