Ранкова зустріч
Тема: Прихід зими
Мета: створити в класі позитивний настрій, формувати навички ефективного спілкування та групової взаємодії, розвивати мовлення, допитливість, творчість, уміння дивитися й бачити, слухати й чути, спостерігати й відчувати; учити добирати рими, вирізати із паперу сніжинки.
ХІД ЗУСТРІЧІ
Слайд 1
І. Вітання
- Доброго ранку, шановні колеги!
- Доброго ранку!
- А як ви гадаєте, чому я сьогодні з парасолькою?
(Парасолька рятує не тільки від поганої погоди, а й від поганого настрою)
-
У мене зараз гарний настрій, адже сьогодні особливий день, і я рада зустрічі з вами.
-
Діти, чи важливий настрій для людини?
-
Загніть мізинчик, якщо ви гарно виспалися й відпочили.
-
Загніть наступний пальчик, якщо вас збудила рідна, люба вами людина.
-
Загніть середній пальчик, якщо ви хоч раз побачили сьогодні посмішку.
-
Загніть вказівний пальчик, якщо ви зустріли хоч одного друга.
-
Покажіть, який у вас зараз настрій.
Ми сімейка невеличка,
Усі друзі, я і ти.
Привітаємось, щоб личка
Всі усмішками цвіли.
-
Ви зі мною вже привіталися, а тепер привітайте один одного.
-
Привітатися можна по-різному. Можна потиснути руку, обійнятися, торкнутися щічки, помахати долонькою, взятися за ручки. Сказати побажання або комплімент. (Діти вітаються).
-
Для того, щоб нам далі спілкуватися, потрібно згадати правила спілкування. (Правила)
ІІ. Групове заняття
-
Асоціації.
-
Діти, хоч і не зимова погода надворі, але скажіть, будь ласка, з чим асоціюється у вас слово зима.
-
Поплескайте в долоньки, хто хоче, щоб уже був сніжок.
-
Потупайте ніжками, хто бажає зліпити снігову бабу.
-
Покивайте голівками, хто хоче покататися на санчатах.
-
Пострибайте, хто хоче, щоб уже був Новий рік.
-
Пісенька.
-
Діти, давайте створимо собі настрій, заспіваємо пісеньку «Зимонька-зима».
-
Гра «Хто більше».
-
Кожна пора року має три місяці. Назвіть назви зимових місяців?
-
Об’єднуємося в три групи за зимовими місяцями. (***)
-
Давайте доберемо до слова «зима» якнайбільше слів-ознак. Цьому може допомогти малюнок (по черзі добирають слова).
-
Гра «Добре-погано».
-
Тепер об’єднаємося в 2 групи й пограємо в гру «Добре-погано».
-
Одна група доводить чому добре, що прийшла зима, а інша навпаки - чому це погано.
-
Практична робота в групах.
-
Як прикро, що немає снігу. Давайте пофантазуємо і створимо в класі зиму.
-
Існує безліч форм сніжинок (показую на слайді).
-
Зараз ми об’єднаємося в 4 групи за формою сніжинки. (Кожна дитина отримує сніжинку).
І група – виготовляє сніжинки для прикраси класної кімнати.
І група – збирає і склеює з частинок сніговика.
ІІІ група – прикрашає ялинку.
IV група – виготовляє гірлянду.
(Діти прикрашають клас)
IІІ. Обмін інформацією
- Запрошую вас у крісло автора. Потрібно розповісти цікаву зимову історію або віршик про зиму.
- Діти, після виступу ви можете поставити автору 2-3 запитання.
ІV. Новини дня
1. Робота з календарем.
-
Діти, який день тижня сьогодні? (вівторок)
-
Який день був учора? Буде завтра?
-
Яке число сьогодні? (11)
-
Який місяць? (грудень)
-
Чому цей місяць так назвали?
-
А яка пора року почалася? (зима)
-
Які зимові місяці ви знаєте?
2. Повідомлення теми дня.
- Отже, сьогодні в нас буде екскурсія «Зміни в природі з приходом зими».