Тема:Все про мою сім’ю.
Мета:Повторити й активізувати лексику теми;удосконалювати техніку читання;розвивати вміння діалогічного мовлення;формувати навички писемного мовлення;виховувати повагу до членів своєї родини.
Обладнання:підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах,картки з правилами роботи у групах;дерев’яні пазли для поділу учнів на групи; картки для поділу учнів на пари; палички для визначення відповідаючого учня, «магічна» скринька із питаннями, свисток, картки для роботи у парах, мішечок із панчохами, смайлики.
Хід уроку
І.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
Greeting 1.Привітання.
Учні співають пісню «Hello, hello»
Aim 2.Повідомлення теми та мети.
Today we are continuing speaking about our families. You will learn new words read and discuss a text do many exercises and practice your speaking and writing skiils .Let’s start our lesson.
Check on homework 3.Перевірка домашнього завдання.
1)РЗ, впр.1 (с.44)
Учні ланцюжком читають доповнені речення.
2) Вправа «Magic Box». Учні сидячи у колі, за часовою стрілкою дістають питання зі скриньки і дають на них відповідь.
Учитель контролює правильність відповідей, виправляє помилки за наявності.
Warming up 4.Уведення в іншомовну атмосферу.
Game «Write the Words»
Клас поділяється на дві команди за допомогою дерев’яних пазлів, які вони кожен самостійно витягують з мішечка. Учитель роздає два набори карток на двох столах текстом донизу. Члени команд ланцюжком підходять до столів, беруть по одній картці, складають з поданих букв назви членів родини та записують їх у зошит. За кожне правильно записане слово надається один бал у вигляді зірочки. Перемагає команда, яка отримає більше зірочок. Учитель контролює правильність виконання завдання.
ІІ.Основна частина уроку
Vocabulary Presentation and Practice
1.Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу
1)Учитель читає нові слова учні хором повторюють, потім перекладають рідною мовою.
2)Робота в парах. Учні діляться на пари за допомогою малюнків яблучка та банана, які вони дістають зі скриньки. Виконують впр.1 (с.96) потім кожна пара зачитує результат своє роботи.
Reading
2.Подання тексту для читання Впр.4 (с.97)
1) Pre-Reading Activity Етап підготовки до читання Впр.3( с.96)
Учитель читає твердження подані у вправі, а учні повинні зайняти певну позицію біля смайликів погоджуючись з твердженнями чи ні. Учитель контролює правильність вимови слів.
2)Reading Етап читання. За допомогою дерев’яних паличок обирається учень котрий читатиме. Учні читають по 2-3 речення.
3)Post- Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.
Впр.4а) с.97
Учні ланцюжком висловлюють свої думки за завданням вправи.
Впр.4б) с.97
Учні ланцюжком ще раз читають частини тексту впр.4а) та добирають відповіді до них за завданням вправи. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
Впр.5 с.98 Учні самостійно виконують завдання вправи протягом 2-3 хвилин, потім ланцюжком повідомляють відповіді
3.Physical Warming up
Фізична та фонетична розминка. Гра «SIMON SAYS»
Get your kids moving by playing Simon Says with these fun yet physical activities.
You decide when or if you say “Simon Says”!
Shake your whole body.
Jump up and down.
Spin around in circles.
Do a cartwheel.
Do a somersault.
Wave your arms above your
head.
Walk like a bear on all 4s.
Walk like a crab.
Hop like a frog.
Walk on your knees.
Lay on your back & pedal
your legs in the air like you
are on a bike.
4.SpeakingРозвиток умінь мовлення
1)Робота у парах.
Учні знаходять свою пару витягуючи різнокольорові панчохи із мішечка.
Кожна пара отримує картку.Учні опитують один одного, використовуючи запитання, подані на картці, та записують відповіді.По закінченні роботи вони повідомляють результати опитування.На початку роботи вчитель дає сигнал учням, що можна починати,через 2 хв.учитель знову подає сигнал про закінчення роботи.(сигнал подається свистком)
2) Вправа «Hot potato».На аркушах записані питання, учні по черзі дають відповідь на питання.
ІІІ.Заключна частина уроку.
1.Homework Домашнє завдання.
РЗ, впр.1-3 (с.45) письмово
2.Summarizing
We have done a lot of work today. What new sings have you learned? Is it good to have a brother or a sister? Why?