МАРТИНЮК ІРИНА МИКОЛАЇВНА
19.03.1969 Р.Н.
КЗ "ГІМНАЗІЯ І,ІІ СТ. №2" СМТ.ШИРЯЄВЕ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УРОК -ПОДОРОЖ "ВПРАВИ І ЗАДАЧІ НА ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА "3"
Урок-подорож
Тема: Вправи i на засвоення множення числа З. Периметр квадрата i трикутника
Мета: Перевђрити piBeHb учнями навчального матерђалу:
ЗасвоТти таблицю множення числа З;
вправляти у задач i знання учнями геометричних (трикутник, коло, квадрат, прямокутник). А також визначення периметру квадрата i трикутника; розвивати мислення, пам'ять , мову. Виховувати увагу, akypaTHicTb при
Обладнання: Макет ракети „плакати «Математика — королева BCix наук»,
геометричних слово зашифроване в
ТИП уроку: nepeBipka знань, YMiHb i навичок.
Етапи уроку:
класу. Вступне слово вчителя. Н. Контроль, i знань
1. Зупинка «Усний рахунок».
а) Гра
б)
2.3упинка хвилинка»
З. Зупинка «Конкурс
4. Зупинка «Математичний диктант»
5. Зупинка пару»
6. Зупинка «Геометрична»
7. Зупинка «Конкурс
8. Зупинка «Приклади i lll. уроку. Зупинка
д/з
1 . класу
Дзвоник пролунав! Ура!
Бо не просто урок, А й 3MicT0BHa гра.
тож, усе
Bci
у нас не звичайний урок, а який саме, ви MeHi розв'язавши приклади
6 |
15 |
18 |
15 |
24 |
15 |
12 |
п |
о |
д |
О |
р |
О |
ж |
уроку: «Щоб учителем, льотчиком стати — Математику треба насамперед знати»
В подорож до кратни Математики ми вирушимо на pakeTi (демонстрацЈя макету ракети). Члени не забудьте взяти з собою
Клас дјлю на команди: «Квадратики» i «Трикутники».
Контроль, i знань.
1. домашнього завдання
z «Усний рахунок»
а) Гра
з*з
б)
У салон де ракети потрапити можна. розв'язати про природу кожна.
Йшли три Тжачки
Несли по два грибки
А ви Тм грибочки
три ведмедики Јшли.
По три несли
А ви тм
Десять вушок лисенят
Слухали маму.
Зшили niBHi черевички
Щоб ходити на музички
Каблучками тук-тук,
BiciM пар, а скЈльки штук?
|
Перша зупинка хвилинка» |
|
|
Зошит я Навскоси його кладу. Ручку я ось так тримаю. Сяду piBH0, не Буду я писати вправно. До роботи я берусь. (цифри 2,3, ракети) |
|
||
4. |
«Конкурс Знайти правильну |
|
|
71 |
|
3 * 5+75 |
39 |
3 * 9-27 12 |
|
3 * 7-11 |
90 |
3 * 8 +47 О |
|
3 * 9+ 12 |
10 |
З.
Ось ракета летить в гору, все ми бачим звисока. Промайнули моря, гори. Ось i краТна «Математика»!
Зупинка «Математичний диктант» я продиктую,
Що кратна пропонуе.
Частку чисел 16 i 2 на4О
Добуток чисел 2 i 9 на 12
Суму чисел 11 i 7 подјлити на 2 чисел 20 i 18 помножити на7
6. Третя зупинка пару»
25+...=31 |
27+...=34 |
...+6=25 |
...+9=21 |
7 • Зупинка четверта «Геометрична»
ви бачите на
-За допомогою яких сконструйована наша ракета?
-Як знайти периметр?
Перша команда квадрат з стороною Зсм. Друга команда трикутник з стороною Зсм.
Знайти периметр.
Крила в гору
Ними добре помахайте. Головою
Навкруг себе
Швидше, швидше, не
Стане легко й добре враз.
все гаразд.
8. П'ята зупинка «Конкурс
Гра «Хто швидше?»
2+2+2+2 2*5
3+3+3 =
2+2+2+2+2+2 2*4
Обчислити периметр:
Перша команда: квадрата з стороною З см.
Друга команда: piBHocTopoHHboro трикутника з стороною 2 см.
9 • Сьома зупинка «Приклади i
Робота з
книжку на 8.8 N2 662
1. Читае учитель
2. читають
З. Переказати задачу
4. Про кого говориться в
5. Про що запитуеться в
6. Чи можемо ми дати на це питання?
7. Чому?
8. А можемо взнати?(записуемо в зошит першу
9. Ми знаемо, що вулика до квђтки i назад 40 MeTpiB, а тепер можемо взнати яку бджђлка? (записуемо в зошит другу
10. до
Приклади на Д? N2560
BapiaHT перший рядок l l BapiaHT другий рядок
l ll. уроку
Зупинка
-На чому ми подорожували?
- Яка зупинка сподобалась вам
Нагородження кращих
lV, Домашне завдання
CTopiHka 88 N2 563N256l{
П 2*3=
03*5=
Ж2*6=
3 * 7-9 71
3 * 9 -27 12
3 * 8+47 0
3 * 5 + 75 |
39 |
3 * 7 - 11 |
90 |
3 * 9 + 12 |
10 |
HXIOq
qorodo |
'FIWDHEeadaUWDODH
D9adwLUDW3U8DW
-IIWDU/OWOYt1hW09V
'WadDYlV'WaraU/"hÅ
90 :ÅY0dKE19aW
|
|
|
O |
|
|
|
|
00 |
|
|
|
|
|