Конспект уроку англійської мови в 6 класі на тему “Meals in Ukraine”

Про матеріал

Запропонована мною розробка уроку, вважаю, стане в нагоді для колег при опрацюванні теми "Food". Урок направлений на реалізацію наступних цілей: повторити, активізувати і закріпити лексичний матеріал теми; практикувати учнів у діалогічному мовленні; продовжувати формувати навички усного мовлення; формувати навички аудіювання та письма; сприяти розвиткові мовної здогадки; розвивати комунікативні вміння учнів, культуру мовлення; виховувати культуру спілкування, ввічливість. Виховувати інтерес і до культури країни, в якій ми живемо.

Перегляд файлу

План-конспект уроку англійської мови в 6 класі з теми Meals in Ukraine

(English 6. А.М. Несвіт)

вчителя  англійської мови філії Стульневський навчально-виховний комплекс опорного навчально-виховного закладу Чернігівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського СоюзуА.М.Темника Чернігівської районної ради Запорізької області

Худзій Ольги Юріївни

Цілі уроку: повторити, активізувати і закріпити лексичний матеріал теми; практикувати учнів у діалогічному мовленні; продовжувати формувати навички усного мовлення; формувати навички аудіювання та письма; сприяти розвиткові мовної здогадки; розвивати комунікативні вміння учнів, культуру мовлення; виховувати культуру спілкування, ввічливість. Виховувати інтерес і до культури країни, в якій ми живемо.

 

Обладнання: підручник, комп'ютер, проектор, мікрофон, дзвоник, картки з малюнками, вітальна листівка.

Тип уроку: розвитку мовленнєвих умінь учнів, практики в читанні, говорінні, аудіюванні та письмі.

Схематичний план уроку

  1. Початок уроку. Організація класу. Бесіда з черговим. Повідомлення практичної мети уроку. 3 хв.
  2. Фонетична розминка. 2 хв.
  3. Лексична розминка. 2 хв.
  4. Розвиток навичок говоріння. 5 хв.
  5. Ознайомлення з новою лексикою. 2 хв.
  6. Контроль розуміння значення нової лексики. 4 хв.
  7. Зняття фонетичних, лексичних труднощів перед читанням тексту. 3 хв.
  8. Практика в читанні нового тематичного тексту. 7 хв.
  9. Контроль розуміння прочитаного. 2 хв.
  10. Розминка. 2 хв.
  11. Практика в аудіюванні. 2 хв.
  12. Мовленнєва практика. 6 хв.
  13. Повідомлення та пояснення домашнього завдання. 1 хв.
  14. Підбиття підсумків. Мотивація оцінок. 1 хв.
  15. Завершення уроку. 3 хв.

 

Хід уроку

І. Початок уроку. Організація класу. Бесіда з черговим. Повідомлення практичної мети уроку.

Мета: організувати клас на іншомовну мовленнєву діяльність, залучити до активної співпраці

Прийом: бесіда, наочність, гра «Ланцюжок»

Good morning, dear children. I am glad to see you.

I hope that everybody is fine. Today we have got guests at our lesson. Let`s welcome them. By the way Maxim has got a birthday today, so we congratulate you and we wish you health, love, wealth, happiness and just everything your heart desires. Happy Birthday.

And now let`s start our lesson.Tell me, please, who is on duty today? Who is absent? How are you?

So today we have a lot of work to do. We continue to learn Unit 3 Food and Drinks. You`ll repeat the lexical material of the last lesson, learn new one, read speak and write about food and drinks. Look around, please, try to guess what`ll we speak about? Yes, you are right. Today`s lesson is devoted to Ukrainian food.

Фонетична розминка.

Мета: удосконалити навички вимови, розвивати навички читання.

Прийом: гра «Я поет», хорове повторення.

And first of all let`s play game. Imagine that you are a writer, look at the screen and complete the poem with the suitable words given below.

I am Sam. I like … (jam)
I am Bruce. I like … (juice)
I am Sophie. I like … (coffee)
He is Tony. He likes … (macaroni)
She is Betty. She likes … (spaghetti)
He is Lee. He likes … (tea)

Let`s repeat it all together.

Лексична розминка.

Мета: активізувати вивчені лексичні одиниці, розвивати швидку мовленнєву реакцію.

Прийом: гра «Доповни фразу».

And now I`ll read you sentences in Ukrainian and you have to add one word in English to each of them.

Для товариша, для друга, 
Припас я цукор … sugar. 

Смакота! і …very good! 
Їжу називають ...food. 

Люблять хлопці та дівчата 
Масло, по-англійськи …butter. 

Не лізе борщ без солі в рот. 
Англійською сіль це просто …salt.  

Молоко я пити звик 
Молоко інакше  milk.  

М’ясо смажиться, шкварчить 
Як називають м’ясо?   meat.  

Рибу ловиш – не шумиш, 
Риба по-англійски  fish. 

Хоч не з дешевих цей каприз,
Сир звемо ми просто -…cheese.

ІІ. Основна частина.

Розвиток навичок говоріння.

Мета: проконтролювати розуміння прочитаних запитань та проконтролювати сформованість діалогічних умінь з теми.

Прийом: гра «Рухливі шеренги», спілкування.

Stand up, please. Form 2 lines because we are going to play “Moving lines”. You`ll see questions on the screen, you have 20 seconds to discuss each of them in pairs, after that the first member of the moving line moves to the end of it. Let`s start.

  1. What do you usually eat for breakfast?
  2. What is your favourite food?
  3. What is your favourite drink?
  4. What is your favourite dessert?
  5. Do you like to cook? Do you usually cook your own meals?
  6. Do you prefer home-made food or food from restaurants?
  7. If you lived abroad, what food would you miss from your home?
  8. Do you eat unhealthy food?

Ознайомлення з новою лексикою.

Мета: ознайомити з новими ЛО, сформувати навички фонемно-правильної вимови.

Прийом: хорове повторення, наочність

Let`s learn some new words according to the today`s lesson. Look at the screen and repeat after me 3 times.

  1. Spicy
  2. Tasty
  3. Raw
  4. Vegetarian
  5. Frozen
  6. Fried
  7. Fresh
  8. Sweet

Контроль розуміння значення нової лексики.

Мета: формувати рецептивні лексичні навички.

Прийом: знаходження значення, читання, утворення словосполучень.

Match the words (A-H) with their definitions (1-8). You have got 2 minutes for this task. Let`s check.

Great job! Now you have to write 2 types of food that go with each of the words. Open your copybooks, write down Friday, the seventeenth of November, Class-Work. And begin to do this task. Liliia, can you read your word-combinations, please. Maxim, continue, please.

Практика в читанні нового тематичного тексту. Зняття фонетичних, лексичних труднощів.

Опрацювання нових ЛО.

Мета: ознайомити учнів з вимовою та значенням лексичних одиниць.

Прийом: хорове повторення, переклад.

Children we are going to read and complete the text with the words. The text is about meals in Ukraine. Look at the screen, repeat after me please… and now let`s translate these words all together.

Читання тексту.

Мета: удосконалювати вміння читання і розуміння інформації тексту.

Прийом: читання вголос.

Children let`s read the text one by one.

Контроль розуміння прочитаного.

Мета: проконтролювати розуміння прочитаного тексту.

Прийом: визначення вірних/невірних тверджень.

And now open your copybooks and write down Exercise 4, page 70. You have to write + if the statement is true, -  if the statement is false.

Answers:

  1. +
  2. +
  3. +

Розминка.

Мета: подолати втому учнів, збільшити працездатність та створити позитивний настрій.

Прийом:  виконання пісні, що супроводжується рухами.

You work hard today, so stand up and let`s have a rest. Sing a song “If you happy”

Практика в аудіюванні

Мета:розвивати навички сприймання іншомовного мовлення.

Прийом: визначення правильної відповіді - гра «Вірно/невірно».

And now let’s remind one more time the names of the Ukrainian dishes playing a game ''YES OR NO''

  1. Ukrainians eat borshch with sour-cream and pepper.(Yes)
  2. Galushka is a vegetable.(No)
  3. To loose weight you should eat mlyntsi and varenyky every day. (No)
  4. Salo is a national Ukrainian product. (Yes)
  5. Ukrainians like to drink uzvar. (Yes)
  6. Peas, cabbage, and beetroot are popular vegetables in Ukraine. (Yes)
  7. Ukrainians are great juice-lovers. (No)
  8. Most Ukrainians are vegetarians.(No)

Мовленнєва практика. Відповіді на запитання  про українську кухню.

Мета:проконтролювати сформованість мовленнєвих умінь з теми.

Прийом: спілкування.

And now I need one volunteer, who wants to be? Let`s imagine you`re an English-speaking journalist and you have to interview your classmates about the traditional Ukrainian dishes. Here is a list of questions for you.

  1. Do you like traditional Ukrainian dishes?
  2. What is your favourite Ukrainian dish?
  3. Can you cook traditional Ukrainian dishes?
  4. What are the most popular Ukrainian dishes?
  5. What do you need to cook borsch?
  6. Can you cook cabbage rolls?

ІІІ. Заключна частина.

Повідомлення та пояснення домашнього завдання.

Мета: зняти труднощі у виконанні домашнього завдання, вмотивувати учнів на роботу вдома.

Прийом: слово вчителя.

So your home task will be to retell the text “Meals and Cooking in Ukraine”(Ex.3, p.70). Write down it into your daybooks for the next lesson.

Підбиття підсумків. Мотивація оцінок.

Thank you for your active work. I`m satisfied with your answers today and you get the following marks(nice work, I see you`re trying, not bad).

Завершення уроку.

Thank you one more time let`s sing a song and say “Goodbye”

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Торовець Аліна Євгеніївна
    Дуже дякую за таку чудову розробку!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 січня 2018
Переглядів
2851
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку