Конспект прогулянки для дітей молодшого віку "У гості до берізки"

Про матеріал
Мета: продовжити знайомити малят з природними об’єктами навколишнього світу; виховувати естетичні почуття та пізнавальний інтерес до живого довкілля; учити вихованців уважно слухати дорослого; розвивати в дітей допитливість, уміння спостерігати, відгадувати загадки; удосконавлювати творчу уяву дітей, їх рухову активність та коордицію; учити малят відповідати на питання, висловлювати думку, сприяти збагаченню словникового запасу дітей.
Перегляд файлу

Тема. У гості до берізки.

Мета: продовжити знайомити малят з природними об’єктами навколишнього світу; виховувати естетичні почуття та пізнавальний інтерес до живого довкілля; учити вихованців уважно слухати дорослого; розвивати в дітей допитливість, уміння спостерігати, відгадувати загадки; удосконавлювати творчу уяву дітей, їх рухову активність та коордицію; учити малят відповідати на питання, висловлювати думку, сприяти збагаченню словникового запасу дітей.

Форми активності:фізична (м’язово-моторна), пізнавальна (загальна та логічна), художньо-естетична, мовленнєва, креативна.

     Хід прогулянки

Вихователь повідомляє дітям, що сьогодні вони провідають дуже гарне деревце і дізнаються багато цікавого про нього. Діти шикуються і йдуть парами до найближчої берези, що є на території дитсадка.

-  Ось ми і прийшли, дітки. Яке деревце ви бачите перед собою? Той, хто його назву знає, хай загадку відгадає.

   Гарна будь-якої пори

   Ця красуня білокура,

   У неї стовбур – стан тонкий,

   Віти – руки гнучкі.

   Опускає гілля низько

   Деревце яке? (Берізка)

Малята відгадують загадку. Педагог хвалить дітей за уважність і продовжує розмову.

-  Подобається вам берізка, діти? Чому?(Дорослий допомагає малятам дібрати відповідні слова-ознаки: берізка. Гарна, ніжна, струнка.)

-  Яка кора у берізки?(Світла, біла, із темними плямами.)

-  Яка березова кора на дотик?(Гладенька.)

                             Дослідницька робота

-  Розгляньмо, малята, березові листочки. А для того щоб добре роздивитися листок, не потрібно його зривати з деревця. Адже листочки ще живі: так ми завдамо берізці болю. Тому краще просто обережно нахилити гілочку.

Педагог нахиляє гілочку і дає дітям можливість роздивитися її та дослідити листячко берези на дотик.

Діти коментують свої дослідження, спираючись на питання вихователя.

-  Листочки в берізки великі чи маленькі?(Маленькі.)

-  Яку форму мають ці листочки:довгасті чи округлі?(Округлі.)

-  У листочка є гострий кінчик?(Так.)Покажіть де він.

-  Якого кольору березове листячко нині?(Є ще зелені листочки, а є вже пожовтілі.)

-  У березових  листочків, як і в листків інших дерев, є хвостики? (Малята дають стверджувальну відповідь.)Знайдіть та покажіть, де вони.

-  Як ви вважаєте, для чого листочкам хвостики?(Щоб кріпитися до гілочки.)

                                Рухова вправа «Берізка»

   Щоранку берізонька сонце вітала,

   Верхівку до променів так простягала.

   Як вітрисько налітав,

   Він берізоньку гойдав,

   Ось, ось так бешкетник-вітер

   Нахиляв берізці віти.

   Ось по гілці навпростець

   Скаче сірий горобець:

   «Добре вмію я літати,

   Та не можу крокувати!»

Діти виконують рухи відповідно тексту вірша.

  • А ви, малята, вмієте крокувати дружно та завзято?(Так.)

Рухові вправи завершуються спокійною ходьбою на місці. Діти зграйкою повертаються до приміщення дитсадка.

Прогулянка закінчується.

 

 

docx
Додано
6 серпня 2020
Переглядів
438
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку