Конспект уроку англійської мови для дітей дошкільного та шкільного віку (перший рік навчання)
Завдання: розвиток навички монологічного висловлювання з теми.
Мета: семантизація лексики за темою “Animals” (a bear, a fox) навчитися розповідати про те, що люблять звірі.
Тривалість уроку – 20хв.
Етап 1: Привітання
Вчитель: Good morning, children!
Діти: Good morning, good morning
Good morning to you
Good morning, good morning
I am glad to see you.
Вчитель: Thank you! Sit down.
Етап 2: Фонетична зарядка
Вчитель: Сьогодні наш друг Mr. Tongue (вчитель показує малюнок або ляльку) запрошує нас прогулятися з ним по лісу (вчитель включає касету із записом шумів лісу). Отже, ми з вами в лісі. Під ногами у нас шарудить листя та гілки, голочки і шишки: sh-sh-sh. І раптом на нас налітають комарі і дзижчать: / zzz /. А ми їх відганяємо ось так: діти плещуть у долоні. Комарі злякалися і повтікали, і ми далі йдемо по лісу: sh-sh-sh. Раптом на нас налітають бджоли і дзижчать: th-th-th. Ми намагаємося не робити різких рухів, і бджоли летять, а ми з вами виходимо на красиву галявину, на ній багато різнокольорових метеликів і ми говоримо: / wau-w- wau /. Ми лягаємо на травичку і відпочиваємо: / о:-о:-о: /.
Етап 3: Семантизація лексики _ .
І поки ми з вами лежимо на травичці і відпочиваємо до нас підійшов звір. Йому захотілося з нами познайомитися:
Вчитель: Hello!
Діти: Hello!
Вчитель: Дітки, що це за звір?
Діти: Ведмідь
Вчитель: Правильно. It’s a bear.
Діти: It's a bear
Вчитель: Подивіться який у нас веселий ведмедик. Він, напеквно, дуже любить солодке. Як ви думаєте, що любить їсти ведмідь. Правильно. Мед. Honey.
Діти: Honey
вчитель: It likes to eat honey
Діти: It likes to eat honey
Вчитель: А шо любить пити ведмедик? Йому, напевно, дуже солодко від меду.
Діти: Воду
Вчитель: Правильно. Water.
Діти Water.
Вчитель: It likes to drink water
Діти It likes to drink water.
Вчитель: А ось до нас біжить ще один звір. Хто це?
Діти Лиса.
Вчитель: Правильно. It’s a fox.
Діти It’s a fox.
Вчитель: Лисиця вітається з вами Hello!
Діти. Hello!
Вчитель: Лисиця принесла нам гостинці. Як ви думаєте, що за гостинець принесла нам лисиця. Що вона найбільше любить їсти?
Діти: Рибу
Вчитель: Правильно Fish.
Діти Fish.
Вчитель: It likes to eat fish.
Діти: It likes to eat fish
Вчитель: Л ще лисиця принесла нам глечик з молоком. Milk
Діти- Milk
Вчитель: It likes to drink milk.
Діти: It likes to drink milk
Вчитель: Ви часом не заплуталися: який звір і що любить? Давайте згадаємо It s a bear It likes to eat honey. It likes to drink water. It's a fox It likes to eat fish It likes to drink milk
Діти: It’s а bear. It likes to eat honey. It likes to drink water It's a fox It likes to eat fish It likes to drink milk.
Етап 4. Завершення роботи
Вчитель: Отже, дітки, з якими звірятами ми з вами познайомилися
Діти A bear, a fox.
Вчитель: Правильно, а вони вам сподобалися?
Діти Yes.
Вчитель: Тоді давайте запросимо їх у гості на наступний урок. Давайте приготуємо їм те, що вони люблять і запросимо їх у гості, а що вони люблять. Що любить ведмідь?
Діти: Honey. Water
Вчитель: А лисиця?
Діти: Fish. Milk
Вчитель: Добре, а зараз попрощаємося з нашими друзями і чекаємо їх н наступний урок у гості.
Діти: Bye, bear. Bye, fox!
Наочні посібники:
1) картинки (або іграшки) із зображенням ведмедя і лисиці,
2) картинки (або іграшки) із зображенням продуктів харчування,
3) касета із записом шумів лісу.