Конспект сюжетно-рольової гри "Лікарня"

Про матеріал
В конспекті розкрито хід проведення сюжетно-рольової гри "Лікарня" для дітей другої молодшої групи. Діти знайомляться з працею лікаря, медичної сестри, аптекаря, вчаться спілкуватися дотримуючись етичних норм.
Перегляд файлу

Конспект сюжетно-рольової гри

«Лікарня» (2 молодша група)

Мета:формувати в дітей уміння грати в сюжетно-рольову гру «Лікарня».

Задачі:

- стимулювати творчу активність дітей у грі;

- закріпити раніше здобуті знання про працю лікаря;

- продовжувати  знайомити з працею аптекаря;

- формувати дружні взаємовідносини у грі, вміння дотримуватися етичних норм спілкування, охоче й невимушено користуватися ними.

- визивати інтерес до спільних дій дорослого і однолітків;

- вчити розв’язувати пізнавальні завдання;

- зосереджено і уважно діяти згідно з умовами гри;

- розвивати діалогічне мовлення,увагу, пам’ять;

- виховувати повагу до праці лікаря та медичної сестри,  бажання піклуватися про хворих та  берегти своє власне  здоров’я.

 

Матеріал: білий халат, шапочка, коробочки з під ліків, медичні інструменти (градусник, шприц, вата,фонендоскоп), карточки, ляльки.

 

Перебіг гри

Вихователь: Діти, відгадайте загадку:

Хто людей з біди рятує

І хвороби всі лікує –

Призначає процедури

І таблетки і мікстури? (лікар)

Вихователь:Вірно, це лікар. А якщо хтось захворів, дорослі чи діти куди звертаємось? (в лікарню)

Діти повертаються і бачать,що на стільчиках сидять ляльки.

Вихователь:Малята, напевно наші ляльки захворіли. Подивіться, які вони сумні. (в однієї ляльки замотане горло). Що треба порадити лялькам в їхньому стані? (звернутися до лікаря)

- Що робить лікар? (оглядає хворих, виписує рецепти та ліки)

- Яким повинен бути лікар? (уважним, забутливім)

- Хто допомагає лікарю? (медична сестра)

- Що робить медична сестра? (міряє температуру, робить уколи, дає пігулку від живота)

- Де хворі купують ліки? (в аптеці)

Вихователь: Молодці діти! Настав час нам погратися і допомогти нашим лялькам.

Вихователь: Перед тим,як ми з вами почнемо лікувати лялечок, давайте пограємося гру «Що потрібно лікарю» (діти вибирають із запропонованих предметів потрібні лікарю, розповідають, для чого вони  потрібні).

Вихователь: Ось тепер і можна погратися. Я буду лікарем, але мені потрібна помічниця – медична сестра.

- Аріна медсестра і буде мені допомагати,надінь будь ласка шапочку, халат,ти будеш допомагати оглядати хворих і давати їм ліки, а також виписувати рецепт.

Вихователь:Нам потрібен буде аптекар. Хто буде продавати ліки в аптеці?

(Аптекар одягає халат. Прийшовши до аптеки, діти вітаються з аптекарем та віддають йому рецепт. Аптекар удає ніби читає рецепт,потім знаходить необхідні лік, кладе їх в пакет і віддає покупцеві.)

Вихователь: Малята, наші ляльки зовсім маленькі і вони самі не можуть відвідати лікаря, тому давайте ніби ви будете їхніми батьками – мамою або татом(діти беруть ляльок).

Вихователь:Кожного дня на прийом до дитячого лікаря приходять батьки з хворими дітьми,вони чекають в коридорі ( діти сідають на стільчики).

Медсестра роздає карточки

Медсестра: Хто перший, заходьте будь ласка, лікар чекає.

Мама з дочкою вітаються.

Лікар: Добридень! Що вас турбує?

Мама:  У моєї доньки болить горло, а ще вона кашляє.

Лікар: Давайте я її огляну. Відкрий, будь ласка, рота. Так дійсно горло дуже червоне. Треба полоскати горло сіллю і відваром з ромашки. Зараз я вам випишу рецепт. На ліки, які ви купите в аптеці. Аріна (звертається до медсестри), дай дитині мікстуру від горла).

Пацієнт: Дякую і до побачення.

Медсестра: Наступний будь ласка!

Тато з дитиною вітаються

Лікар: Що вас турбує?

Тато: У моєї дитини дуже болить живіт і вона плаче.

Медсестра: Як звуть вашу дитину?

Тато: Оленка.

Медсестра: Не плач,Оленка, зараз лікар тебе огляне і обов’язково вилікує.

Лікар: Що їла Оленка? Чому в неї болить живіт?

Тато: Оленка не мила рук перед їжею і з’їла немите яблуко.

Лікар: Ось чому у неї болить животик, бо саме на немитих фруктах є мікроби. Я призначаю Оленці лікування – пити час із звіробою. А ви , Аріно, дайте негайно мікстуру від живота.

Медсестра: (дає мікстуру) – Оленко, треба випити мікстуру і в тебе одразу перестане боліти животик.

Лікар: В житті вам необхідно їсти багато вітамінів, всіх зараз не перерахувати. Вам потрібно, більше їсти м’ясо, овочі і фрукти – натуральні всі продукти, а ось чіпси знайте всі – це шкідлива їжа.

Ось рецепт на ліки, ви їх купите в аптеці. А ще радимо покласти Оленку в ліжко і поставити  на животик теплий компрес. До побачення!

Медсестра: Наступний будь ласка!

На прийом до лікаря приходить сім’я – мамо, тато і маленька дитинка.

Лікар:  Що болить у вашої дитини?

Мама: Наша дитина плаче,вередує, у неї висока температура.

Лікар: (звертається до м/с) – зміряйте будь ласка температуру.

Медсестра: Давайте я зміряю вашій дитині температуру.

Лікар: Яка температура?

Медсестра: температура висока.

Лікар: Давайте я послухаю вашу дитину чи немає хрипів (слухає).

Лікар до м/с: зараз я призначу лікування і випишу рецепт, а ви зробіть дитині укол (м/с робить укол)

Лікар: Ось рецепт. В аптеці купите необхідні ліки. Якщо температура спаде, попарите ніжки і поставите гірчичники. Чекаю вас у лікарні через 3 дні. До побачення!

Медсестра: У лікаря перерва.

Вихователь: А що б не хворіти, що треба ще робити? (спортом займатися). Всі ви зранку робите зарядку? Давайте зробимо її разом.(Діти виконують вправи під віршований супровід)

Сонце дивиться у ліжко

1,2,3,4,5

Всі ми робимо зарядку

1,2,3,4,5

Треба нам присісти й встати

1,2,3,4,5

Нахиліться, підніміться

1,2,3,4,5

На носок, потім на п’ятку

Всі ми робимо зарядку

1,2,3,4,5

Вихователь: А,щоб ви не хворіли, лікар всім приписав вітаміни (роздає вітамінки).

docx
Додано
26 жовтня 2021
Переглядів
5024
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку