Програмовий зміст:
- Вчити виразно промовляти слова, чисто інтонувати мелодію, працювати над чіткою дикцією.
- Закріплювати вміння передавати ритмічний малюнок в оплесках.
- Продовжувати збагачувати знання та враження дітей новими музичними поняттями: « ритм, скрипічний ключ, нотний стан».
- Розвивати в дітей творчі здібності, вчити дітей придумувати мелодії на заданий текст, тональність.
- Виконувати пластичні рухи відповідно до характеру і темпу мелодії, рухатись розкуто, виражати емоційний стан, почуття і діставати задоволення від самовираження в діях під музику.
- Виховувати любов та інтерес до музики. Формувати естетичне ставлення до всього навколишнього.
Матеріал: дзвіночки, свищики, дощовиця, стаканчики, трубочки, металофон, крупа, схематичне зображення пісні.
Музичний матеріал: вправи « Веселі жабенята»( муз. Ю. Литовко), слухання «Звуки природи», танок «Весняні фантазії»( муз. М. Мрвіца), пісні « Сонечко»( муз. М. Катричка, сл. Кленца), « Весняна хороводна» ( муз. А. Філіпенка, сл. Г. Бойка., « Пролісок» муз.А.Олєйнікової.
Хід заняття
Діти заходять в зал .
Музичне вітання.
- Діти, погляньте яка чудова пора наступила. Давайте запросимо до себе весну. А які пісеньки співають, коли запрошують весну?... Ой, а що це трапилось? Куди ж поділись нотки? Майбуть розігнав їх вітерець... (знаходять нотки).
- Нотки не хочуть ставати на нотний стан. Що ж робити? Потрібно виконати ось такі завдання.
Пластична імпровізація.
Вправи на дихання
- Кульбабка – нюхати
- здувати
Звуконаслідування
Розспівування
- Впізнай за ритмом поспівку.
- «Вийди, вийди сонечко».
- « Кумо-кумо».
Співи
Пісня «Сонечко». Гра «Весела нотка», гра « Світлофор».
Пісня « Пролісок». Спів по схемах ( прийом ейдетики).
- Нарешті всі нотки стали на свої місця і ми можемо заспівати веснянку.
Пісня « Весняна хороводна».
( Заходить Весна (психолог).
Весна: Я почула веснянку і прийшла до вас. Як гарно ви співали!
Музкерівник: Наші діти вміють не тільки виконувати пісні, а й самі придумувати.
Пісенна творчість.
1. Добір рифми.
Перші проліски ....(цвітуть)
Перші джмелики ...( гудуть.)
Це прекрасна, .....(чарівна)
В гості йде до нас ....(весна).
2. Складання пісеньки.
Релаксація ( працює психолог).
Весна: Діти, я вам принесла не тільки зелень садків, уквітчані луки. А і різні звуки. Чи впізнаєте їх?
«Звуки природи».
Музкерівник. Діти, а давайте станемо частинкою природи і спробуємо відтворити ці звуки.
Музика води.
Музкерівник. Люба Весно, наші дітки дуже вдячні тобі за ті барви, що ти подарувала і хочуть подарувати тобі танок « Весняні фантазії».
Танок « Весняні фантазії»
Музкерівник. Ми дякуємо,Весно, що ти до нас завітала. Але це іще не всі сюрпризи, що дітки приготували для тебе. Вони зробили виставку малюнків на тему « Весняні барви» і дуже хочуть, щоб ти оцінила їх старання.
К О Н С П Е К Т
музичного тематичного заняття
«Прийди, Весно красна!»
(старший дошкільний вік)
Музичний керівник: Кривонос Л.М.