Конспект "Створення та редагування не складних малюнків. Інструменти малювання ліній"

Про матеріал
Конспект уроку "Створення та редагування не складних малюнків. Інструменти малювання ліній" для 2 класу.
Перегляд файлу

Тема. Створення та редагування не складних малюнків. Інструменти малювання ліній

Мета: формувати предметні компетентності: формувати вміння створювати та редагувати не складні малюнки, добирати кольорову гаму малюнка;

розвивати ключові компетентності: спілкування рідною мовою; інформаційно-цифрова компетентність; уміння вчитися.

Програмне забезпечення: GCompris, Paint.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Добрий день! Дорогі діти! Подивіться один на одного, посміхніться, передайте частинку свого гарного настрою іншим.

Давайте з вами повторимо правила поведінки в комп’ютерному класі (називають по черзі)

Сьогодні ви ознайомитесь з деякими інструментами графічного редактора Paint та спробуєте створювати власні не складні малюнки в графічному редакторі.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Логічна розминка

1. Гра «Знайди зайве»

  • Палітра, олівець, інформація, графічний редактор;
  • Ключові слова, браузер, інформація, графічний редактор;
  • Самокат, ковзани, сани, лижі;
  • Зошит, шафа, книга, ручка.

2. Гра «Фантазери»

  • Як виглядав би перший графічний редактор, що я змінив би, або додав до інтерфейсу програми;
  • Як виглядав би Колобок, Червона Шапочка, Кіт у чоботях, якщо я б їх малював?
  • Розробка сценарію сучасного мультфільму;
  • Створення власних героїв комп’ютерних ігор;
  • Доповнення ілюстраціями улюблених книжок.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Комп’ютер  поведе нас у чарівний світ малювання, але не простого, а комп’ютерного. Сучасні мультфільми, кіно, комп’ютерні ігри, малюнки до книжок створюються за допомогою комп’ютерів. Для цього є спеціальні програми, які називають графічними редакторами.

Але перш ніж ми з вами почнемо створювати комп’ютерні малюнки, я пропоную вам розмалювати вже готові зображення(роздаємо роздруковані шаблони) та поринути у фантастичний світ пізнання невідомого, і подивитися як я спробую «оживити» ваш малюнок. Ну що ж, вперед!

ІV. . Засвоєння нових знань

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

V. Фізкультхвилинка

VІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами (створити будинок за зразком)
  4. Вправи для очей.
  • Намалювати очима цифру 8 (3-4 рази). 
  • Намалювати очима літери свого імені (повторити декілька разів).
  • Розслабивши очні м’язи, подивитися вдалечінь — на рахунок 1–6. Повторити 1-2 рази.

VII. Підсумок уроку. Рефлексія

 

 

 

 

docx
Додано
6 лютого 2022
Переглядів
2008
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку