Конспект уроку англійської мови для дітей дошкільного та шкільного віку (перший рік навчання) Завдання: розвиток навички монологічного висловлювання з теми.

Про матеріал
Конспект уроку англійської мови для дітей дошкільного та шкільного віку (перший рік навчання) Завдання: розвиток навички монологічного висловлювання з теми. Мета: семантизація лексики за темою “Animals” (a bear, a fox) навчитися розповідати про те, що люблять звірі. Тривалість уроку – 20хв.
Перегляд файлу

Конспект уроку англійської мови для дітей дошкільного та шкільного віку (перший рік навчання)

Завдання: розвиток навички монологічного висловлювання з теми.

Мета: семантизація лексики за темою “Animals” (a bear, a fox) навчитися розповідати про те, що люблять звірі.

Тривалість уроку – 20хв.

 

Етап 1: Привітання

Вчитель: Good morning, children!

Діти: Good morning, good morning

Good morning to you

Good morning, good morning

 I am glad to see you.

Вчитель: Thank you! Sit down.

Етап 2: Фонетична зарядка

Вчитель: Сьогодні наш друг Mr. Tongue (вчитель показує малюнок або ляльку) запрошує нас прогулятися з ним по лісу (вчитель включає касету із записом шумів лісу). Отже, ми з вами в лісі. Під ногами у нас шарудить листя та гілки, голочки і шишки: sh-sh-sh. І раптом на нас налітають комарі і дзижчать: / zzz /. А ми їх відганяємо ось так: діти плещуть у долоні. Комарі злякалися і повтікали, і ми далі йдемо по лісу: sh-sh-sh. Раптом на нас налітають бджоли і дзижчать: th-th-th. Ми намагаємося не робити різких рухів, і бджоли летять, а ми з вами виходимо на красиву галявину, на ній багато різнокольорових метеликів і ми говоримо: / wau-w- wau /. Ми лягаємо на травичку і відпочиваємо: / о:-о:-о: /.

 

 

Етап 3: Семантизація лексики _ .

І поки ми з вами лежимо на травичці і відпочиваємо до нас підійшов звір. Йому захотілося з нами познайомитися:

Вчитель: Hello!

Діти: Hello!

Вчитель: Дітки, що це за звір?

Діти: Ведмідь

Вчитель: Правильно. It’s a bear.

Діти: It's a bear

 

Вчитель: Подивіться який у нас веселий ведмедик. Він, напеквно, дуже любить солодке. Як ви думаєте, що любить їсти ведмідь. Правильно. Мед. Honey.

Діти: Honey

вчитель: It likes to eat honey

Діти: It likes to eat honey

Вчитель: А шо любить пити ведмедик? Йому, напевно, дуже солодко від меду.

Діти: Воду 

Вчитель: Правильно. Water.

Діти Water.

Вчитель: It likes to drink water

Діти It likes to drink water.

Вчитель: А ось до нас біжить ще один звір. Хто це?

Діти Лиса.

Вчитель: Правильно. It’s a fox.

Діти It’s a fox.

Вчитель: Лисиця вітається з вами Hello!

Діти. Hello!

Вчитель: Лисиця принесла нам гостинці. Як ви думаєте, що за гостинець принесла нам лисиця. Що вона найбільше любить їсти?

Діти: Рибу

Вчитель: Правильно Fish.

Діти Fish.

Вчитель: It likes to eat fish.

Діти: It likes to eat fish

 

 

Вчитель: Л ще лисиця принесла нам глечик з молоком. Milk

Діти- Milk

Вчитель: It likes to drink milk.

Діти: It likes to drink milk

Вчитель: Ви часом не заплуталися: який звір і що любить? Давайте згадаємо It s a bear It likes to eat honey. It likes to drink water. It's a fox It likes to eat fish It likes to drink milk

Діти: It’s а bear. It likes to eat honey. It likes to drink water It's a fox It likes to eat fish It likes to drink milk.

 

Етап 4. Завершення роботи

Вчитель: Отже, дітки, з якими звірятами ми з вами познайомилися

Діти A bear, a fox.

Вчитель: Правильно, а вони вам сподобалися?

Діти Yes. 

Вчитель: Тоді давайте запросимо їх у гості на наступний урок. Давайте приготуємо їм те, що вони люблять і запросимо їх у гості, а що вони люблять. Що любить ведмідь?

 

 

 

Діти: Honey. Water

Вчитель: А лисиця?

Діти: Fish. Milk

Вчитель: Добре, а зараз попрощаємося з нашими друзями і чекаємо їх н наступний урок у гості.

Діти: Bye, bear. Bye, fox!

 

Наочні посібники:

1) картинки (або іграшки) із зображенням ведмедя і лисиці,

2) картинки (або іграшки) із зображенням продуктів харчування,

3) касета із записом шумів лісу.

 

 

 

 

docx
Додано
29 березня 2021
Переглядів
877
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку