6 квітня о 18:00Вебінар: ClassDojo та інші інструменти для зворотного зв'язку

Конспект уроку"Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками",6 клас

Про матеріал
Мета уроку: сформувати в учнів уявлення про додавання і віднімання дробів з різними знаменниками, вчити застосовувати ці дії, формувати культуру усних і письмових обчислень; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати самостійність.
Перегляд файлу

Урок № 18

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

Мета уроку: формувати навички учнів із додавання й віднімання дробів із різними знаменниками, вміння використовувати властивості додавання для звичайних дробів; формувати культуру обчислень, комунікативні компетентності учнів; розвивати логічне мислення; виховувати дисциплінованість.

Очікувані результати: учні повинні вміти формулювати властивості додавання, розв’язувати вправи, що передбачають використання властивостей додавання при діях зі звичайними дробами.

Обладнання та наочність: підручник, роздавальний матеріал,  

Тип уроку:урок засвоєння нових знань.

■ I. Організаційний етап

▪ Привітання

▪ Перевірка присутності учнів: кількість за списком ______, кількість присутніх на уроці ________, відсутніх _______

▪ Перевірка готовності учнів та кабінету до уроку

■ II. Перевірка домашнього завдання

▪ Перевірка шляхом коментування з місця

▪ Математичний диктант

1. Обчисліть: .

2. Знайдіть суму дробів і .

3. Обчисліть: .

4. Виконайте дію: .

5. Розв’яжіть рівняння .

6. Знайдіть значення виразу .

Відповіді до математичного диктанту

1. Eqn004. 2. Eqn004. 3. Eqn004. 4. Eqn004. 5. Eqn004. 6. 1.

■ III. Актуалізація опорних знань

▪ Фронтальне опитування

1. Як подати число 1 у вигляді дробу із знаменником: 18; 11?

2. Чому дорівнює НСК чисел 12; 15; 30?

3. Якому мішаному числу дорівнює Eqn004; Eqn004; Eqn004?

4. Як найзручніше обчислити значення виразу Eqn004; Eqn004; Eqn004?

■ IV. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

▪ Оголошення теми уроку

▪ Формулювання разом із учнями мети й завдань уроку

▪ Мотивація навчальної діяльності

Вам вже знайомі властивості додавання натуральних чисел і десяткових дробів. Чи виконуються ці властивості для звичайних дробів? Перевіримо.

■ V. Засвоєння нових знань

План викладання нового матеріалу

1. Властивості додавання.

2. Додавання дробів з різними знаменниками.

3. Віднімання дробів з різними знаменниками.

4. Приклади.

▪ Бесіда зі складанням конспекту

1. Як формулюється переставна властивість додавання.

2. Сформулюйте сполучну властивість додавання.

3. Чи справджується переставна і сполучна властивості для дробів?

4. Чи є правильною рівність Eqn004? Запропонувати одній групі обчислити ліву частину рівності, іншій групі — праву частину.

5. Як найзручніше обчислити значення виразу Eqn004?

Орієнтовний конспект учня

Eqn004; Eqn004, Eqn004, Eqn004, Eqn004, де a, b, c — звичайні дроби.

Приклад. Виконайте дії:

а) Eqn004; б) Eqn004; в) Eqn004.

Розв’язання

а) Eqn004;

б) Eqn004;

в) Eqn004.

■ VI. Закріплення нових знань

▪ Виконання усних вправ

Підручник

Дидактичні матеріали

▪ Робота учнів біля дошки

Підручник

Дидактичні матеріали

▪ Індивідуальна робота за картками

Картка № 1

Виконайте дії найзручнішим способом:

а) ;   б) .

Картка № 2

1. Виконайте дії:

а) ;   б) .

2. Перший кран наповнює бак за 24 хв, другий — за 36 хв. Чи наповнять обидва крани за 1 хв спільної роботи більше ніж бака?

Розв’язання до карток

Картка № 1

а) Eqn004;

б) Eqn004.

Картка № 2

а) Eqn004 Eqn004;

б) Eqn004 Eqn004;

2. Eqn004 (бака) — заповнюється за 1 хв спільної роботи; Eqn004; Eqn004.

Відповідь: ні.

■ VII. Підбиття підсумків уроку

▪ Завдання класу

Знайдіть значення виразу:

а) Eqn004;

б) Eqn004;

в) Eqn004.

■ VIII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

▪ Завдання для всього класу

Підручник

Дидактичні матеріали

▪ Індивідуальне завдання 

Одна зі сторін трикутника дорівнює см, що на менше за другу сторону. Знайдіть третю сторону трикутника, якщо його периметр становить 30 см.

Розв’язання

1) Eqn004 (см) — друга сторона трикутника;

2) Eqn004 (см) — сума двох сторін трикутника;

3) Eqn004 (см) — третя сторони трикутника

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
16 жовтня 2019
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку