Тема уроку 42: І за столом є правила . Складаємо правила поведінки за столом
Орієнтовні проблемні/дослідницькі запитання: Які правила поведінки є за столом і для чого їх дотримуватися?
Очікувані результати: 2 ГІО 1-6.1-1 розмірковує, якими рисами характеру має володіти людина і чому; - висловлює думку, що подобається в почутому, а що – ні [2 МОВ 1-1.5-1]; - підтримує аргументами власні думки або спростовує їх [2 МОВ 1-1.6-5]; відновлює деформований текст [2 МОВ 3-3.3-1]
Ключові поняття: правила поведінки за столом
Обладнання і матеріали: підручник, ЛЕГО, мультимедійна дошка, деформовані речення
Орієнтовна технологічна карта
№ |
Вид діяльності |
1 |
Орг. Момент. Діти! У нас сьогодні ніби свято, гостей зібралося багато. Ану ж на них ви подивіться І привітайтеся. - Добрий день! А тепер тихенько поверніться, один одному всміхніться, На урок старання не забудьте взяти, Станьте всі рівненько, будем починати.
Вправа « Дай мені 5» (Слайд 1)
Визначте свій настрій на початку уроку. |
2 |
Мотивація та актуалізація.
Вийшло слово ЕТИКЕТ. (Слайд 2).
|
3. |
Повідомлення теми і мети уроку.
|
4. |
Усвідомлення змісту.
- Свої думки я пропоную вам висловити за допомогою вправи « Займи позицію». Якщо серед вас є ті які вважають, що за столом не потрібно дотримуватися правил поведінки – то займіть позицію «ні», якщо потрібно - то так. Перейдіть до відповідних столів. Оберіть в своїй групі писаря й занотуйте свої думки. На це завдання вам 3 хвилини. - Оберіть спікера й висловіть свою позицію. - Дякую. Сідайте на місця. 2. Робота з підручником на ст.43 (Слайд4). 2.1 Читання оповідання. Обговорення. - Щоб знайти відповідь на наше питання пропоную попрацювати з підручником. (Слайд 5). - Відкрийте підручник на ст. 43 і самостійно ознайомтеся з історією, яка трапилася з Кубою і Бубою. - До якого жанру відноситься цей текст? Хто є головними героями цього оповідання? Давайте зачитаємо це оповідання за особами. Слова Куби читатиме _____________________________, Буби ___________________________, слова автора ____________________________________.
- Отже від того, як ви себе поводите за столом, можна судити про ваше виховання в цілому. І щоб не потрапляти в незручну ситуацію перед оточуючими, потрібно знати правила етикету поводження за столом під час їжі, які потрібно знати, і їх дотримуватися. Необхідність таких правил виникла з поваги до тих, з ким ти сидиш за одним столом, чи до людей, які вас запросили в гості. - Де б ви не їли, в гостях, в школі, вдома, з групою людей чи наодинці, правила поведінки необхідно виконувати завжди, щоб це стало хорошою звичкою!) 2.2. Фізхвилинка. - Перед тим як перейти до наступного завдання давайте поміркуємо, яке є найголовніше і найперше правило ще до того, коли ми сідаємо за стіл? (мити руки) (СЛАЙД 6) ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА Узяли духмяне мило, Гарно руки ним помили. (робимо багато різнокольорових бульбашок) Полетіли від води Бризки з рук туди й сюди. Рушничок я свій беру, Швидко руки обітру. 2.3. Групова робота. (Слайд7) - Як багато різнокольорових бульбашок ви зробили. Візьміть кожен по бульбашці. Об’єднайтеся в групи за кольором бульбашок і займіть відповідний стіл. - Чи пам’ятаєте правила роботи в групі? - Прочитайте завдання до вправи 2.
2.4.Складання діалогів. (СЛАЙД 8) - Погляньте на наступне завдання, як можна назвати одним словом зображені предмети? Зачитайте назву кожного предмету і поясніть для чого він призначений? - Які слова до цього ви не чули? Запам’ятайте їх вимову і написання. - Доповніть групу своїми прикладами. - Поверніться до свого сусіда по парті і розіграйте діалог використовуючи ці слова і слова ввічливості. - Хто бажає презентувати свій діалог?
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Підсумок уроку
|