Звіт щодо навчання учнів під час дистанційного навчання

Про матеріал
В реаліях сьогодення дистанційне навчання в пріоритеті. Звіт щодо навчання учнів під час дистанційного навчання.
Перегляд файлу

Звіт

про оцінювання та зворотний зв’язок з батьками здобувачів освіти

вчителя Водяно – Лоринської філії Возсіятського ліцею

Усатенко Яни Андріївни

В період карантину для дистанційного навчання ми з батьками здобувачів освіти 2 класу шукали оптимальний вихід. Так, як у більшості сімей немає належного технічного обладнання для роботи на онлайн платформах, ми вирішили створити групу у соціальній мережі Фейсбук. В групу вступили родини: _________________; з родинами _________ (кнопковий телефон) та _________ (немає виходу до Інтернет) працюємо в телефонному режимі.

Кожного дня в групі вчителями публікується навчальний матеріал (відео-пояснення та вказівки щодо роботи в підручнику). Також проводяться індивідуальні консультації з батьками в телефонному режимі.

З батьками було вирішено: завести, на період карантину, нові зошити для робіт з математики та української мови, де фіксуватиметься дата виконання роботи та її зміст. Виконані роботи батьки  надсилають мені зручним для них способом (Вайбер, Месенджер). Так, як у родини _________________________ немає можливості фотографувати та пересилати фото виконаних робіт, вирішили, що роботи перевіряться після виходу з карантину.

Родина   ________________ надсилає роботи своєчасно з усіма виконаними завданнями; родини _______________________ надсилають  роботи майже своєчасно, але деякі завдання відсутні (з батьками проведено роботу, найближчим часом роботи будуть надіслані). Від родин _____________жодної роботи не надіслано, але мама ___________ періодично дзвонить для консультації виконання завдань, тому можу сказати, що ця родина виконує завдання, але в повільнішому темпі; родина _____ завдання, які давалися з 16.03, частково виконували, але надісланих робіт немає. Мама дівчинки на телефонні дзвінки не відповідає, але в групі завдання переглядають. Родина ______ декілька тижнів перебувала в гостях у родичів, тому роботи не виконувалися (з батьками проведено роботу в телефонному режимі, пояснила про необхідність виконання завдань, передано завдання бабусі дівчинки; 13.04 – намагалася зв’язатися з мамою, на дзвінок не відповідає).

У другому класі лише вербальне оцінювання. При перевірці робіт у Вайбері, помилки підкреслюю, вказуючи у описі до фото на що слід звернути увагу. Виконання робіт оцінюю такими словесними кліше, як «Гарна робота!», «Відмінно!», «Чудова робота!», «Добре».

Планується подальша співпраця з батьками, домогтися, щоб був 100% зворотний зв’язок, від тих родин, які можуть надсилати роботи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\Карантин\Зворотний зв'язок\IMG-11190c048fc2787353004cda8e8ce2cf-V.jpg

docx
Додано
8 лютого 2022
Переглядів
712
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку