Конспект уроку"Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками",6 клас

Про матеріал
Мета уроку: сформувати в учнів уявлення про додавання і віднімання дробів з різними знаменниками, вчити застосовувати ці дії, формувати культуру усних і письмових обчислень; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати самостійність.
Перегляд файлу

Урок № 18

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

Мета уроку: формувати навички учнів із додавання й віднімання дробів із різними знаменниками, вміння використовувати властивості додавання для звичайних дробів; формувати культуру обчислень, комунікативні компетентності учнів; розвивати логічне мислення; виховувати дисциплінованість.

Очікувані результати: учні повинні вміти формулювати властивості додавання, розв’язувати вправи, що передбачають використання властивостей додавання при діях зі звичайними дробами.

Обладнання та наочність: підручник, роздавальний матеріал,  

Тип уроку:урок засвоєння нових знань.

■ I. Організаційний етап

▪ Привітання

▪ Перевірка присутності учнів: кількість за списком ______, кількість присутніх на уроці ________, відсутніх _______

▪ Перевірка готовності учнів та кабінету до уроку

■ II. Перевірка домашнього завдання

▪ Перевірка шляхом коментування з місця

▪ Математичний диктант

1. Обчисліть: .

2. Знайдіть суму дробів і .

3. Обчисліть: .

4. Виконайте дію: .

5. Розв’яжіть рівняння .

6. Знайдіть значення виразу .

Відповіді до математичного диктанту

1. Eqn004. 2. Eqn004. 3. Eqn004. 4. Eqn004. 5. Eqn004. 6. 1.

■ III. Актуалізація опорних знань

▪ Фронтальне опитування

1. Як подати число 1 у вигляді дробу із знаменником: 18; 11?

2. Чому дорівнює НСК чисел 12; 15; 30?

3. Якому мішаному числу дорівнює Eqn004; Eqn004; Eqn004?

4. Як найзручніше обчислити значення виразу Eqn004; Eqn004; Eqn004?

■ IV. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

▪ Оголошення теми уроку

▪ Формулювання разом із учнями мети й завдань уроку

▪ Мотивація навчальної діяльності

Вам вже знайомі властивості додавання натуральних чисел і десяткових дробів. Чи виконуються ці властивості для звичайних дробів? Перевіримо.

■ V. Засвоєння нових знань

План викладання нового матеріалу

1. Властивості додавання.

2. Додавання дробів з різними знаменниками.

3. Віднімання дробів з різними знаменниками.

4. Приклади.

▪ Бесіда зі складанням конспекту

1. Як формулюється переставна властивість додавання.

2. Сформулюйте сполучну властивість додавання.

3. Чи справджується переставна і сполучна властивості для дробів?

4. Чи є правильною рівність Eqn004? Запропонувати одній групі обчислити ліву частину рівності, іншій групі — праву частину.

5. Як найзручніше обчислити значення виразу Eqn004?

Орієнтовний конспект учня

Eqn004; Eqn004, Eqn004, Eqn004, Eqn004, де a, b, c — звичайні дроби.

Приклад. Виконайте дії:

а) Eqn004; б) Eqn004; в) Eqn004.

Розв’язання

а) Eqn004;

б) Eqn004;

в) Eqn004.

■ VI. Закріплення нових знань

▪ Виконання усних вправ

Підручник

Дидактичні матеріали

▪ Робота учнів біля дошки

Підручник

Дидактичні матеріали

▪ Індивідуальна робота за картками

Картка № 1

Виконайте дії найзручнішим способом:

а) ;   б) .

Картка № 2

1. Виконайте дії:

а) ;   б) .

2. Перший кран наповнює бак за 24 хв, другий — за 36 хв. Чи наповнять обидва крани за 1 хв спільної роботи більше ніж бака?

Розв’язання до карток

Картка № 1

а) Eqn004;

б) Eqn004.

Картка № 2

а) Eqn004 Eqn004;

б) Eqn004 Eqn004;

2. Eqn004 (бака) — заповнюється за 1 хв спільної роботи; Eqn004; Eqn004.

Відповідь: ні.

■ VII. Підбиття підсумків уроку

▪ Завдання класу

Знайдіть значення виразу:

а) Eqn004;

б) Eqn004;

в) Eqn004.

■ VIII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

▪ Завдання для всього класу

Підручник

Дидактичні матеріали

▪ Індивідуальне завдання 

Одна зі сторін трикутника дорівнює см, що на менше за другу сторону. Знайдіть третю сторону трикутника, якщо його периметр становить 30 см.

Розв’язання

1) Eqn004 (см) — друга сторона трикутника;

2) Eqn004 (см) — сума двох сторін трикутника;

3) Eqn004 (см) — третя сторони трикутника

docx
Додано
16 жовтня 2019
Переглядів
7394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку