Конспект першого уроку для учнів початкової школи
на тему:
Підготувала: Горопаха Катерина Вікторівна
вчитель початкових класів
Бродівської ЗОШ Іступеня №1
2017р
Діти єднають Україну
Мета: розширити знання учнів про свою рідну державу, формувати і розвивати патріотичні почуття в учнів, створити атмосферу доброти, взаєморозуміння, виховувати почуття доброзичливості, гордості за рідну землю, бажання приносити користь рідній країні.
Обладнання: аркуші паперу, прислів’я, Сонечки Милосердя із кольорового паперу, стенд із державною символікою.
Може десь земля є краща й вища,
а над нею небо золоте,
та мені найкраща та, де вишня,
та, де вишня мамина цвіте
Хід уроку
Сьогодні свято завітало в школу
Бо Перше вересня, і пролунав дзвінок.
Змужнілі, сонцем зла скані улітку
Ми розпочнем найперший наш урок
Швидко промайнуло літечко і ось вересень покликав нас до школи. І ми з вами розпочинаємо наш перший в новому навчальному році урок, на якому ми поговоримо про найважливіші речі для кожного з нас.
Як ви вважаєте, про що саме йтиме мова?
Учні передають мікрофон і називають найважливіші для нього речі (родина,рідна земля і т.д)
Кожна людина найбільше любить край, де народилася і живе. Кожен пишається своєю рідною землею, хоче розповісти про неї тільки найкраще. Де б ми не були, ми завжди будемо згадувати і рідну домівку, де ми народилися, і мамині очі, і вірних друзів.
Сьогодні на уроці ми ще раз переконаємося, яка чудова та багата наша Батьківщина.
Моя Батьківщина – це наша сім′я ,
Затишний куточок і хата.
Це мама, татусь, сестричка і я,
Всі рідні і друзів багато.
Із розрізаних слів складіть прислів’я та приказки про рідну землю
Людина соловей без без Батьківщини як пісні (людина без Батьківщини як соловей без пісні)
Рідна мачуха земля мати чужа а (рідна земля мати, а чужа - мачуха)
Рідна і в мила земля жмені ( рідна земля і жмені мила).
Розкажіть, що може статися з родиною, у якій немає єдності, у таких ситуаціях:
Україна – рідний край
(встали, вийшли із-за парт, розвели руки в сторони, ніби обіймаючи ними увесь простір),
Рідне поле, зелен гай
(повороти голови вліво-вправо, вгору-вниз),
Рідне місто й рідна хата
(повернулися один до одного, поплескали в долоні, усміхнулися),
Рідне небо й рідна мати
(підняли руки до гори й швидко порухали кистями рук),
Стежкою в світи підемо
(ходьба на місці).
Запишіть на своїх паперових долоньках (заздалегідь підготовлені паперові долоньки жовтого і синього кольору з ім’ям кожного учня ) поради, які допоможуть усім мешканцям нашої країни жити в мирі та злагоді.
Діти розміщують паперові долоньки навколо карти України розміщеній на дошці.
Настав час закінчувати наший з вами урок. Давайте встанемо в коло, дружно візьмемося за руки і повторюйте слова за мною:
Ми всі – одна сім′я ,
Неповторні – ти і я!
Будемо усі дружити,
В злагоді і мирі жити.
Бо життя – це диво – казка!
В ньому є любов і ласка!
Ми прийшли у світ, щоб жити
Й на Землі добро творити!
.