Конспект уроку англійської мови за підручником О. Карпюк (10 клас) - My Role in a Family

Про матеріал
План-конспект уроку з англійської мови 10 клас за підручником О. Карпюк - "My Role in a Family"
Перегляд файлу

План-конспект уроку з англійської мови у 10 класі

За підручником Карпюк

Тема уроку: My Role in a Family

Цілі уроку:

Практична: повторити лексику з теми “Relatives”, опрацювати новий матеріал з теми “Family Relations

Обладнання уроку: підручник, роздатковий матеріал.

Схематичний план уроку

Організація класу – 2 хв

Мовленнєва зарядка – 6 хв

Перевірка домашнього завдання – 12 хв

Релаксація – 10 хв

Ознайомлення з основним текстом – 7 хв

Закріплення нової лексики– 5 хв

Підведення підсумків уроку – 3 хв

Хід уроку

Етап.Прийом

Зміст етапу

  1. Етап – Організація класу

Прийом: Вітання, бесіда з класом

Мета: активізувати увагу, підготувати учнів до роботи

Good morning! It’s nice to see you! Hope you are all well. … Is everybody ready to start our lesson?

Today we are going to start a new unit “People and Relationships”

  1. Етап –Мовленнєва зарядка

Прийом: відповіді на питання

Мета: тренувати вживання лексики з теми, підготувати учнів до спілкування англійською мовою

But before we start learning new words let’s answer the questions:

- How long have you known your best friend? Where did you meet? What do you have in common?

- How did you come in contact with your online friends? Have you ever personally met them?

- Why are friendships important to you? Do you still keep friendships from the past?

- What quality do you admire most in people? Which one do you find the most unpleasant?

While answering use tips on p.17

  1. Етап: Перевірка домашнього завдання

Прийом: виконання вправ

Мета: перевірити готовність учнів до уроку, тренувати вміння аргументувати думку

Let’s check your homework. Ex. 10 a) p. 14

Work with a partner and discuss your answers do not forget to use set expressions of giving opinion which you can find at the beginning of the book

  1. Етап – Релаксація

Прийом: брейнштормінг

Мета: дати учням можливість відпочити від монотонної роботи, тренувати активну лексику, підготувати учнів до сприймання нового матеріалу

We are going to divide into two teams. Team A will brain storm and name all the advantages of being the youngest child in a family

Team B will prove that it is better to be the oldest

  1. Етап – Ознайомлення з основним текстом

Прийом: оглядове читання тексту

Мета: ознайомити учнів з новою лексикою в контексті

Now we are going to listen and then read the text about the factors that can influence our personality quickly While reading you are to ex. 2 p. 18

  1. Етап – Закріплення нової лексики

Прийом: оглядове читання, виконаня вправ

Мета: закріпити пройдений лексичний матеріал

 

 

Your task is to read the text again and do ex. 3 p. 18 and ex. 4 p. 19

Have you finished? Let’s check it all together.

  1. Етап – Підведення підсумків уроку

Прийом: повідомлення домашнього завдання

Мета: дати учням інструкції щодо наступного уроку

 

 

 

Thank you for your participation, now let’s write down your homework.

At home you should write down  “Words for You” into your vocabularies and translate it.

Also you are to retell the text p. 18-19

See you next time. You may be free.

 

 

docx
Додав(-ла)
Панасова Діана
Додано
1 листопада 2020
Переглядів
711
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку