Конспект уроку англійської мови для 5 класу: "My favourite day"
Мета уроку:
-
Закріпити лексику, пов’язану з днями тижня та вільним часом.
-
Формувати навички опису свого улюбленого дня.
-
Розвивати усне мовлення та граматичні навички (Present Simple).
-
Виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання:
-
Підручник
-
Робочий зошит
-
Картки з днями тижня, видами діяльності
-
Маркери
-
Інтерактивна дошка (за наявності)
-
Аудіозаписи
Хід уроку:
I. Організаційний момент
-
Привітання, створення позитивної атмосфери.
-
Коротка розминка: "Good morning/afternoon, everyone! How are you today?"
II. Актуалізація опорних знань
-
Повторення: Згадати дні тижня, використовуючи пісню або вірш.
-
Бесіда: Запитання про улюблені заняття: "What do you like to do in your free time?"
III. Вивчення нового матеріалу
-
Представлення лексики:
-
Показати картки з днями тижня та видами діяльності (playing sports, watching TV, reading, etc.).
-
Пояснити, як описати свої дії, використовуючи Present Simple.
-
Записати на дошці кілька прикладів речень: "On Saturdays, I play football. On Sundays, I watch cartoons."
-
Аудіювання:
-
Прослуховування діалогу або короткого тексту про улюблений день учня.
-
Виконання завдань на розуміння змісту (наприклад, визначити, який день улюблений у героя).
-
Вправи на закріплення:
-
"З'єднай пари": Учні з'єднують картки з днями тижня та відповідними видами діяльності.
-
"Мій улюблений день": Учні складають короткі речення про те, що вони роблять у свій улюблений день.
-
"Що ти робиш?": Вчитель називає день тижня, а учні хором або по черзі описують, що вони зазвичай роблять у цей день.
IV. Закріплення матеріалу
-
Робота в парах:
-
"Інтерв'ю": Учні по черзі беруть інтерв'ю один в одного, запитуючи про їхній улюблений день.
-
"Знайди відмінності": Кожна пара отримує два розклади дня. Завдання: знайти відмінності і розповісти про них.
-
Творче завдання:
-
"Колаж мого дня": Учні створюють колаж, який зображає їхній улюблений день.
-
"Розповідь про вихідні": Учні складають невелику розповідь про свої вихідні.
-
Гра "Що змінилося?": Вчитель змінює кілька слів у реченні про улюблений день, а учні повинні виправити помилки.
V. Підсумок уроку
-
Рефлексія: Що нового дізналися? Що було найцікавішим? Які труднощі виникли?
-
Домашнє завдання: Вивчити нові слова, скласти розповідь про свій улюблений день.