Конспект уроку " Чи потрібні за столом правила?"

Про матеріал
Конспект уроку з Я досліджую світ з використанням сучасних форм та методів роботи.
Перегляд файлу

Тема уроку 42: І за столом є правила . Складаємо правила поведінки за столом

Орієнтовні проблемні/дослідницькі запитання: Які правила поведінки є за столом і для чого їх дотримуватися?

Очікувані результати: 2 ГІО 1-6.1-1 розмірковує, якими рисами характеру має володіти людина і чому; - висловлює думку, що подобається в почутому, а що – ні [2 МОВ 1-1.5-1]; - підтримує аргументами власні думки або спростовує їх [2 МОВ 1-1.6-5]; відновлює деформований текст [2 МОВ 3-3.3-1]

Ключові поняття: правила поведінки за столом

Обладнання і матеріали:  підручник, ЛЕГО, мультимедійна дошка, деформовані речення

Орієнтовна технологічна карта

Вид діяльності

1

Орг. Момент.

Діти! У нас сьогодні ніби свято,

гостей зібралося багато.

Ану ж на них ви подивіться

І привітайтеся.

- Добрий день!

А тепер тихенько поверніться,

один одному всміхніться,

На урок старання не забудьте взяти,

Станьте всі рівненько, будем починати.

 

Вправа « Дай мені 5» (Слайд 1)

 

Визначте свій настрій на початку уроку.

2

Мотивація та актуалізація.

  • Запрошую всіх у коло. Зараз кожен з вас отримає башточку, передавайте їх по колу. Хто вже отримав – зупиніться. Обєднайтеся за кольорами. Знайдіть в одній з башточок букву й викладіть її на пазлі.
  • Які букви ви виклали? Давайте складемо з них слово.

Вийшло слово ЕТИКЕТ. (Слайд 2).

  • Хто знає що означає це слово?

 

3.

Повідомлення теми і мети уроку.

  • Тож сьогоднішній урок буде присвячений столовому етикету, а саме правилам поведінки  за столом.
  • Ми продовжуємо тему тижня манери і саме сьогодні згадаємо, що і за столом є свої правила. А наш урок «Я досліджую світ буде присвячено вивченню такого питання «Чи потрібні правила за столом?»(Слайд 3).
  • А ви вже обмірковуйте свою думку.

 

4.

Усвідомлення змісту.

  1. Вправа « Займи позицію».

-  Свої думки я пропоную вам висловити за допомогою вправи « Займи позицію». Якщо серед вас є ті які вважають, що за столом не потрібно дотримуватися правил поведінки – то займіть позицію «ні», якщо потрібно  - то так. Перейдіть до відповідних столів. Оберіть в своїй групі писаря й занотуйте свої думки. На це завдання вам 3 хвилини.

- Оберіть спікера й висловіть свою позицію.

- Дякую. Сідайте на місця.

2. Робота з підручником на ст.43 (Слайд4).

2.1 Читання оповідання. Обговорення.

- Щоб знайти відповідь на наше питання пропоную попрацювати з підручником. (Слайд 5).

- Відкрийте підручник на ст. 43 і самостійно ознайомтеся з історією, яка трапилася з Кубою і Бубою.

- До якого жанру відноситься цей текст? Хто є головними героями цього оповідання? Давайте зачитаємо це оповідання за особами.

Слова Куби читатиме _____________________________, Буби ___________________________, слова автора ____________________________________.

  • Так хто ж з героїв є краще вихованим? Чому?
  • Яких помилок допустилися діти і що б ви їм порадили?

- Отже від того, як ви себе поводите за столом, можна судити про ваше виховання в цілому. І щоб не потрапляти в незручну ситуацію перед оточуючими, потрібно знати правила етикету поводження за столом під час їжі, які потрібно знати, і їх дотримуватися. Необхідність таких правил виникла з поваги до тих, з ким ти сидиш за одним столом, чи до людей, які вас запросили в гості.

- Де б ви не їли, в гостях, в школі, вдома, з групою людей чи наодинці, правила поведінки необхідно виконувати завжди, щоб це стало хорошою звичкою!)

2.2. Фізхвилинка.

- Перед тим як перейти до наступного завдання давайте поміркуємо, яке є найголовніше і найперше правило ще до того, коли ми сідаємо за стіл? (мити руки) (СЛАЙД 6)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА 

Узяли духмяне мило,

Гарно руки ним помили. (робимо багато різнокольорових бульбашок)

Полетіли від води

Бризки з рук туди й сюди.

Рушничок я свій беру,

Швидко руки обітру.

2.3. Групова робота. (Слайд7)

- Як багато різнокольорових бульбашок ви зробили. Візьміть кожен по бульбашці. Обєднайтеся в групи за кольором бульбашок і займіть відповідний стіл.

- Чи памятаєте правила роботи в групі?

- Прочитайте завдання до вправи 2.

  • Кожна група отримає аркуш з ключовим словом. Ваше завдання: прочитати й обговорити в групі, які наслідки матимуть наведені дії. І скласти правила поведінки за столом, які починатимуться з вашого ключового слова.
  • Яка група закінчить, покажіть корону. На це завдання даю вам час до 7 хв.
  • Презентуйте свої роботи. Оцініть роботу кожної групи відповідним кольором.

2.4.Складання діалогів. (СЛАЙД 8)

- Погляньте на наступне завдання, як можна назвати одним словом зображені предмети? Зачитайте назву кожного предмету і поясніть для чого він призначений?

- Які слова до цього ви не чули? Запам’ятайте їх вимову і написання.

- Доповніть групу своїми прикладами.

- Поверніться до свого сусіда по парті і розіграйте діалог використовуючи ці слова і слова ввічливості.

- Хто бажає презентувати свій діалог?

 

 

 

9

Підсумок уроку

  • На завершення уроку пропоную вам пограти в онлайн гру Склади речення.
  • Так яку ж відповідь дамо на запитання до нашого уроку? (СЛАЙД 9)
  • Поділіться своїми враженнями від уроку.
  • Оцініть свою роботу на уроці.
  • Дякую вам. (СЛАЙД 10)

 

 

 

docx
Додано
10 березня 2020
Переглядів
712
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку