Ранкова зустріч.
-.Привітання
-. Вправа «Які рослини живуть озері?»
-.Групове заняття Визначення проблеми дня через розгадування ребусу. | |||||
Гра – фантазування«Що станеться,якщо…
|
Які рослини дружать з озером?
Узагальнена таблиця
№ з/п |
Приклади навчальної діяльності |
Очікувані результати учіння |
Індекс очікуваного результату |
І. |
Ранкова зустріч. 1.Привітання 2. Вправа «Які рослини живуть озері?» 3.Групове заняття. |
Уживає різні форми привітання .Обговорює в парі проблемне питання за темою тижня . З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників, доречно реагує на усну інформацію в діалозі. Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось) Об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри. Імпровізує засобами пантоміми (міміка,жести) |
2 МОВ 1.8-2
2МОВ 1.1-1
2 ГІО 7.2-3
2 МОВ 1.1-2
2 СЗО 4.4-6
2 МИО 1.2-3 |
ІІ. |
Визначення проблеми дня через розгадування ребусу. |
Залучає людей, зокрема й тих, які відрізняються від нього / неї, до спілкування, гри, навчання. Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших. Обговорює в парі / групі проблемне питання за темою « Рослини в озері» |
2 ГІО 7.2-2
2 ГІО 7.2-4
2 МОВ 1.6-1 |
ІІІ. |
Гра – фантазування «Що станеться, якщо… |
Уживає відповідну до ситуації спілкування (Озеро) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо) |
2 МОВ 1.7-2 |
|
|
Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших. Розрізняє потреби інших осіб. Об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри. |
2 ГІО 7.2-3
2 СЗО 1.3-5 2 СЗО 4.4-6 |
IV. |
Бесіда про значення рослин у житті людини на основі перегляду відеоматеріалу. |
Висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів (мультфільм, світлини). Наводить приклади використання рослин людиною. Пояснює, чому природа важлива для людини На основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості відомостей про природу, висловлює свою думку. |
2 МОВ 1.5-1 2
2 ПРО 3.3-5 2
2 ПРО 2.2-1
2 ПРО 4.2-1 |
V. |
Вправа «Як і коли рослини можуть допомогти мені?» |
Записує тексти з 3 - 4 коротких речень. Вирізняє істотну інформацію про природу . Складає план дій щодо підтримки свого здоров’я . Наводить приклади використання рослин людиною . |
2 МОВ 3.1-4
2 ПРО 4.1-2
2 СЗО 4.6-3
2 ПРО 3.3-5 |
VІ. |
Розв’язування повсякденних проблем математичного змісту . |
Об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри Розв’язує повсякденні проблеми математичного змісту, що містять групи пов’язаних між собою величин |
2 СЗО 4.4-6
2 МАО 1.2-1 |
VІІ. |
Виготовлення аплікації «Рослина» |
Створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом самостійно чи за допомогою дорослих. Використовує папір, картон, нитки, неткані чи природні матеріали (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми з паперу) Демонструє вміння різати нитки, папір, картон ножицями по прямій, кривій та ламаній лініях за запропонованим зразком (шаблоном) Залучає людей, зокрема й тих, які відрізняються від нього / неї, до спілкування, гри, навчання Демонструє, як попросити допомоги при потребі |
2 ТЕО 1.4-4
2 ТЕО 1.4-5
2 ГІО 7.2-2
2 СЗО 1.3-3 |
VІІІ. |
Гра «Вилучи зайве» |
Розрізняє дерева, кущі, трав’янисті рослини .Наводить приклади назв дерев, кущів, трав’янистих рослин Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо) Встановлює дружні стосунки з дітьми своєї та іншої |
2 ПРО 4.3-4 2
ПРО 4.3-4 2
МОВ 1.7-2 2
СЗО 1.4-1 |
Які рослини дружать з озером?
І. Ранкова зустріч
1. Привітання
В цьому класі друзі всі: (три хлопки)
Я і ти, і ми, і ви. ( три хлопки)
Добрий день, тому, хто зліва. (поворот наліво)
Добрий день, тому, хто справа. ( поворот направо)
Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх)
В цьому класі друзі всі: (три клацання пальцями)
Я і ти, і ми, і ви. ( три клацання пальцями)
Не лякайся, той, хто зліва. (торкнутися плеча сусіда зліва)
Не лякайся, той, хто справа.(торкнутися плеча сусіда справа)
Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх)
В цьому класі друзі всі: (три плескання по грудях)
Я і ти, і ми, і ви. ( три плескання по грудях)
Пожалій того, хто зліва. (погладити по голові сусіда зліва)
Пожалій того, хто справа.( погладити по голові сусіда справа)
Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх)
В цьому класі друзі всі: (три плескання по колінах)
Я і ти, і ми, і ви. ( три плескання по колінах)
Помирися з тим, хто зліва. (взяти за руку сусіда зліва)
Помирися з тим, хто справа. ( взяти за руку сусіда справа)
Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх)
В цьому класі друзі всі: (три притопи ногами)
Я і ти, і ми, і ви. ( три притопи ногами)
Посміхнись, тому, хто зліва. (посміхнутися сусідові зліва)
Посміхнись, тому, хто справа. ( посміхнутися сусідові справа)
Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх)
В цьому класі друзі всі: (три хлопки)
Я і ти, і ми, і ви. (три хлопки)
Любі гості, вчителі, ( повернутися до гостей уроку, вчителів)
Вас вітаєм щиро всі.
Ми – одна сім’я
2. Вправа «Які рослини живуть озері?»
Роздайте дітям картки із зображенням різноманітних рослин. Запропонуйте розподілити всі картки на дві групи. (ВОДА, СУША) Важливо не давати дітям прямих підказок .щодо ознак класифікації, дати дітям можливість визначити власну ознаку для поділу
Матеріали для дітей. Додаток 1.
3. Групове заняття.
Матеріали для дітей. Додаток 2
ІІ Визначення проблеми дня через розгадування ребусу
Матеріали для дітей. Додаток 3
ІІІ. Гра – фантазування «Що станеться, якщо….»
Попросіть дітей уявити ситуацію: всі рослини на нашій планеті в один день
раптово зникли. Уявіть себе кимось із запропонованих персонажів та розкажіть
від його імені про своє ставлення до описаної ситуації
Матеріали для дітей. Додаток 4
ІV. Бесіда про значення рослин в житті людини на основі перегляду
відеоматеріалу
• Покажіть дітям відеоматеріал «рослини озера» (режим доступу: канал https://www.youtube.com/watch?v=b7mamn1pmLg
• Проведіть бесіду на основі побаченого. Попросіть дітей навести власні приклади,які рослини вони зустрічали у озерах
V. Вправа «Як і коли рослини можуть допомогти мені?»
Розгляньте з дітьми ситуації, зображені у мнемотаблицях. Складіть коротке зв’язне висловлювання за змістом кожної мнемотаблиці.
Матеріали для дітей. Додаток 5
VІ.Розв’язування повсякденних проблем математичного змісту .
На поверхні ставка плаває одна латаття, яка постійно ділиться і розростається. Таким чином, кожен день площа, яку займають латаття, збільшується в два рази. Через місяць покритою виявляється вся поверхня ставка. За скільки часу покриється лататтям вся поверхня ставка, якщо спочатку на поверхні плаватимуть дві латаття?
відповідь: Дві латаття покриють озеро за місяць мінус один день.
VІІ. Виготовлення аплікації «Рослини в озері»
Робота в групах
VІІІ Гра «Вилучи зайве»
Матеріали для дітей. Додаток 6
Стоїть над водою, хитає сивою бородою.
Стоять красуні на воді,
Вінки на них білі й золоті.
(Верба, біле латаття та глечики жовті.)
На поверхні озера або ставка часто можна побачити маленьку рослину - ряску. Вона має вигляд зеленої пластинки, від якої у воді відходять корінці. Ряскою полюбляють ласувати качки. На поверхні води вирізняється надзвичайно гарна рослина - латаття біле. Великі листки цієї рослини плавають по поверхні води. З травня по серпень цвіте вона великими білими квітками, схожими на квітки лілії. Тому її ще називають білою, або водяною, лілією. Перед заходом сонця квітки закриваються і ховаються на ніч під водою, вранці знову спливають на поверхню.
Розглянь рослини на малюнках. їх можна зустріти на берегах і поверхні водойми. Порівняй їх. За якими ознаками вони відрізняються?