Конспект уроку фізичної культури

Про матеріал
Конспект уроку фізичної культури за програмою Б. Шияна (3 клас). Форма проведення – дистанційна. Тема уроку: Фітбол-аеробіка: загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Вправи з великим м’ячем: тримання м’яча, підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги; елементи баскетболу: тримання баскетбольного м’яча.
Перегляд файлу

Конспект уроку з фізичної культури

Клас 3

Тема місяця грудня : Енергія

Тема уроку: Фітбол - аеробіка: ЗРВ: з м’ячем. Вправи з великим м’ячем: тримання м’яча, підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги; елементи баскетболу: тримання баскетбольного м’яча

Освітня мета:

  •          Удосконалення техніки виконання вправ з фітбол-аеробіки.
  •          Ознайомлення та відпрацювання техніки вправ елементів баскетболу.
  •          Засвоєння  знань та вмінь про сучасні оздоровчі системи виконання вправ з фітболами.
  •          Підвищення загальної працездатності організму.

Розвиваюча мета:

  • Розвиток фізичних якостей, формування правильної постави, тренування рівноваги та координації. Формування спеціальних вмінь та навичок, необхідних для створення моделі рухових дій з фітболом; закріплення основних елементів техніки вправ з фітболами на розвиток фізичних якостей. Удосконалення навичок ритмічного поєднання рухів і кроків.
  • Сприяння зміцненню систем організму, які несуть головне навантаження при виконанні вправ з фітболами, поліпшення психічного та емоційного стану.
  • Формування морально-вольових якостей та позитивного ставлення до

занять фізичною культурою і спортом.

  • Усвідомлення ролі занять спортом і Олімпійського руху для формування

самоповаги, самовдосконалення, впевненості в собі, прагнення досягати успіху.

Виховна мета:

  • Виховання розвитку сили, гнучкості, рівноваги, правильної постави.
  • Реалізація соціальної та духовної потреби в руховій активності.
  • Отримання задоволення від занять фітбол-аеробікою.
  • Формування позитивного ставлення до   фітнес-аеробіки, збільшення обсягу рухової активності, яка приноситиме радість дитині.

 

Форми проведення: дистанційні, індивідуальні.

Прогнозований результат:

  1. Оволодіти технікою виконання вправ з фітболом як засобом формування координації, постави, рівноваги.
  2. Оволодіти технікою виконання вправ з великим м’ячем (елементами баскетболу)
  3. Вміти виконувати вправи синхронно, злагоджено, організовано.

 

Засоби навчання: загально-розвиваючі фізичні вправи, спеціально-підготовчі фізичні вправи.

Методи:

  1. Вербальний – роз’яснення, розповідь, слухові орієнтири, сигнали.
  2. Практичний - при повторенні техніки: пояснення, показ, повторний, цілісної вправи, розподіленої вправи, розчленованої вправи.
  3. Наглядний – показ, імітація, зорові орієнтири.

Правила ТБ: Дотримуватися правил ТБ занять в домашніх умовах, при виконанні  елементів з м’ячем самостійно.

Обладнання та інвентар: фітбол-м’ячі, баскетбольні м’ячі, мішечки, гімнастичні килимки (каремати).

Електронні дидактичні матеріали: комп’ютерна презентація (комплекс вправ та відео з техніки правильного виконання рухів з фітбол-аеробіки, вправ з великим м’ячем)

Технічні засоби:  комп’ютер

Час: 40 хвилин.

 

 

                               

з/п

Зміст уроку

Час

Організаційно-методичні вказівки

І

Підготовча частина

 

 

1

 

Шикування, стійки (Лунає свисток)

-Увага! Шикуйсь! Рівняйсь! Струнко! Фізкультпривіт!

Вчитель: Щоб бути здоровими, сильними стати,

Діти разом:Урок фізкультури слід шанувати.

-Увага!

-Основна стійка, широка стійка, основна стійка!

- Сильні! Сміливі! Спритні! Як настрій? (смайлик).

2 хв

Пов’язане зображення

Щоб бути здоровими,

сильними стати,

Урок фізкультури слід шанувати.

Показати смайл-картку (сигнальна)

 

2

Налаштування на урок( настрій, очікування, мотивація )

(на слайді емблема олімпіади)

-  Що бачите на слайді? Так, це емблема олімпійських ігор. Влітку  у Франції відбулись 33-і Олімпійські ігри.

-Честь бути символом-охоронцем отримала пара симпатичних лелек .  Наші спортсмени на олімпіаді були під пильним наглядом цих мудрих птахів, які є особливим символом в українській культурі, адже за давнім повір`ям лелека приносить удачу, успіх .

-А що для вас означає бути успішними?

 

-Тож, талісманом нашого уроку будуть лелеченята, які принесуть нам удачу у досягненні  мети  .

 

 

3хв

 

 

 

 

3

Повідомлення теми, мети, завдань  уроку.

-Нагадую: тема місяця:ЕНЕРГІЯ, тема уроку ФІТБОЛ-АЕРОБІКА, ЕЛЕМЕНТИ БАСКЕТБОЛУ

 

 

20с

Інфографіка:

Фітбол

Баскетбол

Рухливі ігри

Релакс-вправи

4

Правила поведінки під час уроку.

-На початку уроку ми з вами повторимо техніку безпеки під час виконання фізичних вправ вдома:

https://youtu.be/xs8qf-OWPKg?si=yai-cIAWHawys64e

2.10

Правила на презентації

5

Вимірювання ЧСС.

 

20с

Секундна стрілка (годинник, метроном) (презентація)

6

Стройові вправи. Повороти

  •          «Право-руч!», «Ліво-руч!», «Кру-гом!», «На місці кроком руш!».
  •           

1 хв

 

7

Ходьба та її різновиди

-Візьміть мішечки. Ходьба на носочках(руки на поясі), п’ятах(руки за голову), з високим підніманням коліна (руки вперед). Приставні кроки (руки до передпліччя).

– звіро-аеробіка

 

3хв

Зображення тварин

 

8

 Вправи з м’ячем

 https://youtu.be/aKH_ow-Zh5E?si=JdkfyU6UfchaTfdd

 

 

2.40

вставка

ІІ

Основна частина           

 

 

1

Вимірювання ЧСС

 

20с

Секундомір

 Аналіз

2

Тримання, підкидання, ловіння м’яча, елементи баскетболу 4.43

 https://youtu.be/vVsN0lwGItQ?si=Q3gD8hoK7NHuNItj

https://youtu.be/xwoUwEf_suI?si=_rEsOUZdtjMl9Cse 7хв

5 хв

Схематично вправи

3

Шикування

 

 

 

4

Фітбол-аеробіка 2.52 

https://youtu.be/wy1fnZnXF4k?si=-QK2xtrUAH7NjN1c

 

 

https://youtu.be/bTDqm3a4Z-o?si=EK3AWskjdda2143y 5.53

 

 

5 хв

Музичний супровід 1.45-2.00

5

Рухливі ігри 

 

 

 

 

 

Гра «Килим руху»

 

 

https://youtu.be/EBa6XK84N6I?si=dvIcL3iST5QjTdEM

1.21

Діти готують килимок із кольоровими зонами червоного, синього, жовтого, зеленого кольорів.

 

 

На ноутбуці вмикається завдання і діти повинні на 2 ногах стрибнути на той колір, який з’являється на моніторі.

 

6

Гра «Вода, земля, повітря, вогонь»)

 

1.30

 

ІІІ

Заключна частина                   

 

 

1

Шикування

 

 

 

2

Вправи на відновлення дихання.

 «Повітряна кулька»

Станьте, заплющте очі, руки підніміть угору, наберіть повітря у легені. Уявіть, що Ви — велика повітряна куля, що наповнена повітрям. Постійте у такій позі 1—2 хвилини, напружуючи усі м’язи тіла. Потім уявіть, що у кульці з’явилася невеличка дірочка. Повільно починайте випускати повітря, одночасно розслаблюючи м’язи тіла: кисті рук, потім — м’язи плечей, шиї, корпусу, ніг тощо. Запам’ятайте свої відчуття у стані розслаблення. Виконуйте вправу доти, доки не досягнете оптимального емоційного стану.

 

https://youtu.be/OM31PyykNOQ?si=qWPvoecHGqAypmNu

 

1.21

 

3

Вимірювання ЧСС.

 

.

 

20с

Годинник

Аналіз

4

Підведення підсумків уроку. Виберіть смайлик, який означає настрій після проведеного уроку

2 хв

 

5

Сюрприз Усі вправи виконано. Принесли лелеченята нам успіх?

Не лише оберігали вас, а й уважно стежили, як ви виконували завдання.

Тому надіслали вам листи. Відкрийте, прочитайте, скажіть, чи так ви самі себе оцінили.

Будьте здоровими, сильними, успішними!

 

 

 

3 хв

(посилка)

.

 

 

doc
Додано
21 грудня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку