Тема: Де твоя мама?
Мета:систематизувати вивчені лексичні одиниці з теми «Моя сім’я» та граматичні структури, тренувати у вживанні в усному мовленні тематичної лексики; удосконалювати вміння учнів у читанні, аудіюванні та усному мовленні; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати в учнів комунікативну активність; виховувати повагу до членів своєї родини.
Тип уроку: урок вивчення нових знань.
Оснащення: підручник, презентація, відеоролики
Перебіг уроку
I. Початок уроку.
Greeting.
-Неllo, children!
-Nice to see you!
-How are you?
- What have you got for this lesson?
2. Актуалізація опорних знань.
2.1. Повторення алфавіту.
2.2.Удосконалення навичок читання( тренажер)
2.3. Гра
Букви в словах загубили своє місце. Наше завдання відгадати, яке слово можна скласти з переплутаних літер. І також перекласти його укр. мовою.
mother-hoterm
father-fthear
sister-retsis
brother-therbro
grandmother-dmogranther
grandfather-fagrandther
parents-repants.
3. Вивчення нового матеріалу.
1. Оголошення теми й мети.
The topic of our lesson is “Where is your mother”
2. Робота з підручником.
Читаємо й перекладаємо репліки.
Першу репліку читає…
Перекладаємо її.
Читаємо другу репліку…
Перекладаємо…
Читаємо 3 репліку
Перекладаємо…
Читаємо 4 репліку
Перекладаємо…
А тепер розставимо репліки в логічній послідовності. Як ви думаєте,якою повинна бути перша репліка?
Прочитаймо її ще раз.
Хто бажає тепер прочитати діалог в логічній послідовності.
А тепер цей діалог розіграємо.
Слова за 2 дівчаток ,що прийшли в гості, читатиме…
Слова за дівчинку,до якої прийшли, читатиме…
Перш ніж перейти до виконання 4 вправи,прочитаємо й перекладемо фрази.
3. Вправа 4
Здогадайтесь,які слова можуть бути пропущені в першій репліці.
Прочитає повністю першу репліку, коли вставляємо слово мама, сестра,бабуся тобто особа жіночої статі.
Прочитає повністю першу репліку, коли вставляємо слово тато, брат,дідусь тобто особа жіночої статі.
За зразком 1 вправи дамо відповідь на питання, де може знаходиться мама, сестра,бабуся тобто особа жіночої статі.
Яке слово ми використаємо,коли мова йтиме про особу жіночої статі?
Прочитайте,як звучатиме ця репліка.
Яке слово ми використаємо,коли мова йтиме про особу чоловічої статі?
Прочитайте,як звучатиме ця репліка.
4. Робота зі словником.
Sing
Dance
Go for a walk with my friends
Eat
Visit different countries
Swim
Play in football
Listen to music
5.Вправа 5
Продовжте першу репліку за моїм зразком.
Переробляємо цю репліку на питання
Спробуємо побудувати за зразком діалог.
ІІІ Заключна частина уроку
Підбиття підсумків. Рефлексія.