Презентація "Інтерактивні технології навчання, як засіб розвитку творчого потенціалу молодших школярів"

Про матеріал
Презентація містить матеріал на тему Інтерактивні технології навчання,як засіб розвитку творчого потенціалу молодших школярів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу молодших школярів вчитель початкових класів Непочатова Олена Олексіївна

Номер слайду 2

Життя висунуло запит на виховання творчої особистості , здатної самостійно мислити та приймати сміливі нестандартні рішення.Сучасний педагог у навчально-виховному процесі повинен намагатися вдосконалювати свою роботу , використовувати нові форми , методи , засоби , прийоми на уроках . Вчитель має розглядати кожного учня як окрему особистість з її поглядами, переконаннями, почуттями . Саме інноваційні технології, зокрема інтерактивні , передбачають розв’язання цього питання . Сьогоденню доступні такі види навчання: Вчитель Учні

Номер слайду 3

Вчитель Учні Вчитель Учні

Номер слайду 4

Слово „інтерактив” прийшло до нас з англійської від слова „interact’’, де „ inter ” – взаємний , а „act” – діяти. Отже, інтерактивний – здатний до взаємодії, діалогу. Інтерактивне навчання – спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету - створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Суть інтерактивного навчання у тому, що навчальний процес здійснюється за умови активної взаємодії всіх його учасників. У цьому процесі вчитель і учні розуміють, що вони роблять, рефлектують з приводу того, що вони знають, вміють і здійснюють. Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі формування навичок і вмінь, вироблення цінностей, створення атмосфери співробітництва, взаємодії.

Номер слайду 5

Понад 2400 років тому Конфуцій сказав : Те , що я чую , я забуваю. Те , що я бачу , я пам’ятаю. Те , що я роблю , я розумію . Дещо змінивши слова великого китайського педагога , можна сформувати кредо інтерактивного навчання : Те , що я чую , я забуваю. Те , що я бачу й чую , я трохи пам’ятаю. Те , що я чую , бачу й обговорюю , я починаю розуміти . Коли я чую , бачу , обговорюю й роблю , я набуваю знань і навичок . Коли я передаю знання іншим , я стаю майстром !

Номер слайду 6

проходять цікаво , продуктивно ; знімають закомплексованість в учнів з різним рівнем навчальних досягнень ; у роботі задіяні всі діти класу ; учні вчаться працювати у групі ; кожна дитина має можливість пропонувати свою думку ; створюється «ситуація успіху » ; за короткий час опановується багато нового матеріалу ; формуються навички толерантного спілкування , вміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми ; відбувається розвиток творчих здібностей учнів, пізнава- льних інтересів ,значно зростає ефективність уроків ...

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Наприклад , Тема уроку . Моя країна – Україна , 1 клас . Етап уроку : Актуалізація опорних знань або Підсумок уроку . Діти , країна , у якій ми живемо , називається … ? / Україна / Столицею України є місто … ? / Київ / Назвіть найбільші міста України ? / Донецьк , Дніпропетровськ , Одеса , Харків , Львів … / Назвіть найбільші річки України ? / Дніпро , Дністер / ТЕХНОЛОГІЯ “ Незакінченні речення ” Завдання . Доповни речення . Міста , річки , моря позначені на … України . Коричневим кольором на карті позначено … Софіївський собор , Києво – Печерська лавра , Золоті ворота - … Києва .

Номер слайду 10

Технологія «Мозковий штурм » Н/д : урок з предмета « Основи здоров’я» у 4 класі за темою « Здоров’я . Здоровий спосіб життя » . Проблема : діти , що , на вашу думку , означає вислів « Здоровий спосіб життя ? » Ідеї : - дотримування режиму дня ; - правильне харчування ; - загартовування ; - поведінка людини ; - відповідні побутові умови ; - рухова активність ; - заняття спортом ; - хороші умови праці , навчання ; - відсутність шкідливих звичок .

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Гра “ Чи уважний ти читач ? ” Урок навчання грамоти , післябукварний період , 1 клас . М.Слабошпицький “ Лелеча весна ” . 1.Як звати хлопчика ? А Данилко Б Миколка В Іванко 2.Що Данилко побачив у небі ? А веселку Б птахів , які поверталися додому В птахів , які відлітають у вирій 3.Що зробили лелеки вдома ? А опустилися на гніздо й радісно заклекотіли Б полетіли з гнізда в пошуках їжі В опустилися на подвір’я й сумовито заклекотіли

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Учні - мої помічники. Ми разом творимо на уроці, разом радіємо успіхам, сумуємо з приводу невдач. Досить часто на уроках застосовуємо гру, інтерактивні методи. Дітям подобаються такі уроки, вони самі перетворюються на чарівників, які здатні подолати будь-які труднощі, перешкоди. Матеріал на таких уроках сприймається легко і краще запам'ятовується. Така дісталась вже нам робота Є в ній і радість, та є й турбота, Є вічний пошук, безсонні ночі, Та гріють душу дитячі очі. Н. П. Уткіна Найкращою нагородою для вчителя, на мою думку, є радість, яку випромінюють очі учня, впевненість, яка народжується після уроку, коли учень говорить: « Я це знаю! Я це вмію! Я можу це застосувати в житті!» Заради таких миттєвостей потрібно жити, працювати, адже відчуваєш велику місію – сприяти становленню Людини!

Номер слайду 15

ppt
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
698
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку