21 травня о 18:00Вебінар: Дисграфія. Як працювати вчителю?

Конспект "Ранкові зустрічі у 1 класі"

Про матеріал

Ранкові зустрічі важливий елемент нової української школи. Він допомагає згуртувати клас, налаштуватися на позитивну, творчу та активну роботу. Тому слід приділити належну увагу при підготовці до них.

Перегляд файлу

Ранкові зустрічі в 1 класі

Понеділок.

  1. Вітання «Імена з прикрасою»

Мета: створення сприятливого позитивного настрою, розвиток фонетичного слуху, розширення словникового запасу, запам’ятовування імен.

 – Зараз треба трошки зосередитися! Вітаючись сьогодні ми будемо називати своє ім’я і давати характеристику собі, описуючи себе. Але слово, що характеризує вас має починатися на туж літеру, що й ваше ім’я. Я почну «Доброго ранку! Мене звати Олена Євгеніївна, я Оригінальна!»

  1. Групове заняття «Павутинка»

Мета: поглибити знайомство, формування відчуття єдності, вчитися підтримувати один одного.

Обладнання: клубок ниток.

 – В мене в руках клубочок. Тримаючи його в руках, я щось розповідаю про себе. Потім кидаю клубочок тому, в кого поки що немає в руках ниточки, залишаючи нитку в своїх руках. Так граємо поки у кожного з нас не буде  нитки в руках. Закручуючи клубочок, називаємо ім’я і що запам’ятали про цю людину. Почну я «Я люблю кататися на роликах, малювати, плавати» 

  1. Щоденні новини

Мета: надання інформації

Повідомлення про свята на цьому тижні.

Заповнення календаря погоди.

Заведення «Блокноту успіхів».

  1. Обмін інформацією «Мозковий штурм»

Мета: збір якомога більшої кількості пропозицій, щодо святкування святкових днів на тижні, розвиток креативних навичок, ініціативності.

 – Дізнавшись, які свята чекають нас на цьому тижні, які пропозиції у вас виникли?

 

Вівторок

  1. Вітання «Парашут»

Мета: створення хорошого настрою, повторення імен учнів.

 – Візьміться за парашут. Я буду називати імена наших учнів, а ви піднімати парашут до гори. Той чиє ім’я назване пробігає під парашутом і з іншого боку каже «Привіт всім!» Будемо продовжувати, поки я не згадаю всі імена.

  1. Групове заняття «Дзеркало»

Мета: вчитися по-різному виражати свої почуття, а також відчувати почуття оточуючих

 – Зараз ми пограємо в «Дзеркало». Розбийтеся на пари, встаньте один на проти одного. Один буде показувати різні емоції, почуття, інший якомога точніше повторювати. Потім ви поміняєтеся ролями.

  1. Обмін інформацією «Ввічливі слова»

Мета: вчити впевнено говорити, розвивати почуття поваги до співрозмовника, ввічливе ставлення до людей.

Обладнання: м’яч.

 – Встанемо в коло!будемо кидати м’яч один одному. У кого опинився в руках м’яч, говорить ввічливе слово. Ви пам’ятаєте до таких слів належать слова привітання, прощання, вибачення, вдячності.

 – Пограли. А зараз скажіть що ви відчували говорячи та чуючи слова ввічливості?

  1. Щоденні новини

Мета: надання інформації

Інформація про конкретні обов’язки.

Заповнення календаря погоди.

Заповнення «Блокноту успіхів»

 

Середа

  1. Вітання «Комплімент»

Мета: покращити настрій, вчити робити та приймати компліменти, повторювати імена однокласників.

  •                  Всім дуже приємно чути, щось приємне про себе. Тому з цього і почнемо. Вітаємося з сусідом ліворуч, говорячи, щось приємне про зовнішність, поведінку, риси характеру. Я почну «Доброго ранку, Оленко! Тобі личить це чудове плаття!»
  1. Групове заняття «Зіпсований факс»

Мета: формування відчуття єдності, вчитися підтримувати один одного

 – Встали в коло, повернулися ліворуч. Перед вами спина однокласника. А в нас «зламався факс», пристрій що передає зображення тому ми маємо передати інформацію, малюючи пальчикам на спині те, що ви відчули на своїй спині. Спробуємо. (вчитель малює коло)

  1. Обмін інформацією «Чарівна кулька»

Мета:  само презентація, розвивати вміння розповідати про себе, дізнатися більше про інших, розвивати навичку говорити та слухати.

Обладнання: повітряна кулька.

 – Давайте більше дізнаємося один про одного. Щоб було легше той, хто говорить тримає чарівну кульку, який дає силу та легкість! Можна говорити чим ви полюбляєте займатися, що викликає у вас посмішку, чим чи чим ви пишаєтеся. Почнемо!

  1. Щоденні новини

 Мета: надання інформації

Заповнення календаря погоди.

Спеціальні оголошення.

Заповнення «Блокноту успіхів»

 

Четвер

  1. Вітання  «Я радий, що ти тут»

Мета: запам’ятовувати імена, створення доброзичливої атмосфери.

 – Сьогодні ми почнемо день з привітання по колу. Поверніться обличчям до сусіда ліворуч, промовте ім’я і скажіть, що ви раді що ця людина тут. Я почну «Доброго ранку, Андрійко! Я рада, що ти тут»

  1. Групове заняття «Знайди лідера»

Мета: розвиток уваги до людей, що оточують, емоційне розслаблення та згуртування класу.

 – Станемо в коло. Один з нас стане експертом і вийде. Ми покличемо його пізніше. Потім ми оберемо лідера. Від чи вона буде показувати рухи, а ми – повторювати. При цьому намагатися не дивитися на нього. Коли зайде експерт, моє визначити хто лідер, за ким всі повторюють.

  1. Обмін інформацією «Закінчи фразу»

Мета: вчити розуміти та розмежовувати різні відчуття, вчити висловлювати свої думки, відчуття, чути оточуючих.

 – Я буду говорити початок фрази, а ти маєш завершити її. Пам’ятайте, що правильних чи неправильних відповідей не існує. Якщо хтось схоче запропонувати свою фразу, він це зробить.

Фрази: коли мені страшно, я; коли я ображаюсь, я; Коли на мене кричать, я; я відчуваю злість, коли; я щасливий, коли; я стрибаю від радості, коли, я дуже люблю; мені б хотілось, щоб мої друзі; мені б хотілося, щоб моя мама; мені б хотілося, щоб мій тато; я сміюся, коли; я спокійний, коли; мені подобається, коли.

  1. Щоденні новини

Мета: надання інформації

Пояснення, щодо роботи на день.

Заповнення календаря погоди.

Заповнення «Блокноту успіхів»

 

П’ятниця

  1. Вітання «Як я захочу»

Мета: створення позитивної атмосфери, розвиток творчих здібностей, формування колективу.

 – Ось вже й п’ятниця! Ми багато дізналися нового! Прийшов час створювати, щось нове! Сьогодні ми будемо вітатися багатьма способами. По колу кожен обирає свій спобіг привітання: жестом чи словами. Це може бути звичне привітанні чи вигадане вами зараз. А весь клас відповідає так само вам. Розпочну я «Good morning»

  1. Групове заняття «Почуємо тишу»

Мета: розвивати навичку слухати та чути, тренувати спостережливість.

 – Влаштовуйтесь зручніше. Закриваємо очі. Слухаємо тишу навколо нас. Коли пролунає звук дзвіночка, відкриваємо очі. І розповідаємо що почули.

  1. Обмін інформацією «Блокнот успіхів»

Мета: підвищення самооцінки, розвивати впевненість в собі, вміння бачити хороше, прагнути до успіху.

 – Хто хоче ознайомити нас із своїми успіхами на цьому тижні?

  1. Щоденні новини

Мета: надання інформації

Заповнення календаря погоди.

Заповнення «Блокноту успіхів»

Використані джерела

 

  1. Играя, побеждаем стресс. Игры для детей и их взрослых. – Десткий фонд ООН (ЮНИСЕФ). – К., 2015. – 68 с. 
  2. Нова українська школа: порадник для вчителя /Під заг. ред. Бібік Н.В. – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2017. – 2016.
  3. Психосоциальная поддержка в кризисной ситуации. Методическое пособие для педагога. – Десткий фонд ООН (ЮНИСЕФ), Всеукраинский союз молодежных общественных организаций, «Христианская ассоциация молодых людей Украины». – К., 2015. – 76 с. 
doc
Додано
16 червня 2018
Переглядів
555
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку