Тиждень 12. Транспорт
Мета: створити позитивний настрій для подальшої активної праці у класній спільноті ; удосконалювати вміння визначати види транспорту за способом руху та за призначенням;розвивати здатність знаходити альтернативні можливості дій, виховувати уміння уважно слухати один одного та співпрацювати в команді.
Обладнання: предметні картки, математичні пазли, відео мультфільми.
Хід розвивального заняття
1. Привітання
2. Оголошення теми дня
Вихователь : Дітки, послухайте пісню, повторюючи рухи, показані у відеоролику. І подумайте, яку тему ми сьогодні вивчатимемо.
3. Відеоролик. Руханка під пісню «Колеса в автобусі крутяться»
Вихователь : Так, правильно ми вивчаємо тему «Транспорт». Сьогодні ми дослідимо , які види транспорту бувають за призначенням .
4. Перегляд презентації «Види транспорту» ( слайди 1-17)
5. Рухлива гра «Де моє місце?" (слайд 18)
6. Гра « Що зайве?» (слайд 19)
7. Відгадуємо загадки «Транспорт» ( перегляд презентації із загадками )
8. Робота в групах з ЛЕГО (слайд 20)
І група – складають з ЛЕГО наземний транспорт (на вибір)
ІІ група - повітряний транспорт (на вибір)
ІІІ група – водний транспорт (на вибір)
9. Пергляд мультфільму «Крейзі Бус»
Вихователь : Дітки, подивіться мультфільм і скажіть, чи буває так насправді? Бувають машини такими? Я вам пропоную на п´ятницю намалювати неіснуючий фантастичний транспортний засіб.
10. Рефлексія «Світлофор» (слайд 21)
У кожної дитини 3 кружечки: зелений, жовтий і червоний.