Конспект на тему:«Розв’язування рівнянь на знаходження невідомого діленого»

Про матеріал
Конспект на тему:«Розв’язування рівнянь на знаходження невідомого діленого» автори підручника Мирослава Козак, Ольга Корчевська.
Перегляд файлу

Тема: Рівняння на знаходження невідомого діленого.

Мета:

ознайомити учнів з розв'язанням рівнянь на знаходження невідомого діленого. Вправляти у розв'язанні задач із двома буквеними даними Формувати ключову компетентність -  вміння добирати й застосовувати потрібні знання і способи діяльності для розв'язування навчальної задачі; використовувати здобутий досвід у конкретній навчальній або життєвій ситуації; усвідомлювати, аналізувати, оцінювати результати своєї діяльності. Вдосконалювати, оцінювати результати своєї діяльності. Вдосконалювати обчислювальні навички. Розвивати логічне мислення, математичне мовлення. Виховувати уважність. Слідкувати та корегувати вимову учнів.

 

 

Хід уроку

  1. Організаційний момент

                    Продзвенів шкільний дзвінок

Всі зібрались на урок

В добрий день і в добрий час

Завітали гості до нас.

Тож ми усіх вітаємо

Наш урок розпочинаємо.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Каліграфічна хвилинка.

-В зошити записуємо дату уроку та класну роботу.

-Порахуйте від 1 до 50, але замість чисел, які діляться на 5 треба сказати: «Не скажу!» і записати це число на дошці (один учень працює біля дошки.)

Запис на дошці: 5.10.15,20,25,30,35,40,45,50.

 Прочитайте записані числа. Чим вони подібні? (, всі діляться на 5)

-Назвіть серед них круглі числа

 ті які закінчуються цифрою 5

-Із записаними числами усно складіть приклади на ділення (діти ланцюжком складають усно приклади)

-Каліграфічно запишіть числа з дошки в зошит.

-Скільки десятків і скільки одиниць у числі 35.

-Що виможете розказати про це число.

-Розкладіть число 35 на розрядні доданки.

-Молодці,  ви гарно розпочали роботу, бажаю вам бути уважними, розумними, організованими та кмітливими під час всього уроку.

  1. Усна лічба

1.   Завдання 207

2.  Завдання 208

  1. Повідомлення теми і мети уроку
  • Сьогодні ми з вами ознайомимося з правилом знаходження невідомого дільника і діленого; навчимося застосовувати нові знання у розв’язанні математичних завдань; виховувати інтерес до математики; розвивати логічне мислення, спостережливість, увагу, пам'ять, мовлення.
  • Що ви очікуєте  від сьогоднішнього уроку?( Запис на стікерах)
  1. Вивчення нового матеріалу
    1.  Задання 210.
    2. Рівняння 211. Помінялися зошитами. Перевірте, чи ваш сусід правильно зробив. Що виможете йому порадити?

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

  1. Узагальнення й систематизація знань
    1. Завдання 209
    2. Оцініть свою роботу. Відповідним кольором  намалюйте смайлик на полях зошита.

 

 VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія.

  • Чого навчилися сьогодні на уроці?
  • Що було не зрозуміло?
  • Яке завдання сподобалося найбільше?
  • От і уроку кінець, а хто працював, той молодець!

 

 

V . Домашнє завдання.

 Розв*язати рівняння №216, задачу № 217.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Кичан Ніна
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 лютого
Переглядів
302
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку