“Дії першого степеня з натуральними числами”
Тема.. Розв᾽язування задач
Мета уроку:
навчальна: систематизувати й узагальнити знання учнів з теми «Дії першого ступеня з натуральними числами», підготувати учнів до контрольної роботи;
розвивальна: формувати вміння аналізувати й узагальнювати інформацію, розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу; формувати комунікативні компетентності;
виховна: виховувати старанність, наполегливість, уміння вести дискусію, працювати в групі, відповідальність за результати своєї роботи.
Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань.
Обладнання та наочність: підручник, роздавальний матеріал,
Хід уроку
Епіграф уроку Математику не можна вивчити, спостерігаючи як це робить сусід…
А.Нівен
I. Рефлексія настрою та готовності до уроку.
Подивилися один одному в очі і побажали гарного настрою.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
III. Актуалізація опорних знань
Бліц-опитування за технологією «Мікрофон»
IV. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
▪ Оголошення теми уроку
▪ Формулювання разом із учнями мети й завдань уроку
▪ Мотивація навчальної діяльності
Від активної роботи в групі кожного з вас, від того, наскільки ви вмієте бути самокритичними, аналізувати власні досягнення й прогалини в знаннях, залежить якість підготовки до контрольної роботи.
V. Узагальнення та систематизація знань.
Фронтальна робота
VI. Удосконалення знань, умінь і навичок
Робота в парах за карткою.
Запропонувати кожній групі оцінити свою роботу на цьому етапі уроку. Відзначити найактивнішого учня.
Картка
Початковий та середній рівні навчальних досягнень
а) 46 753 + 9 248; б) 125 070 – 2 999;
в) 827 + 254 + 1203 + 23 746.
Достатній рівень
Знайти кут А. Визначити вид трикутника.
Високий рівень
VII. Підбиття підсумків уроку
▪ Підбити підсумки роботи груп, відповісти на запитання учнів.
Рефлексія. Чи вдалося відчути себе успішним на уроці?
VIII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання.