Сценарій свята алфавіту в 1 класі: “The ABC-holiday”
Мета: Створити умови для активного і творчого розвитку особистості і стимулювати інтерес учнів до вивченя англійської мови.
Завдання:
Освітні:
Виховні:
Розвиваючі:
Умови проведення свята:
Свято може проводитися в декількох класах. У кожному конкурсі беруть участь приблизно 6 осіб від кожного класу, інші учні – вболівальники. Класний керівник після кожного конкурсу змінює склад команди, щоб усі учні брали участь у конкурсах. За підсумками виконання завдань учні отримують наклейки (на розсуд учителя, який стежить за виконанням завдань кожної команди). Кожен клас має індивідуальний бланк результатів – кольоровий оформлений лист, на який приклеюються наклейки, кількість яких підраховується в кінці свята. Підрахунок робиться всіма учнями англійською мовою.
Хід свята
Ведучий: Dear children! Today we are having the ABC – Holiday. Всі добре пам’ятають буки англійського алфавіту? Let’s check. Давайте перевіримо. Let’s sing an alphabet song! Всі разом співають пісню (навчальний посібник Get Ready 1, step 24)
1. ABC Task
На дощці намальвані два будиночки з 25 вікнами. Кожне вікно – осередок для літери алфавіту с набору магнітної абетки англійського алфавіту, але не всі осередки заповнені – є порожні клітини для пропухених літер.
Ведучий: Dear children! You see that Enghlish letters live in a special house – alphabet. But some letters are missing. Please? Put the letters in the house.
Учні виходять по одному і вибудовують алфавіт. Оцінюється швидкість і правильність виконання завдняя.
2. Funny bag
Для кожної команди підготовлений “забавний мішечок” (Magic Bag) з літерами з набору м’якого англійського алфавіти.
Учням пропонується на дотик визначити м’які букві в «забавному мішечку». Дитина намацує букву, не винимаючи її з мішечка, називає її, після цбого показують букву своїй команді, яка визначає правильність відповіді.
Ведучий: We have got a funny bag with letters in it. You should take a letter and guess it without looking
3. Funny Tree
На дошці намальвані дерева (по одному для кожного класу), які ростуть у чарівному лісі. Його плоди (малюнки) – яблуко, кіт, робот, сонце, повітряний змій, лев і т.п. по лексиці, вивченій учнями. А під деревом магнітні букви, що обсипалися з дерева. Учасникам необхідно прикріпити літеру до відповідного малюнка, з якої він починається.
Ведучий: And now we can see trees. But they are funny trees with pictures and letters. All the letters are under the trees. Please, put each letter on the tree on its picture.
4. Say More Words
Команди по черзі називають слова по заданій темі. Слова не повинні повторюватися.
Теми: Colours, Toys, Family.
За дане завдання максимальну кількість очок -3 (враховуючи повноту розкриття теми)
5. Who is the most attentive?
Учитель має в своєму розпоряджні кілька іграшок на, під, поряд із стільцем і декілька в коробці. Учні називають прийменники місця. Учасники конкурсу закривають очі, вчитель змінює іграшки місцями. Завдання учнів згадати і назвати колишнє місце розташування іграшок.
6. Guess!
Кожен вчитель малює в повітрі по 6 букв для кожної команди. Учням необхідно побачити і назвати «виведену» в повітрі літеру.
Вчитель: Try to guess my letters!
7. Загадки
(По 3 кожній команді(
1) I am an animal I am big and long. I am green. I can swim. (Crocodile)
2) I am an animal I am big and angry. I am orange and black. (Tiger)
3) I am a toy. I can fly. (Kite/ balloon)
4) I am a toy. Boys like to play with me. (Car/ train/ plane)
5) I am an animal. I am big and brown I like to sleep. (Bear)
6) I am an animal. I am green. I can swim. I can jump. (Frog)
7) I am an animal. I am grey and very little. (Mouse)
8) I am an animal. I am grey and big. (Elephant)
9) I am an animal. I am little. I can swim. (Fish)
Підсумки:
Підраховуються наклейки, кожен клас отримує свій лист обліку очок і нагороджується призом