Конспект розваги для дітей раннього віку ,,Потяг їде в гості”

Про матеріал
Формувати у дітей позитивні емоції у процесі гри з однолітками та вихователем та нові знання про навколишній світ; продовжувати знайомити дітей з дитячими віршиками та авторськими піснями; закріпити основні кольори; розвивати дрібну моторику рук; спритність у р /грі ,,Хто швидше” ;виховувати дбайливе ставлення до живої природи.
Перегляд файлу

                   

                                                    КЗ ,,Солоницівска гімназія ,,Перлина” ”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                         Конспект розваги для дітей

                           раннього віку

                               

                     ,,Потяг їде в гості”

 

 

 

 

                                                             Підготувала вихователь

                                                              Денисова Н.В

 

 

 

 

 

 

                                              2020р

 

 

 

 

 

 

 

 

                              Тема: ,,Потяг їде в гості

 

        Мета: Формувати у дітей позитивні емоції у процесі гри з однолітками та вихователем та нові знання про навколишній світ; продовжувати знайомити дітей з дитячими віршиками та авторськими   піснями; закріпити основні кольори; розвивати дрібну моторику рук; спритність у р /грі ,,Хто швидше” ;виховувати дбайливе ставлення до живої природи.

        Атрибути: Дитячі стільці (за кількістю учасників), іграшки зайчик, ведмедик, природний матеріал ( шишки ),кошик, доріжки червоного і синього кольорів, стрічки 4 основних кольорів,магнітофон із записом ,,Пісенька друзів” ( автор слів С.Міхалков).

 

                                             Хід розваги

          В-ль: Малята, сьогодні ми з вами вирушаємо в подорож до чарівного лісу. Наш потяг готовий почати рух, прошу вас зайняти  свої місця.

Діти розсаджуються на заздалегідь приготовані стільчики, які стоять в рядок один за одним ( вагони ), на перший стілець сідає вих-ль ( машиніст ), він тримає в руках кермо.

          Дається  сигнал, включається запис,, Пісенька друзів”. Під час звучання музики діти тупотять ніжками. Після першого куплету дається сигнал про зупинку.

           В-ль: Увага зупинка! Запрошую всіх покинути вагони! Ну ось ми і в чарівному лісі. Погляньте малята, стежка ( показує на доріжку червоного кольору ). Давайте пройдемося по ній і подивимося, куди ми потрапимо.

( Діти один за одним проходять по доріжці, в кінці їх зустрічає зайчик, який сидить на стільчику.

          В-ль: Погляньте малята. Здається тут хтось живе. Скажіть, чий це будиночок?

          Дити: Зайчика.

          В-ль: Вірно, тільки зайчик у нас якийсь сумний. Давайте погладимо його ( діти по черзі гладять зайчика ).

          В-ль: Подивіться яка у нього гарна шубка: мяка, пухнаста, білого кольору. Зайчику подобається, коли його гладять?

           Діти: Так!

           В-ль: А давайте затанцюймо для нього.

Танець ,, Зайчик сіренький сидить”.

           В-ль: Молодці, малята, гарно танцювали. Зайчику сподобався ваш танець. Тепер він не буде сумувати. А щоб зайчик нас не забував подаруємо йому стрічку ( вихователь дістає стрічки 4 королів ). Подивіться, малята, якого кольору стежка веде до заячої хатинки ?

           Дити: Червоного!

           В-ль: Давайте і стрічку йому подаруємо червоного кольору. Знайдіть її.

( Діти витягують стрічку червоного кольору, вих-ль пов’язує її зайчику на шию ).До побачення зайчику! Нам треба вирушати далі. ( Діти прощаються і проходять в свої ,, вагончики”, дається сигнал, вкл. запис ,, Пісеньки друзів”. По закінченні запису, діти виходять з

,,вагонів”).

            В-ль: Погляньте, малята, тут вже інша стежка. Якого вона кольору?

            Діти: Синього!

            В-ль: Вірно, давайте подивимося, до кого ми потрапимо в гості в цей раз. ( Діти проходять по синій смужці і потрапляють в гості до ведмедика ).

            В-ль: Погляньте до кого ми потрапили в гості?

            Діти: До ведмедика!

            В-ль: Діти, що ведмедик держить в лапах?

            Діти: Кошик!

            В-ль: Вірно, наш ведмедик зібрався за шишками. Давайте допоможемо йому їх зібрати.

( Діти збирають шишки, які заздалегідь розкладає помічник вихователя ). Молодці малята, цілий кошик шишок назбирали. Наш ведмедик посміхається і пропонує з ним пограти.

Виконується гра ,, Ведмедик клишоногий”, під час якої діти повторюють рухи за вихователем.

                    Ведмедик клишоногий по лісу іде,

                    Шишки він збирає, пісеньки співає.

                    Раптом шишка впала, прямо ведмедю в лоб,

                    Ведмедик розізлився і ногою туп.

           В-ль: Молодці, давайте подаруємо ведмедику стрічку, щоб він був гарним. Який колір ми вибираємо?

           Діти: Синій!

( В-ль пов’язує ведмедику синю стрічку ).

           В-ль: Якого кольору стрічки у нас залишилися?

           Діти: Зеленого і жовтого.

          В-ль: Вірно, давайте попрощаємося з ведмедиком, ми наступного разу обов’язково відвідаємо його.

Діти прощаються і проходять до своїх ,,вагончиків”, включається запис, після програшу, дається сигнал про зупинку. Діти виходять з ,,вагончиків”.

           В-ль: Подивіться, малята,ми з вами повернулися в наш дитячий садок. Вам сподобалася наша подорож?

           Діти: Так!

           В-ль: Я дуже рада, що вам сподобалося, ми ще поїдемо на нашому потязі в чарівний ліс і познайомимося з новими друзями. Але це буде в наступний раз. Давайте попрощаємося з потягом і скажемо йому ,,до побачення”.

( Діти прощаються з потягом )    

docx
Додано
7 лютого 2020
Переглядів
1762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку