Конспект ранкової зустрічі. Як техніка допомагає у побуті та якою вона буде в майбутньому

Про матеріал

Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня учнів класу з педагогом. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо і поважно вітається з іншими дітьми, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її, ставлять свої запитання та коментують. Після цього вся група бере участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності.

Перегляд файлу

 

Тема. День 1. Як техніка допомагає у побуті та якою вона буде в майбутньому?  

Мета. Закріпити  знання  дітей  про побутову техніку, її види, продовжувати вчити виділяти й характеризувати особливості  предметів, формувати вміння орієнтуватися в просторі, використовувати слова «за», «попереду», вправляти в кількісній і порядковій лічбі; розвивати  увагу, пам’ять, мовленнєво – комунікаційні  навички; виховувати любов до праці, дбайливе ставлення до речей, бажання  допомагати  дорослим.

 

                               ХІД   РАНКОВОЇ   ЗУСТРІЧІ

 

І. Запрошення  на  ранкову  зустріч

    Звучить музика Анни Олєйнікової – «Сонечко»

режим доступу https://www.youtube.com

 Станьте, діти, у коло. Візьмемо один одного за руки, промовимо чудові слова:

              Я всміхаюсь сонечку:

              Здрастуй, золоте.

              Я всміхаюсь квіточці:

              Хай вона росте.

              Я всміхаюсь дощику:

              Лийся, мов з відра.

              Друзям усміхаюся:

              Зичу їм добра.

ІІ. Вітання

1.  Вітання  один  з  одним. 

-         Доброго  ранку, Оленко.Мені дуже приємно тебе бачити.

     -         Доброго  ранку, Ярославе. Я рада, що ти з нами.

     -         Доброго  ранку, Іринко. Ти  сьогодні  чудово  виглядаєш.

2. Вправа «Побажання».

Вчитель: Діти, коли я йшла до школи, мені зустрівся кіт Леопольд. Він  незвичайний, дуже добрий і ввічливий. Той, хто  потримає його  у  руках  і  придумає  побажання  для  свого  друга  від  щирого  серця, воно  обов’язково  здійсниться. Давайте  один  одному  щось  побажаємо. (Передаємо іграшку кота із рук в руки).

     Вчитель: Я бажаю вам  гарного  настрою  та  цікавих  справ  на  сьогоднішній  день.

 

ІІІ. Обговорення  правил  ранкової  зустрічі

 Вчитель:  Нашими  привітаннями  і  побажаннями  ми  створили  спокійний

та  гарний  настрій. А  тепер  скажіть, будь  ласка, що  допоможе нам  зберегти  і  надалі  наш  гарний  настрій? (Правила  спілкування).   

  • Звичайно! А  хто  їх  складав? (Ми).
  • Давайте  пригадаємо  їх, а  допоможуть  нам  малюнки – підказки.

                                     Правила  спілкування  нашого   класу:

                      -  Говорити  голосно  й  чітко.

                      -  Уважно  слухати  один  одного  і   дивитися   на  того, хто  говорить.

                      -  Піднімати  руку, якщо  хочеш  щось  сказати.

                 -  Підтримувати  друзів  посмішками  та  оплесками.

 

ІV. Щоденні  новини

Вчитель: - Яка  зараз пора року?( Загадка про пору року).

  - А скільки  місяців  має  ця пора року?

  - Назвіть  їх.

  - Зараз  який  місяць?  (Число)

   - А  який  сьогодні  день  тижня?

   - Давайте  пригадаємо  інші  дні  тижня. Скільки їх?

   - Скільки  днів  ми  працюємо? Відпочиваємо?

   - Календар погоди.

 -  Якою є сьогодні погода?

 - Якби погода мала настрій, то як би ви описали "настрій" сьогоднішньої погоди?

 - Чи залежить настрій людей від погоди? (Міркуємо)

 - А як можна поліпшити настрій другові, матусі, бабусі…?

 

V. Обмін   інформацією

    Отже, сідайте зручненько, розслабтеся, закрийте оченята і уявіть, що ми зараз кота Леопольда у гостях. У його хатинці затишно, тепло, чисто.

Вчитель:  Ось ми у великій світлій вітальні. А тепер відкрийте оченята. Ви  знаєте, що  у  кота Леопольда є багато «помічників», які допомагають йому підтримувати порядок вдома і швидко робити всі домашні справи, а також відпочивати.  А  які  це «помічники»? Ви дізнаєтесь відгадуючи загадки.

  • Де кого нагородили,

          Де супутник запустили,

          Фільми, казочки, новини

          Він транслює щохвилини.

  • Всю білизну позбирає

І старанно покупає.

Буде знову вся чистенька,

Незабруднена, гарненька.

 

  • Зробить гарними гардини,

Сукні, светрики, кофтини.

Всі їх складочки знайде!

Розізлиться – пара йде!..

 

  • Суп, морозиво, ковбаси,

Сало, м’ясо, яйця, кваси...

Все в животику ховає

І свіженьким зберігає.

 

 

  • Сніг зимою, сонце літом,

Поле, що чарує цвітом, -

Все на чіпі  зберігає,

Адже добру пам’ять має!

 

  • Хоч і відстань розділяє,

Він нас з друзями з’єднає.

Щоб могли порозмовляти

І про все на світі знати.

 

  • Сміття все попідбирає

І пилинки позбирає

Наш надійний помічник,

Працьовитий робітник.

 

  • Кілобайти, гігабайти,

Папки, файли, блоги, сайти...

Знань чимало різних має,

Цілий світ про нього знає.

 

  • Функцій в нього є чимало:

Перемеле м'ясо й сало,

Може моркву покришити,

Свіжий сік для нас зробити.

 

  • Розморожувати вміє,

Що потрібно – розігріє.

Піцу зробить за хвилину,

Нагодує всю родину.      

 

Вчитель: Як  можна назвати всі ці предмети? («Побутова техніка») Які ще предмети побутової техніки ви знаєте і для чого вони потрібні? (Вчитель вивішує малюнки після відповідей дітей)

Робота в группах

Вчитель:Уважно прочитайте і скажіть, про який прилад йде мова. Якщо здогадаєтесь, то прикріпіть свою картку під зображенням цього приладу, що є на малюнку на дошці.

Картка 1. Має голубий екран, який дозволяє побачити все, що відбувається навколо нас і у світі. Говорить, співає, показує, розказує.

Картка 2. У ньому довгий час можуть зберігатися різні продукти, але вони не псуються швидко, бо знаходяться при низькій температурі.

Картка 3. Вбирає, всмоктує у себе пил, бруд і невеличке сміття, гудить, але не страшний, хороший в домі помічник.

Картка 4. Дмухає то холодним, то гарячим повітрям, сушить волосся, вкладає зачіску.

Картка 5. Замочує, перекручує, пере, викручує і трішки висушує білизну і одяг.

-         Якою технікою вам дозволяють користуватися самостійно?

-         Як саме ви користуєтесь? Коли?

-         Які прилади стоять на кухні?

-        Які прилади стоять у вітальні?

VІ.  Колективна робота.

Вчитель: Погляньте, скільки лісових звірят зібралось до котика в гості.

   - Скільки ведмедиків?

   - Скільки лисичок?

   - Скільки зайчиків?

(Діти  рахують, порівнюючи  їх  між  собою).

Вчитель: Наші звірята люблять гратися. Ось вони стали в рядочок. Хто стоїть першим? Другим? Хто стоїть перед зайчиком? За лисичкою? Хто зайвий? (Собачка). Чому? (Всі  тварини  дикі, а  собачка  домашня  тварина).

Вчитель:   Кіт Леопольд приготував гостинці для своїх друзів.

Вчитель: Діти, скільки морквинок у великому кошику? (Багато). А скільки горішків у маленькому кошику? (П’ять).

V. Руханка

Котики в домі проживають

Вдачу вони гарну мають.

Тож виходять на полянку

І зарядку роблять зранку.

Встали й ми побіля парт

Встали всі? Мерщій на старт.

Лапки вгору, лапки вниз,

Землі матінці вклонись.

Сонцю руки простягни.

До проміння поверни.

А тепер прогнімо спини,

І замремо на хвилину.

Розігнулись, пострибали,

Потім трішки подрімали

І за парти посідали.

Вчитель: Кіт Леопольд  пропонує трішки порозважатись  та  пограти в гру «Буває – не буває». Якщо буває – плескаємо в долоньки  і  кажемо «Так», а, якщо не буває – хитаємо голівкою  і  кажемо «Ні».

   - Взимку іде сніг. (Так).

   - Сонце світить уночі. (Ні).

   - У мікрохвильовій печі можна розігріти їжу. (Так).

    - Електрочайником кипятимо воду. (Так).

   - Праскою чистять килим. (Ні).

   - Пилосос показує мультфільми . (Ні).

    - Газова плита пере білизну. (Ні).

   - На пральна машина їжу. (Ні).

   - По телефону ми розмовляємо з бабусею. (Так).

   - Наші  діти  молодці?  (Так).

Вчитель: Молодці, діти, ви були уважні, але щось  ми  забарилися  з  вами  у гостях. Час нам повертатися до школи. Кіт Лепольд нам  допоможе, щоб  ми  не  заблукали  в  дорозі.

     Отже, знов сідайте зручненько, закривайте  оченята і уявляйте  собі, як ми мандруємо лісовою стежиною. Тиша навкруги. Дерева стоять в снігу. Від  морозу  потріскують їх гілочки. Де-не-де чути пташині голоси. Рипить сніжок у  нас  під  ногами.

 Вчитель: Ось ми і у  школі. Відкривайте  оченята. Сподобалася  вам  ця  подорож? Давайте подякуємо котику за допомогу. На  знак  вдячності  вивчимо  гарну скоромовку про котика.

               Скоромовка

         Скочив котик у курник.

         В курнику піднявся крик.

         Квочка злякано кричала,

         Під крило курчат ховала.

         Котик сам собі сказав:

  • Ох, я їх і налякав!

Вчитель: Запам’ятати  цей  віршик  вам  допоможуть  рухи. 

(Заучування  вірша. Потім  за  бажанням  діти  декламують  вивчений   вірш).

 VІ.  Підсумок  ранкової  зустрічі

Вчитель: Ось, діти, наша  ранкова  зустріч  дійшла  до  завершення. Ви  всі  були  молодці, гарно  працювали, поводилися чемно. Дякую вам за роботу.             

 

 

 

 

 

 

 

                                                     Додатки

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\med_1473205220_image.jpg

                        C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\скачанные файлы (1).jpgC:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\скачанные файлы (2).jpgC:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\скачанные файлы (4).jpgC:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\скачанные файлы (5).jpgC:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\скачанные файлы (9).jpgC:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\скачанные файлы (8).jpgC:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\скачанные файлы (3).jpgC:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\скачанные файлы (6).jpgC:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\скачанные файлы (7).jpg             

 

  

 

1

 

docx
Додано
14 січня 2019
Переглядів
4006
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку