Конспект уроку алгебра 7 клас Тема «Властивості степеня з натуральним показником»

Про матеріал
Формувати вміння виконувати перетворення виразів із застосуванням властивостей степеня; розвивати навички самоконтролю, виховувати зацікавленість у пізнанні нового.
Перегляд файлу

Конспект уроку

Алгебра 7 клас

 

Тема «Властивості степеня з натуральним показником»

 

Мета уроку: формувати вміння виконувати перетворення виразів із застосуванням властивостей степеня; розвивати навички самоконтролю, виховувати зацікавленість у пізнанні нового.

Тип уроку: засвоєння знань, умінь та навичок

Очікувані результати: учні повинні знати властивості степеня з натуральним показником, вміти виконувати дії зі степенями.

Основні поняття: степінь, основа і показник степеня, дії зі степенями.

Обладнання: підручник, комп’ютер.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Хід уроку

І. Організаційний етап

 

II. Перевірка домашнього завдання

1.Перевірка знань з даного підручника.

2.Математичний диктант

Варіант 1

Варіант 2

1.Знайти значення виразу:

а)43;б)(0,7)2;в)(-6)2;г)-93

а)34;  б)(0,6)2; в)(-7)2; г)-82

2.Порівняйте з нулем значення виразу

а)(-8,6)3;  б)(-1,24)2

а)-492; б)(-0,5)3

3.Знайдіть :

А)сума квадратів чисел -5 і 2;

А)сума квадратів 4 і-3;

Б)квадрат суми чисел-12 і 0;

Б) квадрат суми чисел -15 і 12;

В)різницю квадратів чисел 5 і6;

В) різницю квадратів чисел 2 і 3

III. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

Пояснення вчитель проводить використовуючи таблицю.

Властивість 1. Для будь-якого числа й довільних натуральних чисел і справджується рівність: .

Правило 1. Щоб перемножити степені з однаковими основами, потрібну основу залишити ту саму, а показники степенів додати.

Властивість 2. Для будь-якого числа та довільних натуральних чисел і , де , справджується рівність: .

Правило 2. Щоб поділити степені з однаковими основами, потрібну основу залишити ту саму, а від показника степеня діленого відняти показник степеня дільника.

Властивість 3. Для будь-якого числа та довільних натуральних чисел і справджується рівність: .

Правило 3. Щоб піднести степінь до степеня, потрібну основу залишити ту саму, а показника степенів перемножити.

Властивість 4. Для будь-якого чисел та і довільного натурального числа справджується рівність: .

Правило 4. Щоб піднести до степеня  добуток, досить піднести до цього степеня кожний множник і результати перемножити.

 

 

Наприклад


у5 · у4 = у5+4 = у9;

с11 · с3= с11+3 = с14;

32 · 3 = 32+1=33.

а5 : а4 = а5-4 = а;

с11 : с3= с11-3 = с8;

255 : 25 =25 5-1=254.

3)2  = a3·2 = а6;

12)2  = с12·2 = с24;

(54)7  = 54·7=528.

(ab)8 = a8 · b8;

(aс)10 = a10 · с10;

(2·6)4 = 24 · 64;


 

 ІV. Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування вправ.

Колективне виконання завдань під керівництвом учителя

1.  Подайте у вигляді степеня з цілим показником

а)

б)

в) .

2. Знайдіть значення виразу:

а) ;                   б) .

3. Спростіть вираз:

а)

в)

г)

 

 

V Підсумки уроку

  1.               Що дізналися? ( запис  у таблицю 1.)
  2.               Аналіз досягнень учнів (рефлексія). Учням пропонується дати відповіді на запитання таблиці в п’ятибальній системі

Досягнення

Оцінка

Я розумію і знаю:

  •                  що таке степінь з натуральним показником;
  •                  чому дорівнює степінь  числа з показником 0;
  •                  записи 02 і 00 не мають змісту;

 

Я вмію:

  •                  обчислювати значення числових виразів, які містять степінь;
  •                  використовувати властивості степеня з натуральним показником.

 

    

VIII. Домашнє завдання

  1.               Опрацювати опорний конспект. Знати властивості степеня з натуральним показ­ником .
  2.               №№157,159

 

 

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Істер О.С.)
До уроку
§ 4. Властивості степеня з натуральним показником
Додано
8 січня
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку