Конспект тематичного заняття з математики в молодшій групі (Подорож до цирку Величина предметів . Число і цифра 1. )

Про матеріал
Продовжувати вчити дітей порівнювати предмети, однакові й різні за товщиною, правильно вживати слова товстий, тонкий; закріпити просторові відношення: ліворуч, праворуч; вміння співвідносити число і цифру; закріпити кольори вчити допомагати , розвивати довільну увагу, пам’ять; виховувати акуратність під час виконання завдань.
Перегляд файлу

 

Кирилівський відділ освіти

Охрімівський  ДНЗ « Казка»

 

 

 

 

 

 

 

Подорож до цирку

 Величина предметів . Число і цифра 1.

 ( конспект заняття з математики)

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

Гаврикова М.О.

вихователь ясельно-молодшої групи

 

 

 

 

 

2020 р.

 

 

Програмовий зміст : продовжувати вчити дітей порівнювати предмети, однакові й різні за товщиною, правильно вживати слова товстий, тонкий; закріпити просторові відношення: ліворуч, праворуч; вміння співвідносити число і цифру; закріпити кольори  вчити допомагати , розвивати довільну увагу, пам’ять; виховувати акуратність під час виконання завдань.

Вид заняття: тематичне.

Тип заняття: індивідуально-групове.

Матеріали: демонстраційний:малюнки із зображенням двох клоунів,тонкого і товстого, у яких однаковий зріст, однакові костюми, червоні ковпаки, сині банти, але різні черевики й ґудзики; картки із зображеннями товстої й тонкої книги, товстих і тонких олівців, соку в баночці, лимонаду в пляшці; цифра 1;  цирковий намет ;                                                                                                           роздавальний: картка з вертикальною лінією посередині, на якій ліворуч зображені один під одним товстий і тонкий клоуни; шаблони цифри 1 (одна цифра товста, інша — тонка); будівельний матеріал.Музичний супровід : звуки потяга, звуки циркової  музики.

Методи та прийоми: наочні - показ іграшок: слона, ведмедика , тигра, клоуна, намета; розгляд малюнків із зображенням клоунів;  розгляд карток із зображеннями товстої й тонкої книги, товстих і тонких олівців, соку в баночці, лимонаду в пляшці; цифра 1;                                                             словесний – бесіда,питання.                                                                                                                                           ігровий - д/г. “Порівняй ”, д/г. “Будинки”

Підготовка дітей: розглядання картин “ У цирку ”, вправи на  закріплювання просторових відношень : ліворуч, праворуч- встати з лівої сторони від стільчика , встати з правої сторони від стільчика, т.д.

 Підготовка вихователя:

  1. Базовий компонент дошкільної освіти;
  2. Базова програма « Я у світі»
  3. Ігнатьєва С.А., Конотоп Н.Г., Новікова В.М., Діб Л.М. « Математика»
  4. В’юнник В. О. "Мій конспект. 3-4-й рік життя. IІ півріччя"
  5. Педан М. В. "Організація освітнього процесу від вересня до травня. 3-4-й рік життя"
  6. Мережа інтернет-сайтів.

                                                   Хід заняття

Діти заходять у групову кімнату.

Вихователь: Діти, доброго ранку,я дуже рада вас бачити .

Діти: Добрий день.

Вихователь: А ви любите ходити до цирку?

Діти: Так.

Вихователь: Сьогодні ми з вами вирушим до цирку. Тож вставайте один за одним  і ми вирушаємо на потязі до цирку. ( Звучить звук потяга)

Вихователь: Ось ми і приїхали .(перед ними цирковий намет, а в ньому- трибуна, слон, тигр, ведмідь , клоун, обруч, м’ячі кольорові)

-Подивіться який гарний цирковий намет, давайте подивимося, що в ньому відбувається (звучить циркова музика).

Вихователь: Що там відбувається?

Діти: Вистава.

Вихователь: Так, вірно, давайте привітаємось з циркачами.

Діти: Добрий день!

Вихователь: Діти, подивіться, щось вони сумні. А що ж трапилося?

  • Коли клоуни виступали в цирку, вони перепутали свої речі. Діти, допоможемо клоунам знайти де чиї речі?

Діти: Так, допоможемо.  (Вихователь викладає картки із зображенням товстих предметів: книгу, олівець, сік у баночці; картки із зображенням тонких олівців, тонкої  й товстої книги, лимонаду в пляшці.)

Вихователь : Давайте роздивимося речі.( Діти роздивляються речі та називають їх )

— А для того щоб допомогти клоунам, давайте спочатку роздивимося їх. (Розгляд клоунів, на  фланелеграфі з’являється тонкий клоун.)

-Це клоун Бім, він веселий і добрий.

— Це клоун Бом, він дуже любить смішити дітей. (На фланелеграфі з’являється товстий клоун.)

— Чим схожі Бім і Бом? (Зростом, костюмами, кольором ковпаків, бантів.)

— Чим відрізняються клоуни один від одного? (Бім тонкий, Бом товстий, у них черевики й ґудзики різного кольору.)

— Скільки всього клоунів? (Два.)

—  А тепер давайте іще раз розгляньте  їх уважно і скажіть, що переплутали клоуни.

Чому ви так думаєте?

Вихователь : Ви дуже уважні і швидкі, допомогли клоунам , вони вам дякують  за допомогу. Наші клоуни пропонують вам пограти в гру  «Порівняй».Пограємо?

Відповіді дітей (У кожної дитини картка з вертикальною лінією посередині: ліворуч зображені один під одним товстий і тонкий клоуни; шаблони цифри 1 (товстої й тонкої) ).

Розгляньте клоунів.

— Який товстий? Який тонкий?

Розгляньте одиниці.

— Які вони? (Тонка й товста.)Якого кольору?

— Покладіть товсту одиницю праворуч від товстого клоуна,

тонку — праворуч від тонкого.

4. Фізкультхвилинка.

Вийшло  з  хати  кенгуру,  потягнулося  від  сну.

Вмило   ручки,  оченята,

Взуло  білі  чоботята.

І  побігло  у  садок,

Квіточки  зривати.

Щоб  артистам  у  цирку,

Їх  подарувати.

 Вихователь : Поки ми відмочивали сталася біда , цирковий слон не нароком зламав будинки клоунів. (Гра «Будинки».)

— Давай побудуємо для кожного клоуна нові будинки з будівельного матеріалу (цеглинок та дошок).

— У якому будоночку житиме клоун Бом? Бім? Чому?

Діти добирають будівельний матеріал відповідно до розмірів клоунів і будують для них домівки.

Вихователь: Молодці діти ,ми допомогли нашим друзям клоунам. А тепер нам час повертатися до садочка, давайте скажемо нашим друзям до побачення.

Вихователь: Вставайте  на свої місця  і ми вирушаємо на потязі до садочку.

6. Підсумок заняття.

— Куди ми їздили ? Що бачили?

— Який клоун Бім? Який — Бом?

— Скільки було клоунів на картці у кожного? Яку цифру

ви поклали біля Біма? Яку — біля Бома?

docx
Додано
26 січня 2021
Переглядів
5378
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку