Мета: Ознайомити учнів з новими ЛО (pet, rabbit, goldfish, monkey, clever) та практикувати їх вживання в усному мовленні; ознайомити учнів з граматичною структурою have got у питальній формі та коротких відповідях; повторити назви кольорів, вивчені дієслова (swim, jump, climb, fly, run)
Мета: |
Ознайомити учнів з новими ЛО (pet, rabbit, goldfish, monkey, clever) та практикувати їх вживання в усному мовленні; ознайомити учнів з граматичною структурою have got у питальній формі та коротких відповідях; повторити назви кольорів, вивчені дієслова (swim, jump, climb, fly, run); розвивати фонетичні навички та навички читання та аудіювання.
|
Обладнання: |
Підручник, картки із зображенням нових ЛО, дієслів та кольорів, картки із зображенням букв та відповідних звуків (a [æ], o [ɔ], i [ɪ]), скоромовка, картка із зображенням чорного кота (НО1), картки для індивідуальної роботи (НО2) |
Хід уроку |
|
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Greeting Good morning boys and girls! How are you today? Do you like today’s weather?
2. Aim Today we are going to talk about our pets.
3. Warming-up 1) So, look at this photo. What is it? (a cat) activity What color is it? (it’s black) (НО1) What is it sitting on? (a mat)
That’s right. Let’s learn a tongue twister about it. But remember how to pronounce the sound [æ] correctly. (Учні підносять долоню до підборіддя та практикують вимову звуку, слідкуючи щоб підборіддя діставало до долонні під час промовляння (широкий звук). Повторюють за вчителем спочатку звук, а потім слова зі скоромовки, і всю скоромовку).
A black cat sat on a mat.
ІІ Основна частина уроку
1. New Look at these pictures and repeat after me. (rabbit, goldfish,
vocabulary monkey,cat, dog, hamster). (На дошку прикріплюються картки із
зображеннями домашніх тварин та картки з їх назвами.)
Who are they? (animals)
What animals are they? Where do they live? (in our homes) That’s right. We call them PETS.
And they are very CLEVER.
Учні разом зі вчителем відпрацьовують вимову нових ЛО. (Учні спочатку повторюють за вчителем, потім називають самі. Після чого їм роздаються картки із зображенням тварин – потрібно прикріпити до відповідних назв)
2. Grammar Let’s talk about your pets. I have got a pet. It’s a cat. Its name is Sonia.
Have you got a pet? (written on the blackboard) Have you got a pet? – Yes, I have / No, I have not.
Учні по черзі запитують один одного чи є в них домашні тваринки.
3. Listening 1) Now we’re going to meet some children - Lisa, Larry, Tom, Bill and Alice. Each of them has got a pet. But the pets are naughty today and all mixed up. Let’s help the children to find their pets. Look at the pets and name them and their color (a brown dog, a white cat, an orange goldfish, a white hamster, a brown monkey, a
white rabbit)
На дошці картки із зображенням дітей та тварин. Учні повинні назвати тварин та якого вони кольору, після прослуховування
тексту учні по черзі підходять до дошки та прикріплюють
тварин до їх власників.
Now listen to me and match the pets to their owners.
2) Listen again and match the names to the pets and tell as in the example
НО2
Alice dog Chuckles Liza cat Molly Tom rabbit Robby Bill goldfish Ben Larry monkey Fluffy
e.g.: Alice has got a pet cat. Its name is Fluffy. |
|
|
|
Key: Alice has got a pet cat. Its name is Fluffy. Lisa has got a goldfish. Its name is Molly. Tom has got a dog. Its name is Ben. Bill has got a rabbit. Its name is Robby. Larry has got a monkey. Its name is Chuckles. |
|
Tapescript:
Hello, my name is Alice. I have got a pet cat. Its name is Fluffy. It is white and it is very cute.
My name is Lisa. I have got a goldfish. It’s orange. Its name is Molly.
I’m Tom. I have got a pet dog. It’s not big yet. Its name is Ben and it’s brown.
Hi, I’m Bill. My pet’s name is Robby. It’s a beautiful white rabbit. I like it very much.
My name is Larry. I have got a pet monkey. It’s name is Chuckles. It is very clever and is a good friend for me.
4. Physical And now let’s play a game Simon Says exercisers Під час гри використовуються дієслова - swim, jump, climb,
fly, run.
5. Reading a [æ], o [ɔ], i [ɪ] (На дошці відповідні картки)
1) Ex.2 p.69
2) Ex.2 p.71
3) Ex.4 p.73
Учні повторюють за вчителем звуки, відпрацьовують їх вимову.
Потім читають вправи з підручника за вчителем хорои, потім по черзі.
ІІІ Заключна частина уроку
1. Hometask For the next lesson draw your pet animal and say its name and color.
2. Summerizing You are good and clever children. You worked well during our lesson. Tell me what pets you have got at home.
clever |
c |
at |
dog |
rabbit |
monkey |
||
goldfish |
parrot |
||
pet |
|
A black cat sat on a mat |
A black cat sat on a mat |
A black cat sat on a mat |
A black cat sat on a mat |
A black cat sat on a mat |
A black cat sat on a mat |
A black cat sat on a mat |
A black cat sat on a mat |
A black cat sat on a mat |
A black cat sat on a mat |
A black cat sat on a mat |
A black cat sat on a mat |
A black cat sat on a mat |
A black cat sat on a mat |
A black cat sat on a mat |
A black cat sat on a mat |
Alice dog Chuckles Alice dog Chuckles Liza cat Molly Liza cat Molly
Tom rabbit Robby Tom rabbit Robby
Bill goldfish Ben Bill goldfish Ben
Larry monkey Fluffy Larry monkey Fluffy
e.g.: Alice has got a pet e.g.: Alice has got a pet cat. Its name is Fluffy. cat. Its name is Fluffy.