Переробка сміття
Мета: - розширити уявлення учнів про переробку сміття;
- вправляти в аудіюванні та встановленні відповідності;
- дати можливість учням використовувати свої знання про світ
звернути увагу учнів на проблему утилізації відходів та раціонального використання сировини ;формування дбайливого ставлення до природи; розвитку дослідницьких навиків, екологічної культури.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання
T: Good morning, children!
T:Good morning, my children, I am glad to see you.
Good morning, good morning, Good morning to you. Good.
Are you ready for this lesson? Lets start
tell me please, how are you today?
Lets repeat our numbers. Are you ready? Lets count from 1 to 10
tell me please how old are you?
2.перегляньте відео та скажіть про що ми говоритимемо на нашому уроці
https://www.youtube.com/watch?v=xFPoIU5iiYQ
Yes, we are going to speak about garbage and recycling. you know, developed countries don’t simply throw out their waste, like we often do. They sort it. In general, the idea is the same but, anyway, every country has its system.
ІІ. Основна частина уроку
1.Введення нової лексики
Gargage or rubbish
Recycling
Bin
Glass
Paper
Plastic
Bottles
Newspapers
Compost
Reduce
Reuse
2.Діти дивляться на купу сміття у друкованому друкованому зошиті(с.32), читають та кажуть про те що бачать.( Yes-No)
Ви вже знаєте, що сміття наносить величезну шкоду навколишнььму середовищу, тому Пропоную переглянути як переробляють сміття та дати відповіді на наступні питання: скільки бункерів ви бачили, яких кольорів, що кладуть у них.
Reduce, Reuse and Recycle, to enjoy a better life
https://www.youtube.com/watch?v=OasbYWF4_S8
Відкрийте книгу с. 33
2) Сортування. -Потренуємось сортувати сміття.
Ви можете побачити деякі відходи на зображенні. Розсортуйте це.
Інтерактивна вправа
3. Нагадайте, будь ласка, якого кольору урна для паперу (скло, пластик, органіка)? Будь ласка, пофарбуйте бункери та розсортуйте сміття.
-Чудово. молодці
– Повертаємося до іноземного досвіду. Поговоримо про переробку. Ось приклад: процес переробки пластикових пляшок на фабриці називається Repreve. Дивимося!
-Хто нам розповість, що відбувається з пластиковими пляшками?
4. Давайте відновимо ланцюг!
(Вони забруднюють планету.)
Тому наш девіз:
Recycle – купуйте перероблені продукти – приєднуйтеся до зеленого руху.
5. Виконання проєкту
А зараз я пропоную підкріпити наші знання – практикою, виготовити власні бункери для сміття.
У вас на парту ви бачите коробки, кольоровий папір та ножиці, малюнки-зображення сміття. Ваше завдання зробити бункер для сміття та представити його.
III. Заключна частина уроку
Підведення підсумків уроку
Давайте підведемо підсумок сьогоднішнього уроку, скажіть як ми можемо піклуватись про нашу Землю
Вдома подумайте, які 5 речей ви викидаєте кожен день
Т: Що сьогодні вивчили на уроці, чому навчились? Що сподобалось? Які слова запам'ятили? Покажіть конструктор лего зеленого кольору, якщо вам було все зрозуміло на уроці, жовтого – якщо щось незрозуміло, задайте запитання, а ми всі разом (всі інші хто зрозумів)
2. Прощання
T: The lesson is over! Goodbye!