План – конспект уроку у 3 класі.
Тема: Домашні тварини. На фермі.
Мета:
- узагальнити й систематизувати знання учнів з теми «Тварини»;
Обладнання: ілюстрація із зображенням ферми, грамзапис (звуки ферми), план уроку, картки для гри «Jumbled letters», кросворд, роздатковий матеріал для роботи на уроці.
Хід уроку:
Т: Урок англійської розпочинаємо, гостей ми зараз привітаємо. Учні вітають вчителів словами Good morning!
Т: Англійської навчатись сьогодні ми прийшли, то буду я старатися:
Ps: І ми, і ми, і ми.
Т: Let’s start our lesson! Sit down! Sit still! Посмішка і хороший настрій будуть нам сьогодні потрібні. Девіз нашого уроку три перші літери абетки. Отже, на уроці ми повинні бути А –active, B – bright, C – creative.
Т: Діти, сьогодні у нас урок незвичайний, сьогодні ми з вами будемо подорожувати. А куди ми поїдемо, дізнаєтесь, розгадавши анаграму.
ARFM
T: Так, правильно ми здійснимо подорож на ферму. А супроводжуватимуть нас Tom and his Grandpa. Часу марно ми не гаємо, у подорож ми вирушаємо. Треба добре працювати, другові допомагати. Якщо буде все well, то отримаємо twelve. Тож признайтесь тільки чесно Are you ready for the lesson? Close your eyes! (Звучить грамзапис звуків ферми).
- Мовленнєва розминка. (Том та дідусь хочуть дізнатися, як ви знаєте англійські букви та звуки.)
[au] house, cow, brown.
[ e ] ten, hen, twenty.
- Розгадування кросворду. (Тепер вони хочуть знати, чи знаєте ви назви тварин).
Т: Скласти я кросворд старалась,
Ні на мить не сумнівалась
Наші діти цей кросворд,
Розгадати легко зможуть,
А малюнки допоможуть.
- Гра «Jumbled letters». (Покажіть, як ви знаєте абетку)
T: Хоч і треба нам навчатись,
Але дуже любимо ми гратись.
Учитель роздає кожній парі картку на якій намальована тварина і написані букви вроздріб. Завдання учнів правильно скласти слово. Учні в парах виконують завдання і відповідь записують на дошці.
Seorh - horse atog - goat
Owc - cow ucdk - duck
Bibrta - rabbit neh - hen
Ogoes - goose ikcch - chick
Pgi - pig eeseg - geese
- Фізкультхвилинка.
Т: Хоч і рідко, та буває -
На уроках хтось дрімає
Зарядку ми робити будемо,
І сонька того розбудемо.
T: Let’s have a break.
Hands up! Hands down!
Bend left! Bend right!
Sit down! Stand up!
1, 2, 3 – hop!
1, 2, 3 – stop!
- Робота з текстом. (Том та дідусь хочуть почути, як добре ви вмієте читати)
а) Етап підготовки до читання.
Усна бесіда.
Т: Look at the title of the text and say:
- What is this text about?
Ps: - I think this text is about a farm (about animals, Grandpa and his animals)
в) Етап читання.
Учитель читає текст, учні слідкують. Потім учні читають по 1 реченню.
On Grandpa`s farm.
My grandfather is a farmer. He has a farm. He has birds and animals on his farm. He has hens and chicks. They are brown and yellow. Hens lay eggs. We can see pigs, cows, ducks and goats here too. On the farm my grandfather also has two rabbits and four horses. My grandfather likes his farm!
с) Етап перевірки розуміння змісту тексту.
- Робота в групах.
Т: Make up some sentences. Кожна група отримує картку з словами і складають речення.
T: Fill in the blanks. Кожна група отримує картку з текстом, в якому пропущені деякі слова. Учні заповнюють пропуски і кожна група читає по реченню.
On Grandpa`s farm.
My grandfather is a…………... He has a farm. He has birds and animals on his farm. He has ………… and……….. They are brown and yellow. Hens lay eggs. We can see………, cows, ducks and……….. here too. On the farm my grandfather also has two………….. and four…………. My grandfather likes his farm!
Повторити назви тварин.
Т: Let’s sum up everything.
Did you like our lesson?
What task did you like the most?
Подивіться на малюнки,
Ці слова вам всім відомі,
Тож, будь – ласка їх назвіть,
Але реченням не словом.
(Коли учні дізналися, які тварини живуть на фермі називають їх по черзі.)