Конспект уроку англійської мови по темі " Іграшки"

Про матеріал

Розробка уроку по темі "Іграшки" у 2 класі містить цікаві та різноманітні завдання для повторення та закріплення вивченого матеріалу.Допоможе зробити урок цікавим та корисним.

Перегляд файлу

Конспект уроку в 2 класі

Тема: Чиї це іграшки?

М ета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.

Закріпити вживання іменників у присвійному відмінку.

Продовжувати розвивати вміння діалогічного мовлення.

Формувати навички читання й аудіювання.

Продовжувати розвивати навички письма.

Тренувати пам’ять та увагу.

Виховувати дбайливе ставлення до речей.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для гри , для самостійної роботи , програвач компакт-дисків.

Хід уроку

1. Привітання.

T: Stand up, please! Good morning!

Ps: Good morning!

T: How are you?

Ps: Fine, thank you.

T: Sit down, please.

 2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Сьогодні ми з вами продовжимо говорити про іграшки та вчитись пояснювати,кому вони належать. Ви вивчите нову пісню, будете інсценувати діалоги та грати в ігри. Як і завжди, ви будете тренуватись читати й писати. Let’s start our lesson!

3. Перевірка домашнього завдання.

4. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «Bingo!».

Учитель роздає картки  кожному учню й пояснює завдання, потім бере по

одній картці з малюнками  у будь-якому порядку і називає зображені

предмети, не показуючи. Якщо такий малюнок є на картці учня, він повинен

викреслити його. Перемагає той, хто першим викреслить усі малюнки. Він має голосно сказати: «Bingo!»

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Тренування у вимові звуків.

T: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Давайте повторимо всі скоромовки, які ми вивчили на попередніх уроках.

Учні разом з учителем повторюють скоромовки по два-три рази.

2. Розвиток умінь мовлення.

1) Впр. 1 (с. 70).

T: Подивіться на малюнок до вправи. Кого ви бачите? Давайте дізнаємось, про що говорять діти. Прослухайте та повторіть. Listen and repeat.

Учитель вимовляє фрази до малюнка. Учні повторюють по два-три рази і перекладають рідною мовою. Потім учитель пропонує продовжити речення, подані у вправі. Він читає їх (не до кінця), діти ланцюжком доповнюють. Після цього учні в парах по черзі інсценують розмову дітей. Учитель контролює правильність виконання завдання.

2) Впр. 2 (с. 70).

Учні ланцюжком ставлять один одному запитання та відповідають на них за прикладом, поданим у вправі. Учитель стежить за правильністю виконання завдання. Наприклад:

P1: Picture 1. Is this Bill’s train?

P2: No, it is not. This is not Bill’s train. This is Nick’s train. Picture 2. Is this Ann’s

umbrella?

P3: No, it is not. This is not Ann’s umbrella. This is mother’s umbrella. Picture 3.

Is this Bill’s car?...

3. Вивчення пісні. Впр. 3 (с. 71).

Спочатку учитель пропонує учням прослухати пісню, потім читає її текст та перекладає рідною мовою у разі необхідності. Учні уважно слухають. Після цього учитель читає по рядку, діти повторюють, а потім співають хором у супроводіаудіозапису.

4. Аудіювання.

Учні отримують картки для самостійної роботи . Учитель двічі читає текст,

5. Фізкультхвилинка.

T: Давайте повторимо римування, яке ми вчили для фізкультхвилинки на попередньому уроці.

Учитель вимовляє рядки римування  та жестами показує, що треба

робити. Учні повторюють слова, виконуючи необхідні дії.

6. Навчання читання. Впр. 4 (с. 71).

Перед початком виконання завдання учитель звертає увагу учнів на буквосполучення oy, ay, ey та звуки [1], [e], що їм відповідають. Учитель читає слова та речення вправи, учні читають за ним і перекладають рідною мовою. Потім діти читають слова й речення вправи самостійно ланцюжком. Учитель контролює правильність вимови слів.

7. Письмо. Впр. 5 (с. 71).

Учні самостійно письмово виконують завдання. Учитель підходить до кожного та контролює правильність написання слів.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

С.71 впр 4,5

Підведення підсумків уроку.

Заключна бесіда з учнями.

T: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все? Які

завдання були складними? Чого ви сьогодні навчились?

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
8 серпня 2018
Переглядів
987
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку