Конспект уроку англійської мови для 5 класу: "My favourite day"

Про матеріал
Мета уроку: • Закріпити лексику, пов’язану з днями тижня та вільним часом. • Формувати навички опису свого улюбленого дня. • Розвивати усне мовлення та граматичні навички (Present Simple). • Виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Перегляд файлу

Конспект уроку англійської мови для 5 класу: "My favourite day"

Мета уроку:

  • Закріпити лексику, пов’язану з днями тижня та вільним часом.
  • Формувати навички опису свого улюбленого дня.
  • Розвивати усне мовлення та граматичні навички (Present Simple).
  • Виховувати інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання:

  • Підручник
  • Робочий зошит
  • Картки з днями тижня, видами діяльності
  • Маркери
  • Інтерактивна дошка (за наявності)
  • Аудіозаписи

Хід уроку:

I. Організаційний момент

  • Привітання, створення позитивної атмосфери.
  • Коротка розминка: "Good morning/afternoon, everyone! How are you today?"

II. Актуалізація опорних знань

  • Повторення: Згадати дні тижня, використовуючи пісню або вірш.
  • Бесіда: Запитання про улюблені заняття: "What do you like to do in your free time?"

III. Вивчення нового матеріалу

  • Представлення лексики:
    • Показати картки з днями тижня та видами діяльності (playing sports, watching TV, reading, etc.).
    • Пояснити, як описати свої дії, використовуючи Present Simple.
    • Записати на дошці кілька прикладів речень: "On Saturdays, I play football. On Sundays, I watch cartoons."
  • Аудіювання:
    • Прослуховування діалогу або короткого тексту про улюблений день учня.
    • Виконання завдань на розуміння змісту (наприклад, визначити, який день улюблений у героя).
  • Вправи на закріплення:
    • "З'єднай пари": Учні з'єднують картки з днями тижня та відповідними видами діяльності.
    • "Мій улюблений день": Учні складають короткі речення про те, що вони роблять у свій улюблений день.
    • "Що ти робиш?": Вчитель називає день тижня, а учні хором або по черзі описують, що вони зазвичай роблять у цей день.

IV. Закріплення матеріалу

  • Робота в парах:
    • "Інтерв'ю": Учні по черзі беруть інтерв'ю один в одного, запитуючи про їхній улюблений день.
    • "Знайди відмінності": Кожна пара отримує два розклади дня. Завдання: знайти відмінності і розповісти про них.
  • Творче завдання:
    • "Колаж мого дня": Учні створюють колаж, який зображає їхній улюблений день.
    • "Розповідь про вихідні": Учні складають невелику розповідь про свої вихідні.
  • Гра "Що змінилося?": Вчитель змінює кілька слів у реченні про улюблений день, а учні повинні виправити помилки.

V. Підсумок уроку

  • Рефлексія: Що нового дізналися? Що було найцікавішим? Які труднощі виникли?
  • Домашнє завдання: Вивчити нові слова, скласти розповідь про свій улюблений день.

 

docx
Додано
15 грудня
Переглядів
7
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку