Конспект музичного заняття "Весна іде - тепло несе"

Про матеріал
Пройде зима, настане весна. Пропоную конспект музичного заняття, в якому вчимо дітей такому: Вчити слухати музику веселого, жвавого характеру, зображуючи прихід весни, емоційно відгукуватися на її звучання, висказувати про неї свої думки. Співати пісню веселого вальсового характеру, вчити дітей співати фразами безсловесно – на задані склади – "па", "ко", "ля", "ду". Прищеплювати вокально-хорові навички. Навчати дітей основ музичної грамоти. Продовжувати знайомити та заохочувати дітей називати ноти, розміщувати їх на нотному стані, вживати музичні терміни. Стимулювати дітей до співу пісень різного характеру.
Перегляд файлу

ВЕСНА ІДЕ – ТЕПЛО НЕСЕ

(інтегроване заняття для дітей старшого дошкільного віку

з елементами методики К. Орфа)

Мета. Розвивати музичну, емоційно – образну пам’ять, уяву, уважність, фонематичний слух, відчуття ритму, використовуючи інноваційні технології К. Орфа, закріплюючи знання про композитори.

Виховувати естетичний смак, інтерес до слухання і створення музики, вміння  виконувати ритмічні рухи відповідно до ритму й характеру мелодії, взаємодопомогу.

Вчити слухати музику веселого, жвавого характеру, зображуючи прихід весни, емоційно відгукуватися на її звучання, висказувати про неї свої думки. Співати пісню веселого вальсового характеру, вчити дітей співати фразами безсловесно – на задані склади – "па", "ко", "ля", "ду". Прищеплювати вокально-хорові навички. Навчати дітей  основ музичної грамоти. Продовжувати знайомити та  заохочувати дітей називати ноти, розміщувати їх на нотному стані, вживати музичні терміни. Стимулювати дітей до співу пісень різного характеру.

Матеріал. Нотний стан, ноти, ілюстрації, які передають їх настрій і дії, твори, ребуси, кольорові олівці.

Хід заняття.

1478782925_kartina_vesnaМузимчний керівник. Добрий день. А тепер привітаємося з нашими гостями, посилаючи тепло наших сердець.

Послухайте музику і скажіть, що ви чули.

Стоячи півколом діти слухають далі музику.

“Весняний шепіт” Г.Фріда

  •                   Пригадайте, діти, яка зараз пора року? (весна)
  •             Яка вона? (тепла, ласкава, сонячна, привітна, дощова, гарна, красива, квіткова).
  •                   Я бачу, що весна подобається вам всім і запрошую вас до неї в гості. (Діти йдуть маршовим кроком, дріботушки, приставним кроком, присідають, поклавши руки під щоку, встають легенько, потім крокують). Всі вправи роблять під зміну музики.

Музичний керівник. Ви слухали різну музику і виконували різні рухи: крокували, йшли дріботушкою, підскоки, присідали, відпочиваючи, крокували.

  •             А яка музика звучала? (марш, гопак, полька, колискова, марш).
  •             Прослухайте знайому мелодію, згадайте фразу пісні та проспівайте її.

Розспівка "Весна прийшла – тепло знайшла».

  •             Весну не тільки малюють, а й про неї складають пісні. Ми вивчили пісню також про весну, але ми її заспіваємо спочатку без слів: використовуючи різні склади – першу фразу співатимемо складом "па" – твердими сильними губами, ніби ми граємо на сурмі, другу фразу співатимемо "гостро" складом "ко", третю - складом "ля", добре працюючи язиком, четверту – на склад "ду", витягуємо губи.
  •             А тепер заспіваємо пісню із словами, слідкуйте, щоб губи у вас були сильні.

Пісня "Поспішає весна" муз. М. Ведмедері

  •             Подивіться на ці чудові ілюстрації, виберіть ту, яка на твою думку найбільш відповідає словам пісні і розкажи, що на ній зображено.

PA270692(Сюжетна розповідь дитини за картиною)

  •             Мелодію можна грати, співати, малювати, викладати, а ще мелодію можна відстукати за допомогою цих незвичайних паличок.

Інноваційні технології в музиці

(Діти відстукують мелодію пісні по частинах за методикою К. Орфа)

  •             Діти, а скажіть хто придумав ці чарівні олівці. (німецький композитор Карл Орф).

Нотна грамота

  •             Всі композитори пишуть музику за допомогою нот. Діти розмістіть їх на нотному стані, а ви дістаньте картки, розгляньте їх та розв’яжіть ребуси.
  •             Оксана прочитай ноти, які ти викладала. Як ти їх викладала? (знизу - вгору).
  •             Віка, а ти прочитай свої ноти.  Як  ти викладала свої ноти? (згори - вниз).

Рухлива гра з елементами танцю "Віночок весни".

Музичний керівник. Про весну є багато ігор із однією з них ми пограємося. Давайте послухаємо, які правила в цій грі.

Правила гри. Діти стають в коло, один з дітей тримає віночок в руках. Вони передають віночок із рук в руки доки грає музика. Коли вона зупиняється той хто тримав віночок  виходить на серединку і танцює, а всі інші діти плескають в долоні. Гра повторюється.

fddd30c50f6417af4cf30f9480552150Музичний керівник. Діти, скажіть, а вам сподобалася гра. Чому?

Музичний керівник. А мені сподобалася гра, тому що нам принесла її весна. Тож давайте подякуємо їй: Весна – Веснонька прийшла

Всім нам радість принесла.

Стали дітки веселенькі,

Стали дітки здоровенькі.

І нашим гостям побажаємо тепер:

Здоров'я, щастя, весняного настрою та веселих усмішок.

Музкерівник. А тепер прийшов час  прощатися. (діти під марш виходять із зали).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондаренко Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 грудня 2019
Переглядів
5426
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку