Тема: Рівняння на знаходження невідомого діленого.
Мета:
ознайомити учнів з розв'язанням рівнянь на знаходження невідомого діленого. Вправляти у розв'язанні задач із двома буквеними даними Формувати ключову компетентність - вміння добирати й застосовувати потрібні знання і способи діяльності для розв'язування навчальної задачі; використовувати здобутий досвід у конкретній навчальній або життєвій ситуації; усвідомлювати, аналізувати, оцінювати результати своєї діяльності. Вдосконалювати, оцінювати результати своєї діяльності. Вдосконалювати обчислювальні навички. Розвивати логічне мислення, математичне мовлення. Виховувати уважність. Слідкувати та корегувати вимову учнів.
Хід уроку
Продзвенів шкільний дзвінок
Всі зібрались на урок
В добрий день і в добрий час
Завітали гості до нас.
Тож ми усіх вітаємо
Наш урок розпочинаємо.
ІІ. Актуалізація опорних знань
-В зошити записуємо дату уроку та класну роботу.
-Порахуйте від 1 до 50, але замість чисел, які діляться на 5 треба сказати: «Не скажу!» і записати це число на дошці (один учень працює біля дошки.)
Запис на дошці: 5.10.15,20,25,30,35,40,45,50.
Прочитайте записані числа. Чим вони подібні? (, всі діляться на 5)
-Назвіть серед них круглі числа
ті які закінчуються цифрою 5
-Із записаними числами усно складіть приклади на ділення (діти ланцюжком складають усно приклади)
-Каліграфічно запишіть числа з дошки в зошит.
-Скільки десятків і скільки одиниць у числі 35.
-Що виможете розказати про це число.
-Розкладіть число 35 на розрядні доданки.
-Молодці, ви гарно розпочали роботу, бажаю вам бути уважними, розумними, організованими та кмітливими під час всього уроку.
1. Завдання 207
2. Завдання 208
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія.
V . Домашнє завдання.
Розв*язати рівняння №216, задачу № 217.