План-конспект уроку: Літери Qq, Rr, Ss, Tt
Мета: практична: ознайомити діток з новими літерами Qq, Rr, Ss, Tt, удосконалити вміння правильно вести діалог; повторити та закріпити вивчені літери, освітня: поглиблювати збільшення пасивного словника дитини; розвивальна: розвивати лексичні навички та навички мовлення; формувати в учнів вміння переключатися на різні види діяльності; розвивати творче та логічне мислення, спритність та активність учнів в умовах гри; розвивати різні види пам’яті (слухову і зорову), мовну здогадку, мовленнєву реакцію, навички письма; виховна: виховувати почуття ввічливості, культуру мовлення, самостійність, інтерес до вивчення англійської мови.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Очікувані результати навчального заняття: вивчити літери Qq, Rr, Ss, Tt, вміти вести діалог, знати звуки, вміти з’єднувати літери з картинками, обводити вивчені на уроці малі та великі літери, активно працювати в команді.
Обладнання: підручник, робочий зошит, класна дошка, наочний матеріал, телевізор, роздатковий матеріал, флешка, аудіоматеріали, плакат з алфавітом, наліпки.
Хід уроку:
І. Початок уроку. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення. Організаційна частина. 1. Оргмомент. Привітання. Фонетична розминка (вірш «Good-morning»), повідомлення теми та мети уроку.
-Take your sits. Glad to see you! Сьогодні на уроці ми вивчимо літери Qq, Rr, Ss, Tt, запам’ятаємо, які звуки ці літери позначають, працюватимемо в команді, з’єднуватимемо літери з картинками, обводитимемо вивчені на уроці малі та великі літери.
2. Song “Hello”.
3. Робота в парах. Game “Speak to your friend” (How are you?).
4. Робота в командах. Game «Compose an alphabet (Cклади абетку)» (Повторення порядку вивчених літер в абетці). (Клас ділиться на команди. Кожній групі дається набір англійських літер (в якому є як великі так і малі літери) і вони складають абетку. Виграє, хто перший виконає завдання.
5. Game «Missing letters» (продовжуємо працювати в командах, кожна з команд отримує завдання на дошці, де написані вивчені літери в правильному порядку за алфавітом. На місці пропущеної літери є місце. Дітки мають написану потрібну за алфавітом букву. Виграє ця команда, в якій учень першим виконає завдання.
ІІ. Основна частина уроку.
6. Знайомство з літерами Qq, Rr, Ss, Tt. P. 87- 88. Ex. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (Послухай та скажи це разом зі смайликом Семом та послухай та заспівай про букву та її звук).
7. Game “Clap-game” (Вчитель називає слова, в яких перша буква q, r, s, t по черзі, а дітки плескають в долоні, коли перша літера, яку вони шукають є у слові).
8. Game “Yes/No”.
9. Фізкультхвилинка (”Head, shoulder’s, knees and toyes”. T: Now let’s relax a little. Stand up and be active!
10. Song “Qq, Rr, Ss, Tt”.
11. Розвиток навичок письма. Вчитель демонструє на дошці написання букв. Письмо в повітрі. Написання літер у АВС. Practice Book. P. 9.
12. Виконання вправ Ex. 1, 2, 3, 4, 5, 6 p. 68-69 в робочому зошиті. (Наведи літери, вимови звуки, з’єднай літери з картинками, обведи вивчені на уроці малі та великі літери).
III. Заключна частина.
Підведення підсумків. Самооцінювання. Вчитель роздає наліпки за активність та самостійність на уроці.
Т: Що ми робили сьогодні на уроці? Що вам найбільше сподобалося? (Учні висловлюють свої думки.). Діточки, ми все виконали на уроці, що запланували, вивчили літери, звуки, повторили вивчені на попередніх уроках літери, погрались в ігри?- Так.
T: The lesson is over. Goodbye, children! P: Goodbye, teacher! Song “Goodbye”. See you soon.