Конспект уроку 1 клас "Домашні тварини"

Про матеріал
Конспект уроку з природознавства "Домашні тварини" 1 клас. Мета:Розширювати й поглиблювати знання учнів про живу природу на основі спостереження за свійськими тваринами; виховувати почуття відповідальності за долю тварин, бажання доглядати за ними й оберігати їх.
Перегляд файлу

  Тема. Домашні тварини

Мета:  Розширювати й поглиблювати знання учнів про живу природу на основі спостереження за свійськими тваринами; виховувати почуття відповідальності за долю тварин, бажання доглядати за ними й оберігати їх.

Обладнання. Малюнки, слайди із зображенням тварин

Тип уроку: комбінований

План

1.Організація  початку уроку (1 хв)

2.Перевірка раніше засвоєних знань (5хв)

3.Мотивція школярів та повідомлення теми, мети уроку (3 хв)

4.Сприймання й усвідомлення нового матеріалу (7 хв)

5.Узагальнення і систематизація знань (7 хв)

6.Підсумок уроку (2 хв)

ХІД УРОКУ

1.Організація початку уроку

2.Повторення вивченого матеріалу.

  1. Роздивіться і розкажіть!
    • У які групи можна об’єднати цих тварин? (лиса , вовк,ведмідь, олень)
    • Дикі тварини їх ніхто не доглядає

 

  2.Робота в групах.

Дидактична гра "Комаха, риба, птах, звір".

На слайді зображені тварини різних груп.

– Розподіліть тварин по групах.

– Які характерні ознаки тварин кожної групи?

       3.Повідомлення теми і мети уроку

Корова, кінь і пес

Корова, кінь і пес повадилися між собою, кого із них хазяїн  більше любить.

    — Звичайно, мене,— говорить кінь,— я йому дрова із лісу вожу, сам він на мені в город ходить; пропав би він без мене.

    — Ні, хозяїн любить більше мене,— говорить корова,— я все його сімейство молоком годую.

    — Ні, хазяїн мене ліпше любить,— гарчить пес,— я його хижу і маєток стережу.

- Сьогодні  ми з вами поговоримо про домашніх, тварин.

4. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1.   Робота за підручником (с. 65-66)

   Роздивіться фото на с. 65.

2.Бесіда.

– Чи зустрічали ви кішок і собак без господарів?

– Як називають таких тварин?

– Чи легко їм живеться?

– Серед бездомних собак і кішок зустрічаються й породисті, деякі навіть з ошийниками. Про що це свідчить?

– Чи хотіли б ви, щоб ваш улюбленець опинився у такому стані?

– Що треба робити, щоб цього не сталося?

3. Породи котів : -АБИСИНСКАЯ КіШКА-Невгамонна  абисинская кішка жити не може без уваги хозяїна. Вона буде бігати за ним в  час прибирання, обов’язково  спробує  самостійно відкрити двері комнати , звісно ж , уложит його речі так, як вважає  за потрібне.

- БЕНГАЛЬСКАЯ КіШКА-Красавиця з леопардовою шубкой — бенгальская домашня кішка

- ШОТЛАНДСьКАЯ ВИСЛОУХА КіШКА-Короткошерстні кішки з висячими,  підгорнутими до низу  вушами була в давнину  відома на Сході.

Породи собак:  -АМЕРИКАНСьКИЙ БУЛЬДОГ-У сучасного американського бульдога,  походження давнєвід «старих бульдогов» з Англії. Вони були завезені в Америку ще першими переселенцями на ферму в північні штати. Собаки повинні були стежити за скотом, охраняти стада, а також  використовувались  для палювання.

- Лабрадори-  добрі, преданні, у характері яких не має  образливості, ревнощів чи агресії.

-Пікінес – маленькі розміром, дуже пухнаста.

 

Фізкультхвилинка

Малесеньке кошенятко

(білі вушка сірі лапки)

Повернулось вправо -вліво ,

Головою покрутило,

Пострибало,потягнулось,

За ковбасою нагнулось

Й почало її збирати:

1,2,3,4,5

Час за парту нам сідать!

6.        Узагальнення й систематизація отриманих знань

1. -Розповідь про домашнього улюбленця

2.Бліцопитування

       Які тварини дають нам їжу?(корова, коза, курка)

       Які тварини дають нам одяг?(вівця)

       Які тварини працюють разом із людиною?(кінь)

3.Дидактична гра "Матусі й дитинчата".

– Продовжте за зразком:

качка – каченя

гуска –…

(Кішка, собака, корова, свиня, курка і ін.)

4. Гра « Яка тварина зайва?» ( Ілюстрації з зображенням свійських тварин, а одна тварина дика)

 

   6.Підсумок уроку.

– Над якою темою працювали?

  • Що люди одержують від тварин?

      Яку користь приносять тварини людям (корова, порося, вівця, курка, коза)?

              --- які ви запам’ятали породи котів?

  • які ви запам’ятали породи собак?

    Вислухав хазяїн  сей спір і говорить:

    _ Перестаньте вадитися, всі ви мені нужні, і кождий із вас добрий на своєму місці. Та сам себе ніхто не хвалить!

-Діти, як ви гадаєте про що піде мова на сьогоднішньому уроці?

 

docx
Додано
2 червня 2020
Переглядів
1264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку