Конспект уроку польської мови для 6 класу
-
Тема: "Мій невдалий день". Урок застосування знань, умінь і навичок;
Урок № 14
Дата : 11.10.2024
Підручник: Польська мова (2-й рік навчання, 2-га іноземна) К. Квятковська , М. Румінська ,М. Мацькович
Мета уроку:
-
Розвивати вміння учнів сприймати інформацію на слух.
-
Ознайомити з тематичною лексикою, пов'язаною з невдалим днем, та навчити розуміти текст на слух.
-
Стимулювати активне слухання та обговорення, що стосується ситуацій із невдачами.
-
Розвивати навички виявлення ключової інформації з аудіоматеріалу.
Очікувані результати:
-
Учні зможуть сприймати на слух текст про невдалий день, розуміти основну ідею та деталі.
-
Учні зможуть відповідати на запитання за змістом прослуханого тексту.
-
Учні навчаться активного слухання та формування власної реакції на події.
Хід уроку:
1. Організаційний момент (2-3 хвилини)
-
Привітання учнів.
-
Перевірка присутніх.
-
Оголошення теми та мети уроку.
2. Актуалізація знань (5 хвилин)
-
Учитель запитує учнів: "Чи був у вас невдалий день? Що сталося? Як ви себе почували?"
-
Учні коротко діляться своїм досвідом, учитель може записати кілька ключових фраз на дошці (наприклад, "запізнився", "забув домашнє завдання", "щось зламалося").
3. Введення лексики (8-10 хвилин)
-
Учитель презентує нову лексику з теми "невдачі" та "невдалого дня" ( вправа 4 а с. 31):
-
"spóźnić się" (запізнитися)
-
"zgubić" (загубити)
-
"popsuć" (зіпсувати)
-
"złamać" (зламати)
-
"stracić" (втратити)
-
"pomylić" (переплутати)
-
Кожне слово пояснюється польською мовою та подається в контексті речень. Учні повторюють слова та з ними приклади.
4. Слухання тексту (10-12 хвилин)
-
Перед слуханням:
Учитель пояснює, що учні прослухають історію з підручника (Мацькович), яка називається "Mój nieudany dzień". Учні повинні слухати уважно та визначати, що сталося з головним героєм і які невдачі він пережив.
Учитель може написати кілька питань на дошці:
-
Що сталося з головним героєм?
-
Які проблеми він мав?
-
Як він реагував на свої невдачі?
-
Слухання тексту:
Учитель читає текст вголос (або використовує аудіо з підручника, якщо доступно), а учні слухають.
5. Обговорення тексту (8-10 хвилин)
-
Після слухання:
Учні відповідають на запитання, подані перед слуханням, намагаючись відтворити події невдалого дня головного героя. Учитель записує ключові моменти на дошці.
-
Обговорення: "Як би ви почувалися на місці героя? Що можна було зробити, щоб покращити ситуацію?"
-
Робота з підручником:
Учні виконують вправу 3 е с. 30, вправу 3 f c. 30
7. Робота в парах (10 хвилин)
-
Завдання:
Учні діляться на пари. Кожна пара отримує завдання скласти коротку історію про невдалий день, використовуючи нову лексику з уроку. Одна людина з пари розповідає історію, інша повинна уважно слухати та записувати, які проблеми трапилися в історії.
-
Учні обговорюють історії один одного та допомагають виправляти можливі помилки.
8. Рефлексія (5 хвилин)
-
Учитель запитує учнів: "Чи змінився ваш погляд на невдачі після цього уроку?"
-
Учні можуть поділитися, як можна справлятися з невдалими днями та що робити, щоб їх уникати.
9. Домашнє завдання (2-3 хвилини)
-
Повторити слова та вирази, пов'язані з невдачами, та скласти з ними 5 речень минулому часі