Урок англійської - 1 клас Дата :
Тема : « Що в тебе в ланч – боксі?»
Мета : ознайомити учнів із поняттям «ланч - бокс», ввести лексичний матеріал з теми «Їжа» та активізувати його у мовленні; ознайомити з назвами фруктів та деяких продуктів харчування, навчити учнів вживати їх в усному мовленні, повторити назви кольорів та вживання структури «Is it big? Is it small? »
вчити запитувати “ What’s in your lunchbox? та відповідати на питання “I have got a…; повторити літери алфавіту та формувати навички зорового сприйняття та читання слів; розвивати вміння сприймання на слух, усної взаємодії; виховувати почуття дружби та культуру спілкування.
Змістова лінія «Взаємодіємо усно» спрямована на формування в молодших школярів умінь сприймати, аналізувати, інтерпретувати й оцінювати усну інформацію та використовувати її в різних комунікативних ситуаціях, спілкуватися усно з іншими людьми в діалогічній і монологічній формах заради досягнення певних життєвих цілей.
Підприємництво та фінансова грамотність: складає просте меню з корисних продуктів у ланчбокс.
Урок : мовленнєвий
Наочність
М’яка іграшка «Зайчик», м’яч;
Фраза на А4 – «I have got»;
Малюнки ланчбоксу , смайли для підсумку уроку;
Запис фізкультхвилинки «Арам-зам-зам» , презентація до уроку;
Флеш – карти до теми.
Відео пісень, музики для робочої атмосфери.
Хід уроку
І. Оргмомент.
1. T. Hello! Nice to see you!
Рs: Nice to meet you too!
2. Пiсня «Hello !How are you?» – ( відео )
3. T: How are u? (У кожного учня на парті папка-накопичувач із смайлами):
Ps показують 1й , 2, 3 смайлик і відповідно кажуть:
- I am super! I am good! I am happy! (I am OK) (показуючи дії смайла).
Повідомлення теми та мети уроку.
Вчитель показує ланч-бокс і питає:
Учні відповідають:
T: What do we have in it?
P1: an apple, a sandwich, ….. (показувати малюнки та «іграшков»і овочі )
Т: The topic of our lesson is ‘My lunchbox’ – “What do we have in our lunchbox”.
Сьогодні на уроці ви навчитеся, як запитувати, що є у вашого друга у
ланчбоксі та називати речі, які є у коробці для сніданку.
T: Today we will learn the new words, sing the songs, dance, play the games and have fun.
II. Основна частина уроку.
Ось і прийшов до нас містер Тан.
А чому він до нас приходе? – Правильно. Налаштовує наші язички на спілкування англійською. Тож, давайте переключимо наші язички прямо зараз.
Уведення в іншомовну атмосферу. Фонетична зарядка
Всі разом: What a happy day today!
Boys and girls are very gay!
They dance and play.
What a happy, happy day!
T. Today we have a guest at our lesson. It is…… a hare.
Its name is Peter. Peter is from England. Let’s tell him your names, age.
What is your name? What’s your surname? How old are you?
Т: What country are you from? – (всі разом) I am from Ukraine.
Where do u live? - I live in Severodonetsk.
(Вчитель кидає учням м’яч по черзі, вони його ловлять і відповідають на питання).
Гра «Чую- плескаю» Учні, почувши англійські слова, повинні плеснути у долоні: картопля, sandwich, meat, банан, fish, cheese, риба, yoghurt, roll, hot-dog, orange, lemon, печиво, egg, juice, бутерброд.
Лексичний матеріал:
В Англії діти ходять до школи й беруть з собою ланч – бокс.
( Вчитель демонструє ланч – бокс).
Lunchbox is a box for food to eat during the break. Peter also has its lunchbox. Let’s see what is in it.
(Вчитель дістає з ланч – боксу картки з овочами, фруктами, назвами продуктів, називаючи їх англійською, учні повторюють):
orange, banana, kiwi, lunchbox, pizza , juice, pudding , hot dog, bread, apple, sandwich, jam, cheese, butter, carrot.
Повторення букв алфавіту та читання коротких слів із вивченими буквами (картки).
Гра «Карусель»
Look! Поглянь! What is in Peter’s lunchbox? Що ж він має у його ланчбоксі?
( Хлопчики хором ставлять питання):
(Дівчатка хором – роль Пітера)
( Далі гра проходе за цим же зразком: кожен грає роль зайчика, мишки.
А тепер ти скажи, що ж є у твоєму ланчбоксі.
У дітей малюнки ланчбоксів із набором продуктів.)
Фізкультхвилинка (відеозапис « Арам – зам –зам »).
Актуалізація вивченого матеріалу.
Вправа «Close your eyes».(Вчитель прикріплює картки з овочами та фруктами на дошці, просить дітей заплющити очі, в цей же час забирає одну із них, учні повинні назвати, що зникло).
P1:There is no apple.
Р2: ..
Робота з підручником ст. 80-81 (Карпюк О.)
Р1,2,3 називає слово-малюнок, а інші діти показують його на малюнку.
Повторення слів big / little та стр-ри Is it big / little?
Вчитель показує картки (наприклад, яблуко) й запитує:
Is it big? (No, it is not). What colour is it? (It is yellow).
Is it small? (Yes, it is).
Усна взаємодія
T. And now let’s draw what you have in your lunchbox (звучить
музика і діти малюють )
and show your pictures to our guest Peter .
(після завершення прикріплюють свої роботи на дошці, створивши виставку малюнків
Р1: I have a ……
Р2: ……
Ш. Підсумки уроку.
Розділити дітей на групи і вони наповнюють ланч-коробку малюнками і називають , що ж вони беруть із собою на сніданок.
Т: Який настрій у тебе був під час уроку? (учні показуть смайлики).
Say “Good-bye” to Peter.
Пісня «Good bye, good bye, good bye friends» (з рухами )