Конспект музичного тематичного заняття «Прийди, Весно красна!»

Про матеріал
Програмовий зміст: • Вчити виразно промовляти слова, чисто інтонувати мелодію, працювати над чіткою дикцією. • Закріплювати вміння передавати ритмічний малюнок в оплесках. • Продовжувати збагачувати знання та враження дітей новими музичними поняттями: « ритм, скрипічний ключ, нотний стан». • Розвивати в дітей творчі здібності, вчити дітей придумувати мелодії на заданий текст, тональність. • Виконувати пластичні рухи відповідно до характеру і темпу мелодії, рухатись розкуто, виражати емоційний стан, почуття і діставати задоволення від самовираження в діях під музику. • Виховувати любов та інтерес до музики. Формувати естетичне ставлення до всього навколишнього.
Перегляд файлу

Програмовий зміст:

-         Вчити виразно промовляти слова, чисто інтонувати мелодію, працювати над чіткою дикцією.

-         Закріплювати вміння передавати ритмічний малюнок в оплесках.  

-         Продовжувати збагачувати знання та враження дітей новими музичними поняттями: « ритм, скрипічний ключ, нотний стан».

-         Розвивати в дітей творчі здібності, вчити дітей придумувати мелодії на заданий текст, тональність.

-         Виконувати пластичні рухи відповідно до характеру і темпу мелодії,  рухатись розкуто, виражати емоційний стан, почуття і діставати задоволення від самовираження в діях під музику.

-         Виховувати любов та інтерес до музики. Формувати естетичне ставлення до всього навколишнього. 
 

Матеріал: дзвіночки, свищики, дощовиця, стаканчики, трубочки, металофон, крупа, схематичне зображення пісні.

 

Музичний матеріал: вправи « Веселі жабенята»( муз. Ю. Литовко), слухання «Звуки природи», танок «Весняні фантазії»( муз. М. Мрвіца), пісні « Сонечко»( муз. М. Катричка, сл. Кленца), « Весняна хороводна» ( муз. А. Філіпенка, сл. Г. Бойка., « Пролісок» муз.А.Олєйнікової.

                                Хід заняття

Діти заходять в зал .
Музичне вітання.
- Діти, погляньте  яка чудова пора наступила. Давайте запросимо до себе весну. А які пісеньки співають, коли запрошують весну?... Ой, а що це трапилось? Куди ж поділись нотки? Майбуть розігнав їх вітерець... (знаходять нотки).
- Нотки не хочуть ставати на нотний стан. Що ж робити? Потрібно виконати ось такі завдання.
Пластична імпровізація.

  • Птах
  • Жабка
  • Вужик
  • Квітка

Вправи на дихання
- Кульбабка – нюхати
                      - здувати
Звуконаслідування

  • Жабка
  • Рибки
  • Краплинки

Розспівування
- Впізнай за ритмом поспівку.

- «Вийди, вийди сонечко».
- « Кумо-кумо».

Співи

Пісня «Сонечко». Гра «Весела нотка», гра « Світлофор».

Пісня « Пролісок». Спів по схемах ( прийом ейдетики).


- Нарешті всі нотки стали на свої місця і ми можемо заспівати веснянку.
Пісня « Весняна хороводна».
 

( Заходить Весна (психолог).

Весна: Я почула веснянку і прийшла до вас. Як гарно ви співали!

Музкерівник: Наші діти вміють не тільки виконувати пісні, а й самі придумувати.

Пісенна творчість.
1. Добір рифми.

Перші проліски ....(цвітуть)

Перші джмелики ...( гудуть.)

Це прекрасна, .....(чарівна)
В гості йде до нас ....(весна).

2. Складання пісеньки.

Релаксація ( працює психолог).

Весна: Діти, я вам принесла не тільки зелень садків, уквітчані луки. А і різні звуки. Чи впізнаєте їх?

«Звуки природи».
 

Музкерівник. Діти, а давайте станемо частинкою природи і спробуємо відтворити ці звуки.

Музика води.
 

Музкерівник. Люба Весно, наші дітки дуже вдячні тобі за ті барви, що ти подарувала і хочуть подарувати тобі танок « Весняні фантазії».

Танок « Весняні фантазії»


Музкерівник. Ми дякуємо,Весно, що ти до нас завітала. Але це іще не всі сюрпризи, що дітки приготували для тебе. Вони зробили виставку малюнків на тему « Весняні барви» і дуже хочуть, щоб ти оцінила їх старання.

 


 

 

 

 

К О Н С П Е К Т

музичного тематичного заняття

«Прийди, Весно красна!»

(старший дошкільний вік)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Музичний керівник: Кривонос Л.М.

doc
Додано
10 січня
Переглядів
426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку