КЗ ,,Солоницівска гімназія ,,Перлина” ”
Конспект розваги для дітей
раннього віку
,,Потяг їде в гості”
Підготувала вихователь
Денисова Н.В
2020р
Тема: ,,Потяг їде в гості”
Мета: Формувати у дітей позитивні емоції у процесі гри з однолітками та вихователем та нові знання про навколишній світ; продовжувати знайомити дітей з дитячими віршиками та авторськими піснями; закріпити основні кольори; розвивати дрібну моторику рук; спритність у р /грі ,,Хто швидше” ;виховувати дбайливе ставлення до живої природи.
Атрибути: Дитячі стільці (за кількістю учасників), іграшки зайчик, ведмедик, природний матеріал ( шишки ),кошик, доріжки червоного і синього кольорів, стрічки 4 основних кольорів,магнітофон із записом ,,Пісенька друзів” ( автор слів С.Міхалков).
Хід розваги
В-ль: Малята, сьогодні ми з вами вирушаємо в подорож до чарівного лісу. Наш потяг готовий почати рух, прошу вас зайняти свої місця.
Діти розсаджуються на заздалегідь приготовані стільчики, які стоять в рядок один за одним ( вагони ), на перший стілець сідає вих-ль ( машиніст ), він тримає в руках кермо.
Дається сигнал, включається запис,, Пісенька друзів”. Під час звучання музики діти тупотять ніжками. Після першого куплету дається сигнал про зупинку.
В-ль: Увага зупинка! Запрошую всіх покинути вагони! Ну ось ми і в чарівному лісі. Погляньте малята, стежка ( показує на доріжку червоного кольору ). Давайте пройдемося по ній і подивимося, куди ми потрапимо.
( Діти один за одним проходять по доріжці, в кінці їх зустрічає зайчик, який сидить на стільчику.
В-ль: Погляньте малята. Здається тут хтось живе. Скажіть, чий це будиночок?
Дити: Зайчика.
В-ль: Вірно, тільки зайчик у нас якийсь сумний. Давайте погладимо його ( діти по черзі гладять зайчика ).
В-ль: Подивіться яка у нього гарна шубка: м’яка, пухнаста, білого кольору. Зайчику подобається, коли його гладять?
Діти: Так!
В-ль: А давайте затанцюймо для нього.
Танець ,, Зайчик сіренький сидить”.
В-ль: Молодці, малята, гарно танцювали. Зайчику сподобався ваш танець. Тепер він не буде сумувати. А щоб зайчик нас не забував подаруємо йому стрічку ( вихователь дістає стрічки 4 королів ). Подивіться, малята, якого кольору стежка веде до заячої хатинки ?
Дити: Червоного!
В-ль: Давайте і стрічку йому подаруємо червоного кольору. Знайдіть її.
( Діти витягують стрічку червоного кольору, вих-ль пов’язує її зайчику на шию ).До побачення зайчику! Нам треба вирушати далі. ( Діти прощаються і проходять в свої ,, вагончики”, дається сигнал, вкл. запис ,, Пісеньки друзів”. По закінченні запису, діти виходять з
,,вагонів”).
В-ль: Погляньте, малята, тут вже інша стежка. Якого вона кольору?
Діти: Синього!
В-ль: Вірно, давайте подивимося, до кого ми потрапимо в гості в цей раз. ( Діти проходять по синій смужці і потрапляють в гості до ведмедика ).
В-ль: Погляньте до кого ми потрапили в гості?
Діти: До ведмедика!
В-ль: Діти, що ведмедик держить в лапах?
Діти: Кошик!
В-ль: Вірно, наш ведмедик зібрався за шишками. Давайте допоможемо йому їх зібрати.
( Діти збирають шишки, які заздалегідь розкладає помічник вихователя ). Молодці малята, цілий кошик шишок назбирали. Наш ведмедик посміхається і пропонує з ним пограти.
Виконується гра ,, Ведмедик клишоногий”, під час якої діти повторюють рухи за вихователем.
Ведмедик клишоногий по лісу іде,
Шишки він збирає, пісеньки співає.
Раптом шишка впала, прямо ведмедю в лоб,
Ведмедик розізлився і ногою туп.
В-ль: Молодці, давайте подаруємо ведмедику стрічку, щоб він був гарним. Який колір ми вибираємо?
Діти: Синій!
( В-ль пов’язує ведмедику синю стрічку ).
В-ль: Якого кольору стрічки у нас залишилися?
Діти: Зеленого і жовтого.
В-ль: Вірно, давайте попрощаємося з ведмедиком, ми наступного разу обов’язково відвідаємо його.
Діти прощаються і проходять до своїх ,,вагончиків”, включається запис, після програшу, дається сигнал про зупинку. Діти виходять з ,,вагончиків”.
В-ль: Подивіться, малята,ми з вами повернулися в наш дитячий садок. Вам сподобалася наша подорож?
Діти: Так!
В-ль: Я дуже рада, що вам сподобалося, ми ще поїдемо на нашому потязі в чарівний ліс і познайомимося з новими друзями. Але це буде в наступний раз. Давайте попрощаємося з потягом і скажемо йому ,,до побачення”.
( Діти прощаються з потягом )