Конспект уроку . 2клас Англійська мова

Про матеріал
Тема: jungle animals Мета: практична: перевірити рівень засвоєння матеріалу з теми «Тварини»; застосовувати вивчене на практиці; розвивати монологічне та діалогічне мовлення, читання; - розвивальна: розвивати пам’ять, навички й уміння читання; - виховна: виховувати любов до тварин і природи Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи. Тип уроку: комбінований.
Перегляд файлу

Yelizaveta Kovtun 33 pi group

Тема: jungle animals

Мета:  практична: перевірити рівень засвоєння матеріалу з теми «Тварини»; застосовувати вивчене на практиці; розвивати монологічне та діалогічне мовлення, читання; - розвивальна: розвивати пам’ять, навички й уміння читання; - виховна: виховувати любов до тварин і природи

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи.

Тип уроку: комбінований.

ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК

1). Привітання:

Т: Stand up! (вчитель супроводжує команди жестами).

Good morning, children.

P: Good morning, good morning!

Good morning to you!

Good morning, good morning!

We are glad to see you!

T: I’m glad to see you to. How are you today?

Sit down, please! (вчитель супроводжує команди жестами).

2) Повідомлення теми та мети уроку:

3) Перевірка наявності домашнього завдання.

4) Введення в іншомовну атмосферу.

Let’s remember. Таблички вклеїти учням у зошити.

Game “Find a pair”

chicks clever

pigs angry

horses hungry

geese noisy

5) Актуалізація опорних знань. 

Гра “The ball” Учитель по черзі каже слова,  які учні вивчили на минулому уроці, якщо слово вірне – ловлять м’яч, якщо ні- відбивають.

Перегляд  нового лексичного матеріалу

 

https://www.youtube.com/watch?v=cP40uSRzf2w

 

 

 

 

 

a hat

[hæt]

капелюх

the jungle

[ ˈdʒʌŋ.ɡl̩ ]

джунглі

camera

[ˈkæmərə]

камера

a lion

[ ˈlaɪ.ən ]

лев

a camel

[ ˈkæm.əl ]

верблюд

a tortoise

[ ˈtɔː.təs ]

черепаха

a tiger

[ ˈtaɪ.ɡər ]

тигр

a monkey

[ ˈmʌŋ.ki ]

мавпа

a giraffe

[ dʒɪˈrɑːf ]

жираф

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

  1. Look, guess and write.

 C:\Users\Елиз\Desktop\00d.png

 

 

2. Формування граматичних навиків.

Запам’ятайте

Yes, it is.

No, it is not.

Таблички вклеїти учням у зошити.

 

3. Фізкультхвилинка

Stand up, clap, clap

Arms up, clap, clap.

Step, step, arms down.

Clap, clap, please, sit down.

 

4. Формування навичок письма.

Read and write Yes or No.

Sharks live in rivers.

No.

Parrots live in forests.

 

Camels live in deserts.

 

Penguins live in the ocean.

 

Tortoises live in the snow.

 

Lions live in jungles.

 

Giraffes live in the savanna.

 

 

5. Формування навичок говоріння.

Sharks live in …

Parrots live in …

Camels live in …

Penguins live in …

Tortoises live in …

Lions live in …

Giraffes live in …

 


6. Формування навиків читання.

Учні по черзі читають усі слова.

five frogs

five bags

nine robots

nine boxes

my mum

my bed

five frogs

five bags

nine robots

nine boxes

my mum

my bed

five frogs

five bags

nine robots

nine boxes

my mum

my bed

Таблички вклеїти учням у зошити.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

1) Підведення підсумків уроку

T: was our lesson interesting?

What new words have you learned?

2)Пройти тест
https://vseosvita.ua/test/wild-animals-dyki-tvaryny-164554.html

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
26 травня 2022
Переглядів
754
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку