Конспект уроку для 6 класу НУШ

Про матеріал
Конспект уроку для 6 класу НУШ : "Мій невдалий день". Урок застосування знань, умінь і навичок; Підручник: Польська мова (2-й рік навчання, 2-га іноземна) К. Квятковська , М. Румінська ,М. Мацькович
Перегляд файлу

Конспект уроку польської мови для 6 класу

  • Тема: "Мій невдалий день". Урок застосування знань, умінь і навичок;

Урок № 14

Дата : 11.10.2024

Підручник: Польська мова (2-й рік навчання, 2-га іноземна) К. Квятковська , М. Румінська ,М.  Мацькович
 


Мета уроку:

  • Розвивати вміння учнів сприймати інформацію на слух.
  • Ознайомити з тематичною лексикою, пов'язаною з невдалим днем, та навчити розуміти текст на слух.
  • Стимулювати активне слухання та обговорення, що стосується ситуацій із невдачами.
  • Розвивати навички виявлення ключової інформації з аудіоматеріалу.

Очікувані результати:

  • Учні зможуть сприймати на слух текст про невдалий день, розуміти основну ідею та деталі.
  • Учні зможуть відповідати на запитання за змістом прослуханого тексту.
  • Учні навчаться активного слухання та формування власної реакції на події.

Хід уроку:

1. Організаційний момент (2-3 хвилини)

  • Привітання учнів.
  • Перевірка присутніх.
  • Оголошення теми та мети уроку.

2. Актуалізація знань (5 хвилин)

  • Учитель запитує учнів: "Чи був у вас невдалий день? Що сталося? Як ви себе почували?"
  • Учні коротко діляться своїм досвідом, учитель може записати кілька ключових фраз на дошці (наприклад, "запізнився", "забув домашнє завдання", "щось зламалося").

3. Введення лексики (8-10 хвилин)

  • Учитель презентує нову лексику з теми "невдачі" та "невдалого дня" ( вправа 4 а с. 31):
    • "spóźnić się" (запізнитися)
    • "zgubić" (загубити)
    • "popsuć" (зіпсувати)
    • "złamać" (зламати)
    • "stracić" (втратити)
    • "pomylić" (переплутати)
  • Кожне слово пояснюється польською мовою та подається в контексті речень. Учні повторюють слова та з ними приклади.

4. Слухання тексту (10-12 хвилин)

  • Перед слуханням:
    Учитель пояснює, що учні прослухають історію з підручника (Мацькович), яка називається "Mój nieudany dzień". Учні повинні слухати уважно та визначати, що сталося з головним героєм і які невдачі він пережив.
    Учитель може написати кілька питань на дошці:
    • Що сталося з головним героєм?
    • Які проблеми він мав?
    • Як він реагував на свої невдачі?
  • Слухання тексту:
    Учитель читає текст вголос (або використовує аудіо з підручника, якщо доступно), а учні слухають.

5. Обговорення тексту (8-10 хвилин)

  • Після слухання:
    Учні відповідають на запитання, подані перед слуханням, намагаючись відтворити події невдалого дня головного героя. Учитель записує ключові моменти на дошці.
  • Обговорення: "Як би ви почувалися на місці героя? Що можна було зробити, щоб покращити ситуацію?"
    1. Робота з підручником:

Учні виконують вправу 3 е с. 30, вправу 3 f c. 30

7. Робота в парах (10 хвилин)

  • Завдання:
    Учні діляться на пари. Кожна пара отримує завдання скласти коротку історію про невдалий день, використовуючи нову лексику з уроку. Одна людина з пари розповідає історію, інша повинна уважно слухати та записувати, які проблеми трапилися в історії.
  • Учні обговорюють історії один одного та допомагають виправляти можливі помилки.

8. Рефлексія (5 хвилин)

  • Учитель запитує учнів: "Чи змінився ваш погляд на невдачі після цього уроку?"
  • Учні можуть поділитися, як можна справлятися з невдалими днями та що робити, щоб їх уникати.

9. Домашнє завдання (2-3 хвилини)

  • Повторити слова та вирази, пов'язані з невдачами, та скласти з ними 5 речень минулому часі

 

docx
Додав(-ла)
Дорощук Ірина
Додано
11 жовтня
Переглядів
231
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку