18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Конспект уроку англійської мови у 6 класі на тему "Sport"

Про матеріал

Це розробка уроку у 6 класі на тему "Спрот" та граматичну тему "Модальні дієслова". Урок є узагальнюючим, доцільно проводити його під час завершення вивчення теми.

Перегляд файлу

Вищелуб’янська загальноосвітня школа I-IIступеня

 

 

 

Конспект уроку

у 6 класі

на тему

« My favourite sport.

Modal verbs. »

 

          Підготувала

                                    Вчитель англійської мови

                         Мельниківська Г.Б.

 

 

 

2015

 

 

 

Тема уроку: «My favourite sport. Modal verbs »

Мета уроку:

- активізувати лексичний матеріал з теми «Sportsandgames»;
- повторити і активізувати граматичний матеріал «Модальні дієслова» ;
- вчити учнів надавати інформацію про свій улюблений вид спорту у вигляді міні-проектів «My favourite sport»;
- розвивати фонетичні навички учнів;
- вдосконалювати навички монологічного і діалогічного мовлення;
- вдосконалювати вміння працювати індивідуально, в парах та групах;
- пропагувати здоровий спосіб життя;
- прищеплювати учням інтерес до спорту.

Тип уроку:комбінований

 

Обладнання:  карточки з завданнями для учнів, картинки із зображеннями різних видів спорту, аудіо запис діалогу, граматична таблиця , карточки для гри, відео кліп на пісню «My favourite sport».

 

Хід уроку

 

I. Організаційний момент:

1. Привітання

T: The bell has gone. Stand up, please.

Good morning, boys and girls!

    P: Good morning, teacher!

    T: I am glad to see you too. Sit down please.

2. Мовленнєва розминка

    а) бесіда з черговими;
    б) бесіда про погоду.

T: Now please answer my questions:

1. Who is on duty today?

2. What day is it today?

3. What date is it today?

4.Who is absent today?

 5. What is the weather like today?

 OK. Thankyou.

3. Повідомлення теми і завдань уроку
T: -And now the first task is to find our topic. You have letters with numbers on your desks and you should put them in correct order.You will have the name of our topic.Work in pair.   (На партах учнів лежать карточки з буквами і номерами. Учням потрібно швиденько розкласти букви в необхідному порядку, щоб отримати тему урокуMy favourite sport”).

T: -OK. Look at the blackboard. You are right.

     And now let’s see what we are going to do at the lesson.You have cards with sentences on your desks. These sentences are your aims. Let’s read them and stick on the blackboard (На партах учнів карточки із цілями уроку. Учні прикріплюють їх на дошці і зачитують).

 

4. Фонетична зарядка 

На дошці вірш відповідно до теми,що вивчається. Учні читають вірш хором і в різному темпі.
T: Lets read poemSportslowly. (Учні читають вірш повільно.)

                      Sport is fun for girls and boys

                      It’s much better than the toys.

                      You can sledge and ski and skate

                      And throw snowballs with Kate.

                      You can swim and play football,

                      Hockey, tennis, basketball.

                      You can jump and you can run,
You can have a lot of fun.

T: Now read it very quickly/ loudly/quietly.  (Учні читають вірш швидко, … голосно , …тихо) 

II. Основна частина уроку.

    1.Введення в іншомовну атмосферу.
T: You have some tables on your desks. Read and tick the correct boxes.( На партах учні мають таблички з назвами видів спорту. Їм потрібно віднести кожен з цих видів спорту до відповідної категорії.)

Kind of sport

   Winter

     Summer

     Water

Cycling

 

 

 

Swimming

 

 

 

Hockey

 

 

 

Sailing

 

 

 

Football

 

 

 

Ski-jumping

 

 

 

Tennis

 

 

 

Surfing

 

 

 


   2. Контроль домашнього завдання.

T: What are your favorite kinds of sports? ( Учні презентують свої міні-проекти про улюблений вид спорту. )

 

   3. Письмо
T: Let’s revise modal verbs can, should ,must. What do they mean and when do we use them? Look at the table and say! (Учні з допомогою вчителя пригадують значення і вживання модальних дієслів can, must, should.)

    T: Use modal verbs should, must , can in these sentences. One by one go to the blackboard and write them. ( Учні виходять до дошки і записують речення вставляючи необхідні модальні дієслова. )
1. _________ you play chess well?
2. You ____________ your morning exercises every day.
3. Pupils ___________ bring their tracksuit for the PE lessons.
4. They _________ train hard to be good sportsmen .
5. You _________ ski and skate in winter.

 

4.Пауза для релаксації
T: It’s high time to relax. Let’s have a little rest and sing the song «My favourite sport». (Учні дивляться відео кліп та співають пісеньку.)

 

5. Аудіювання. Робота в парах.
     T: Now listen to the dialogue and do some tasks. Work in pairs. Put the parts ot the dialogue in correct order. Then fill in the missing words.
(Учні прослуховують діалог і виконують завдання: впорядковують фрази і вставляють пропущені слова.)

A: Hey there, how are you doing?

B: Good, how about you? What are you doing today?
A: I am good. I’ll probably go to the park and play some soccer.

B: Oh, that’s cool. Do you like playing soccer?

A: Yeah. I like tennis, too.

B: Tennis is fun. My favourite sport is baseball.

A: Oh, really? I’ve never played baseball.

 

6. Читання
T: Act out your dialogues! (Учні в парах зачитують складені діалоги.  2 –3 пари за вибором вчителя.)

 

7. Гра «Відгадай назву спорту» 
T: Let’s play a guessing game. One pupil comes to me and takes one of this small cards with the names of different kinds of sport. Other  pupils have to guess the name of sport giving  «Yes/No» questions. ( Один учень підходить до стола вчителя і бере одну карточку з назвою виду спорту і запам’ятовує її. Інші учні повинні відгадати назву виду спорту, ставлячи ведучому запитання, на які можна відповідати тільки «Так» або «Ні». Учень, який відгадав стає наступним ведучим.)

Ps: - Is it a team game?

       - Do you use a ball?

       - Is it a winter sport (summer sport)?

        - Is it a water sport?
        - Is it … ?

 

III. Заключна частина уроку.

     1. Підведення підсумків уроку

T:Children, did you like todays lesson? What did we do? What did you like?

P1- I liked how we have recited poems.

P2 - I liked how we have made up dialogues about sports.

P3 - I liked a game.

      P4 - I enjoyed how we have presented projects about our favorite kinds of sports.

 

      2. Домашнє завдання  
T:Now please open your diaries. Write down your hometask. You should to do Ex.6p.43 from the workbook. (Учні записують домашнє завдання у щоденники.)

 

     3. Оцінювання
Т:Thank you for your work. (Вчитель оцінює роботу учнів і аргументує оцінки.)

Give me you rdiaries for marks. The lesson is over.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
29 березня 2018
Переглядів
786
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку