Тема: Математичний експрес. (Гра-подорож)
Мета: закріплювання знання усної та писемної нумерації в межах ста, додавання та віднімання двоцифрових чисел; повторити геометричний матеріал; розвивати зв’язне мовлення, логіку, увагу, пам’ять; виховувати бажання вчитися.
Обладнання: таблички, завдання.
- Рада знову всіх вас бачити. Добрий день! Розпочинаємо чергове засідання нашого клубу. Тема засідання «Математичний експрес». Всі ми знаємо, що математика – цариця наук. Без неї ні куди! Вона знадобиться всюди: при будівництві будинку, при пошитті одягу, при готуванні їжі. В магазині теж потрібно вміти порахувати, скільки грошей дати продавцю і скільки отримати здачі.
Отже, сьогодні ми подивимось, як ви знаєте математику. Будьте уважними і не поспішайте. За кожну правильну відповідь 5 балів.
(поділити дітей на дві команди)
- Математичний експрес вирушає у дорогу. Перша зупинка «Веселий рахунок»
1. Які числа пропущені.
а) 10, 15, 20,…, 30, …, …, 45, 50, …, …, …, 70, 75, …, …, 90, …, 100.
б) 10, 12, 14, 16, …, 20, 22, …, …, 28, …, 32, 34, …, …, 40, 42, …, …,48,
50.
2. Постав «+» або «-»
15 8 = 7 42 22 = 20
11 9 = 20 35 10 = 45
30 8 = 38 18 5 = 23
27 11 = 16 50 10 = 60
1. Які геометричні фігури сховані.
Третя зупинка «Цікаві задачі» Вкажіть правильну відповідь.
1. Під ялинкою лежало 30 шишок. Одна білка взяла 14 шишок, а друга – 5.
Скільки шишок залишилось?
а) 10;
б) 0;
в) 11.
2. У Оленки було 25 цукерок. 6 цукерок вона дала Дмитру, а Іринці – 8.
Скільки цукерок залишилось?
а) 5;
б) 11;
в) 9.
3. На літніх канікулах Івась був у шкільному таборі 4 тижні, а в бабусі – на
2 тижні менше. Скільки днів Івась був у бабусі? а) 5;
б) 14;
в) 12.
4. Біля школи ростуть 2 берези, 3 яблуні, 5 ялинок, 4 клени і груша. Скільки неплодових дерев росте біля школи?
а) 4;
б) 7;
в) 0.
5. В одному лісі 34 зайці, а в другому 16. На скільки зайців більше в першому лісі, ніж в другому?
а) 34 + 16;
б) 34 – 16.