Конспект музичного заняття " Креативні малята"

Про матеріал
Мета заняття: - збагачувати музичний досвід дітей; - вчити сміливо висловлювати свої припущення щодо поставленого завдання; - розвивати креативне мислення, здатність до імпровізації, вміння виконувати творчі завдання,бажання уявляти та фантазувати; -розвивати звуковисотний слух, почуття ритму, уяву, асоціативне мислення, здібність довільних образних імпровізацій у танку та грі, використовувати виразні засоби музики; - розвивати у дітей інтерес та позитивне ставлення до музичних занять; - виховувати естетичний смак, любов до класичної музики.
Перегляд файлу

Конспект музичного заняття «Креативні малята»

(для дітей старшого дошкільного віку)

 

Програмовий зміст:

- збагачувати музичний досвід дітей;

- вчити сміливо висловлювати свої припущення щодо поставленого завдання;

- розвивати креативне мислення, здатність до імпровізації, вміння виконувати творчі завдання,бажання уявляти та фантазувати;

-розвивати звуковисотний слух, почуття ритму, уяву, асоціативне мислення, здібність довільних образних імпровізацій у танку та грі, використовувати виразні засоби музики;

- розвивати у дітей інтерес та позитивне ставлення до музичних занять;

- виховувати естетичний смак, любов до класичної музики.

 

Обладнання:  аудіо записи музичних творів,  ілюстрації музичних інструментів, іграшковий клоун, склянки з водою, пластикові трубочки,  сопілка, маска ведмедя.

 

                                                      Хід заняття:

(Діти під звучання маршу крокуючи заходять до музичної зали, утворивши коло зупиняються).

Музкерівник: - Добрий день, вам любі діти! (співаю)

Діти: Добрий день!

IMG_2031.jpgМузкерівник: Діти, скажіть, з яким настроєм ви прийшли на музичне заняття? (відповіді дітей) Хочу запропонувати вам бути сьогодні творцями, фантазерами та мрійниками… Чи готові ви до експериментів? (так)

Показую ілюстрації музичних інструментів -  скрипка, гітара, сопілка, баян, барабан. Пригадуємо як грати на цих інструментах.

 

Музкерівник:  Діти, у мене зявилась цікава думка: давайте створимо уявний оркестр. Ви – будете грати, а я буду диригувати. Згодні? (Відповіді дітей).

    

 

                       Музично – ритмічна вправа «Веселий музикант»

 

 

(Після музичної вправи діти сідають на стільці)

 

Музкерівник: Тепер творчим та чудовим музикантам час відпочити, а я тим часом виконаю музичний твір, прошу  послухати уважно.

Звучить музична п’єса  «Клоуни»  Д. Кабалевського

Музкерівник: Діти, скажіть які почуття викликала у вас ця музика? Який настрій, який темп мелодії? (діти аналізують прослуханий музичний твір)

Музкерівник: Я виконаю ще раз, а вам завдання – придумати йому назву.

(після виконання діти діляться своїми версіями та думками стосовно назви до прослуханого твору. Після того як всі діти висловились,показую іграшкового клоуна і діти гуртом називають справжню назву твору.

Музкерівник: Тепер ми з вами перевтілимось теж у клоунів, тільки ми будемо незвичайні, ми станемо клоунами – фокусниками, а фокуси ми будемо робити із водою в склянках та трубочками, пускатимемо бульбашки і за допомогою води спробуємо створити веселу та цікаву музику.

Бриколаж із використанням склянок води та пластикових трубочок

 

(діти під музичний твір, видають звуки, пускаючи бульбашки у склянку з водою)

 

Музкерівник:  А тепер не сумувати, треба трішки поспівати.

Але перш ніж ми будемо співати пісню, хочу трішки розігріти та розспівати ваші голосочки.

Проводиться сольмізація

                    (звуки та склади розспівування пропонують самі діти)

Музкерівник: малята, прошу пригадати пісню яку ми вчили на минулому занятті? (Дошкільники відповідають)  «Весна до нас іде», так вірно, ми з вами вчили перший куплет пісні, отже пригадуємо

Пісня «Весна до нас іде »

муз. Е.А. Гомонової  сл.Л.В.Анніної

Музкерівник: Все добре, молодці, перший куплет ви запам’ятали і тепер час вчити другий куплет пісні. Але у мене тут сталась дивна пригода, я слова розгубила, залишились тільки деякі фрагменти, що ж робити… є ідея!  Давайте ми разом придумаємо слова другого куплета, ось я буду починати фразу, а ви спробуйте закінчити:

Сонечко так  …….

Промінцями ……..

І звучать………….

Радісні……………..

Музкерівник: Які ми з вами молодці, справжнісінькі поети. І за це в мене для вас сюрприз (показую сопілку). Ось сопілка засумувала, хоче для малят пограти, та всіх охочих розважати. Що ж часу не гаймо, швидко гру починаймо.

Музично – танцювальна  гра «Чарівна сопілочка»

(Під час гри, де танцювальна частина пропоную дітям імпровізувати

та придумувати власні танцювальні рухи. Гра повторюється 2-3 рази).

Підсумок заняття:

(Пропоную утворити коло і ставлю запитання до дітей)

 Діти, чи сподобалося вам  заняття? Що  сьогодні ми  робили? Що сподобалося вам найбільше на занятті? (діти аналізуючи дають відповіді на запитання)

Музкерівник: До побачення, вам діти! (співаю)

Діти: До побачення! (Плескають один одному, крокуючи по колу під музику, виходять із зали).

 

 

docx
Додав(-ла)
Біла Лілія
Додано
24 березня 2023
Переглядів
949
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку