Конспект уроку 1 клас "Що у тебе у ланчбоксі?"

Про матеріал
Конспект уроку НУШ 1 клас "Що у тебе у ланчбоксі?" Вчимося ставити питання ''What is in your lanchbox?''
Перегляд файлу

Урок англійської - 1 клас                                     Дата :

Тема : « Що в тебе в ланч – боксі?»

Мета : ознайомити учнів із поняттям «ланч - бокс», ввести лексичний матеріал з теми «Їжа» та активізувати його у мовленні; ознайомити з назвами фруктів та деяких продуктів харчування, навчити  учнів  вживати їх в усному мовленні, повторити назви кольорів та вживання структури «Is it big? Is it small? »

вчити запитувати “ What’s in your lunchbox? та відповідати на питання “I have got a…; повторити літери алфавіту та формувати навички зорового сприйняття та читання слів; розвивати вміння сприймання на слух, усної взаємодії; виховувати почуття дружби та культуру спілкування.

Змістова лінія «Взаємодіємо усно» спрямована на формування в молодших школярів умінь сприймати, аналізувати, інтерпретувати й оцінювати усну інформацію та використовувати її в різних комунікативних ситуаціях, спілкуватися усно з іншими людьми в діалогічній і монологічній формах заради досягнення певних життєвих цілей.

Підприємництво та фінансова грамотність: складає просте меню з корисних продуктів у ланчбокс.

Урок : мовленнєвий

Наочність

М’яка іграшка «Зайчик»,  м’яч;

Фраза на А4 – «I have got»;

Малюнки  ланчбоксу ,  смайли для підсумку уроку;

Запис фізкультхвилинки «Арам-зам-зам» , презентація до уроку;

Флеш – карти до теми.

Відео пісень, музики для робочої атмосфери.

                                                         Хід уроку

І. Оргмомент.

1. T. Hello! Nice to see you!                                                               

     Рs: Nice to meet you too!

2. Пiсня «Hello !How are you?» – ( відео )

3.  T: How are u? (У кожного учня на парті папка-накопичувач із смайлами):

      Ps показують 1й , 2, 3 смайлик і відповідно кажуть:

          - I am super!  I am good! I am happy! (I am OK) (показуючи дії смайла).

    

 

Повідомлення теми та мети уроку.

Вчитель показує ланч-бокс і питає: 

  •  What is it?

Учні відповідають:

  •  This is a lunchbox.

T: What do we have in it?

P1: an apple, a sandwich, ….. (показувати малюнки та «іграшков»і овочі )

Т: The topic of our lesson is ‘My lunchbox’ – “What do we have in our lunchbox”.

      Сьогодні на уроці ви навчитеся, як запитувати, що є у вашого друга у  

                ланчбоксі та називати речі, які є у коробці для сніданку.

T:  Today we will learn the new words, sing the songs, dance, play the games and have fun.

 

 

II. Основна частина уроку.

Ось і прийшов до нас містер Тан.

             А чому він до нас приходе? – Правильно. Налаштовує наші язички на спілкування англійською. Тож, давайте переключимо наші язички прямо зараз.

Уведення в іншомовну атмосферу. Фонетична зарядка

 

Всі разом:                What a happy day today!                                

                                     Boys and girls are very gay!

                                     They dance and play.

                                     What a happy, happy day!

T. Today we have a guest at our lesson. It is……  a hare.

           Its name is Peter. Peter is from England. Let’s tell him your names, age.

What is your name? What’s your surname?  How old are you?

Т: What country are you from? – (всі разом) I am from Ukraine.

     Where do u live?        -  I live in Severodonetsk.

(Вчитель кидає учням м’яч по черзі, вони його ловлять і відповідають на питання).                                                                                     

Гра «Чую- плескаю» Учні, почувши англійські слова, повинні плеснути у долоні: картопля, sandwich, meat, банан, fish, cheese, риба, yoghurt, roll, hot-dog, orange, lemon, печиво, egg, juice, бутерброд.

Лексичний матеріал:

 В Англії діти ходять до школи й беруть з собою ланч – бокс.

( Вчитель демонструє ланч – бокс).

Lunchbox is a box for food to eat during the break. Peter also has its lunchbox. Let’s see what is in it.                                                                   

(Вчитель дістає з ланч – боксу картки з овочами, фруктами, назвами продуктів, називаючи їх англійською, учні повторюють):

orange, banana, kiwi, lunchbox, pizza , juice, pudding , hot dog, bread, apple, sandwich, jam,  cheese, butter, carrot.    

Повторення букв алфавіту та читання коротких слів із вивченими буквами (картки).

                Гра «Карусель»                                                             

Look! Поглянь!   What is in Peter’s lunchbox? Що ж він має у його ланчбоксі?

( Хлопчики хором ставлять питання):

  • What’s in your lunchbox?    

(Дівчатка хором – роль Пітера)                             

  •  I have got a …  (  презентація )

  (  Далі гра проходе за цим же зразком: кожен грає роль зайчика, мишки.

                       А тепер ти скажи, що ж є у твоєму ланчбоксі.

                           У дітей малюнки  ланчбоксів із набором продуктів.)

Фізкультхвилинка (відеозапис « Арам – зам –зам »).            

 

Актуалізація вивченого матеріалу.                                        

Вправа «Close your eyes».(Вчитель прикріплює картки з овочами та фруктами на дошці, просить дітей заплющити очі, в цей же час забирає одну із них, учні повинні назвати, що зникло).

P1:There is no apple.

Р2: ..

Робота з підручником ст. 80-81 (Карпюк О.)

Р1,2,3 називає слово-малюнок, а інші діти показують його на малюнку.                          

Повторення слів big / little   та       стр-ри     Is it big / little?       

Вчитель показує картки (наприклад, яблуко) й запитує:

Is it big? (No, it is not).             What colour is it? (It is yellow).

Is it small? (Yes, it is).

 

Усна взаємодія

 

T. And now let’s draw what you have in your lunchbox (звучить

                      музика і діти малюють )             

 and show your pictures to our guest Peter .

(після завершення прикріплюють свої роботи на дошці, створивши виставку малюнків

Р1: I have a ……

Р2: ……

 

Пов’язане зображення

 

 

 

Ш. Підсумки уроку.                                                     

  Розділити дітей на групи і вони наповнюють ланч-коробку малюнками і називають , що ж вони  беруть із собою на сніданок.              

Т: Який настрій у тебе був під час уроку? (учні показуть смайлики).

Say “Good-bye” to Peter.                                                   

 

 

Пісня «Good bye, good bye, good bye friends»      (з рухами )  

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
1590
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку