Тема. Створення та редагування не складних малюнків. Інструменти малювання ліній
Мета: формувати предметні компетентності: формувати вміння створювати та редагувати не складні малюнки, добирати кольорову гаму малюнка;
розвивати ключові компетентності: спілкування рідною мовою; інформаційно-цифрова компетентність; уміння вчитися.
Програмне забезпечення: GCompris, Paint.
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Добрий день! Дорогі діти! Подивіться один на одного, посміхніться, передайте частинку свого гарного настрою іншим.
Давайте з вами повторимо правила поведінки в комп’ютерному класі (називають по черзі)
Сьогодні ви ознайомитесь з деякими інструментами графічного редактора Paint та спробуєте створювати власні не складні малюнки в графічному редакторі.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Логічна розминка
1. Гра «Знайди зайве»
2. Гра «Фантазери»
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Комп’ютер поведе нас у чарівний світ малювання, але не простого, а комп’ютерного. Сучасні мультфільми, кіно, комп’ютерні ігри, малюнки до книжок створюються за допомогою комп’ютерів. Для цього є спеціальні програми, які називають графічними редакторами.
Але перш ніж ми з вами почнемо створювати комп’ютерні малюнки, я пропоную вам розмалювати вже готові зображення(роздаємо роздруковані шаблони) та поринути у фантастичний світ пізнання невідомого, і подивитися як я спробую «оживити» ваш малюнок. Ну що ж, вперед!
ІV. . Засвоєння нових знань
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
V. Фізкультхвилинка
VІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
VII. Підсумок уроку. Рефлексія