Тема: Сім’я. Моя школа.
Мета; узагальнити та системазувати лексико-граматичний матеріал по темі: «Сім’я. Моя школа»; Тренувати учнів в складанні речень з опорою на наочність; Повторити вивчені літери; Повторити вживання займенників he, she; Розвивати логічне мислення, мовну догадку; Розвивати уміння аналізувати, порівнювати, виховувати почуття поваги і любові до своєї родини.
Обладнання: ком’ютер, наочність «моя сім’я», картинки шкільних предметів, карточки-букви, плакат з текстом, «дипломи», конверт, наклейки Вінні Пуха, картки з словами.
Урок з англійської мови у 2 класі на тему: «Сім’я. Моя школа»
Тема: Сім’я. Моя школа.
Мета; узагальнити та системазувати лексико-граматичний матеріал по темі: «Сім’я. Моя школа»; Тренувати учнів в складанні речень з опорою на наочність; Повторити вивчені літери; Повторити вживання займенників he, she; Розвивати логічне мислення, мовну догадку; Розвивати уміння аналізувати, порівнювати, виховувати почуття поваги і любові до своєї родини.
Обладнання: ком’ютер, наочність «моя сім’я», картинки шкільних предметів, карточки-букви, плакат з текстом, «дипломи», конверт, наклейки Вінні Пуха, картки з словами.
картки з
Тин уроку: узагальнення та систематизація вивченого
Хід уроку
1. Організаційна частина уроку
1) Привітаігня:
Good morning, good morning!
Good morning to you!
Good morning, good morning!
I am glad to see you!
- Sit down, please.
- Учні мені прийшов незвичайний конверт від Війні Пуха. Що ж тут у нас?
parol
2) Мовна розминка
- Для того, щоб дізнатися який пароль нашого уроку нам потрібно дати відповіді на
запитання:
- What is your name? letter f
- How old are you? Letter a
- Where do you live? Letter m
- How are you? Letter і
- What is your mother's name? letter I
- What is your father’s name? letter у
(учні виходять до дошки з літерами)
- Давайте прочитаймо пароль
- Family запам’ятайте його до кінця уроку
2. Основна частина уроку
1 Повідомлення теми та мети уроку.
- Today we are going to speak about family and school. Ви повторите всі літери та слова, які вчили протягом цих двох місяців, а Війні Пух приготував нам багато завдань. А хто буде самий активний , то в кінці уроку дістане сюрприз від нашого гостя.
2) Актуалізація опорних знань учнів
- Look at my pictures and name these people
Mother father sister brother grandfather grandmother
3) Говоріння
- учні я вам говорила, що Віні Пух прислав нам задания . Подивимось!
poems
- Хто знає віршики про сім’ю ?
- So, lets start with mother
- My dear, dear mother
Let me kiss your face
I want you to be happy
Today and always
- what is your mother’s name? – Як ми можемо ще сказати мама, окрім mother?
Mum, mummy, mother
-Lets speak about father
Just like dad
I want to be
I like him
And he loves me.
- What is your father’s name? як ще можемо сказати про тата?
-let say som words about grandparents
I love my grandma
And I know
She tells me so.
- А про бабусю?
- Згадаймо вірш про сім’ю
Mother father sister brother
I land in hand with one another
4) Фізкультхвилинка. Relaxing
ІІісня «Mummy ,mummy»
SONG
5) Письмо
- ми говорили багато про маму, тата, дідуся, бабусю, зараз я роздам вам карточки на яких ви повинні з’єднати слова з малюнком.
6) Читання
A B C
А) З’єднай літеру з малюнком
Б) Прочитай і склади речення
a pen
It is a desk
a bed
a bag
7) Аудіювання
- Діти, подивіться, у конверті ще щось є. Це телеграма. Послухайте дуже уважно.
Му name is Winnie the Pooh. I live in America. I have got a mother, father, and a brother. My brother's name is Tom.
- Допоможіть мені, будь ласка, виправити мої помилки:
Task
Му name is Tom.
I have got a brother.
My brother's name is Bill.
I live in Africa.
ІІІ Заключна частина уроку
1) Домашня робота
-Повторити слова, літери.
2) Підведення підсумків уроку
-Учні скажіть , що ми сьогодні робили на уроці?
- Які завдання вам найбільше сподобались від Віні Пуха?
- Учні ви добре попрацювали і в якості оцінок ви діставали наклейки . Хто має більше наклейок , дістає диплом від Війні Пуха.
- А для того щоб закінчити наш урок давайте згадаємо наш пароль.
- Good bye , children!