Урок. “Літери Qq, Rr, Ss, Tt”

Про матеріал
Літери Qq, Rr, Ss, Tt. 1 клас за О. Карпюк “English with Smiling Sam”. ІІ семестр.
Перегляд файлу

План-конспект уроку: Літери Qq, Rr, Ss, Tt

Мета: практична: ознайомити діток з новими літерами Qq, Rr, Ss, Tt, удосконалити вміння правильно вести діалог; повторити та закріпити вивчені літери, освітня: поглиблювати збільшення пасивного словника дитини; розвивальна: розвивати лексичні навички та навички мовлення; формувати в учнів вміння переключатися на різні види діяльності; розвивати творче та логічне мислення, спритність та активність учнів в умовах гри;  розвивати різні види пам’яті (слухову і зорову), мовну здогадку, мовленнєву реакцію, навички письма; виховна: виховувати почуття ввічливості, культуру мовлення,  самостійність, інтерес до вивчення англійської мови.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Очікувані результати навчального заняття: вивчити літери Qq, Rr, Ss, Tt, вміти вести діалог, знати звуки, вміти з’єднувати літери з картинками, обводити вивчені на уроці малі та великі літери, активно працювати в команді.

Обладнання: підручник, робочий зошит, класна дошка, наочний матеріал, телевізор,  роздатковий матеріал, флешка, аудіоматеріали, плакат з алфавітом, наліпки.

Хід уроку:

І. Початок уроку. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення. Організаційна частина. 1. Оргмомент. Привітання. Фонетична розминка (вірш «Good-morning»), повідомлення теми та мети уроку.

-Take your sits. Glad to see you! Сьогодні на уроці ми вивчимо літери Qq, Rr, Ss, Tt, запам’ятаємо, які звуки ці літери позначають, працюватимемо в команді, з’єднуватимемо літери з картинками, обводитимемо вивчені на уроці малі та великі літери.

2. Song “Hello”.

3. Робота в парах. Game “Speak to your friend” (How are you?).

4. Робота в командах. Game «Compose an alphabet (Cклади абетку)» (Повторення порядку вивчених літер в абетці). (Клас ділиться на команди. Кожній групі дається набір англійських літер (в якому є як великі так і малі літери) і вони складають абетку. Виграє, хто перший виконає завдання.

5. Game «Missing letters» (продовжуємо працювати в командах, кожна з команд отримує завдання на дошці, де написані вивчені літери в правильному порядку за алфавітом. На місці пропущеної літери є місце. Дітки мають написану потрібну за алфавітом букву. Виграє ця команда, в якій учень першим виконає завдання.

ІІ. Основна частина уроку.

6. Знайомство з літерами Qq, Rr, Ss, Tt. P. 87- 88. Ex. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (Послухай та скажи це разом зі смайликом Семом та послухай та заспівай про букву та її звук).

7. Game “Clap-game” (Вчитель називає слова, в яких перша буква q, r, s, t по черзі, а дітки плескають в долоні, коли перша літера, яку вони шукають є у слові).

8. Game “Yes/No”.

9. Фізкультхвилинка (”Head, shoulder’s, knees and toyes”. T: Now let’s relax a little. Stand up and be active!

10. Song “Qq, Rr, Ss, Tt”.

11. Розвиток навичок письма. Вчитель демонструє на дошці написання букв. Письмо в повітрі. Написання літер у АВС. Practice Book. P. 9.

12. Виконання вправ Ex. 1, 2, 3, 4, 5, 6 p. 68-69 в робочому зошиті.  (Наведи літери, вимови звуки, з’єднай літери з картинками, обведи вивчені на уроці малі та великі літери).

 III. Заключна частина.

Підведення підсумків. Самооцінювання. Вчитель роздає наліпки за активність та самостійність на уроці.

Т: Що ми робили сьогодні на уроці? Що вам найбільше сподобалося? (Учні висловлюють свої думки.). Діточки, ми все виконали на уроці, що запланували, вивчили літери, звуки, повторили вивчені на попередніх уроках літери, погрались в ігри?- Так.

T: The lesson is over. Goodbye, children! P: Goodbye, teacher!  Song “Goodbye”. See you soon.

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
1 квітня 2021
Переглядів
1582
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку