Конспект уроку з фізичної культури
Клас 3
Тема місяця грудня : Енергія
Тема уроку: Фітбол - аеробіка: ЗРВ: з м’ячем. Вправи з великим м’ячем: тримання м’яча, підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги; елементи баскетболу: тримання баскетбольного м’яча
Освітня мета:
Розвиваюча мета:
занять фізичною культурою і спортом.
самоповаги, самовдосконалення, впевненості в собі, прагнення досягати успіху.
Виховна мета:
Форми проведення: дистанційні, індивідуальні.
Прогнозований результат:
Засоби навчання: загально-розвиваючі фізичні вправи, спеціально-підготовчі фізичні вправи.
Методи:
Правила ТБ: Дотримуватися правил ТБ занять в домашніх умовах, при виконанні елементів з м’ячем самостійно.
Обладнання та інвентар: фітбол-м’ячі, баскетбольні м’ячі, мішечки, гімнастичні килимки (каремати).
Електронні дидактичні матеріали: комп’ютерна презентація (комплекс вправ та відео з техніки правильного виконання рухів з фітбол-аеробіки, вправ з великим м’ячем)
Технічні засоби: комп’ютер
Час: 40 хвилин.
№ з/п |
Зміст уроку |
Час |
Організаційно-методичні вказівки |
І |
Підготовча частина |
|
|
1
|
Шикування, стійки (Лунає свисток) -Увага! Шикуйсь! Рівняйсь! Струнко! Фізкультпривіт! Вчитель: Щоб бути здоровими, сильними стати, Діти разом:Урок фізкультури слід шанувати. -Увага! -Основна стійка, широка стійка, основна стійка! - Сильні! Сміливі! Спритні! Як настрій? (смайлик). |
2 хв |
Щоб бути здоровими, сильними стати, Урок фізкультури слід шанувати. Показати смайл-картку (сигнальна)
|
2 |
Налаштування на урок( настрій, очікування, мотивація ) (на слайді емблема олімпіади) - Що бачите на слайді? Так, це емблема олімпійських ігор. Влітку у Франції відбулись 33-і Олімпійські ігри.
-Честь бути символом-охоронцем отримала пара симпатичних лелек . Наші спортсмени на олімпіаді були під пильним наглядом цих мудрих птахів, які є особливим символом в українській культурі, адже за давнім повір`ям лелека приносить удачу, успіх . -А що для вас означає бути успішними?
-Тож, талісманом нашого уроку будуть лелеченята, які принесуть нам удачу у досягненні мети .
|
3хв |
|
3 |
Повідомлення теми, мети, завдань уроку. -Нагадую: тема місяця:ЕНЕРГІЯ, тема уроку ФІТБОЛ-АЕРОБІКА, ЕЛЕМЕНТИ БАСКЕТБОЛУ
|
20с |
Інфографіка: Фітбол Баскетбол Рухливі ігри Релакс-вправи |
4 |
Правила поведінки під час уроку. -На початку уроку ми з вами повторимо техніку безпеки під час виконання фізичних вправ вдома: |
2.10 |
Правила на презентації |
5 |
Вимірювання ЧСС.
|
20с |
Секундна стрілка (годинник, метроном) (презентація) |
6 |
Стройові вправи. Повороти
|
1 хв |
|
7 |
Ходьба та її різновиди -Візьміть мішечки. Ходьба на носочках(руки на поясі), п’ятах(руки за голову), з високим підніманням коліна (руки вперед). Приставні кроки (руки до передпліччя). – звіро-аеробіка
|
3хв |
Зображення тварин
|
8 |
Вправи з м’ячем https://youtu.be/aKH_ow-Zh5E?si=JdkfyU6UfchaTfdd
|
2.40 |
вставка |
ІІ |
Основна частина |
|
|
1 |
Вимірювання ЧСС
|
20с |
Секундомір Аналіз |
2 |
Тримання, підкидання, ловіння м’яча, елементи баскетболу 4.43 |
5 хв |
Схематично вправи |
3 |
Шикування
|
|
|
4 |
Фітбол-аеробіка 2.52 https://youtu.be/wy1fnZnXF4k?si=-QK2xtrUAH7NjN1c
https://youtu.be/bTDqm3a4Z-o?si=EK3AWskjdda2143y 5.53
|
5 хв |
Музичний супровід 1.45-2.00 |
5 |
Рухливі ігри
|
|
|
|
Гра «Килим руху»
|
1.21 |
Діти готують килимок із кольоровими зонами червоного, синього, жовтого, зеленого кольорів.
На ноутбуці вмикається завдання і діти повинні на 2 ногах стрибнути на той колір, який з’являється на моніторі.
|
6 |
Гра «Вода, земля, повітря, вогонь»)
|
1.30 |
|
ІІІ |
Заключна частина |
|
|
1 |
Шикування
|
|
|
2 |
Вправи на відновлення дихання. «Повітряна кулька» Станьте, заплющте очі, руки підніміть угору, наберіть повітря у легені. Уявіть, що Ви — велика повітряна куля, що наповнена повітрям. Постійте у такій позі 1—2 хвилини, напружуючи усі м’язи тіла. Потім уявіть, що у кульці з’явилася невеличка дірочка. Повільно починайте випускати повітря, одночасно розслаблюючи м’язи тіла: кисті рук, потім — м’язи плечей, шиї, корпусу, ніг тощо. Запам’ятайте свої відчуття у стані розслаблення. Виконуйте вправу доти, доки не досягнете оптимального емоційного стану.
https://youtu.be/OM31PyykNOQ?si=qWPvoecHGqAypmNu
|
1.21 |
|
3 |
Вимірювання ЧСС.
.
|
20с |
Годинник Аналіз |
4 |
Підведення підсумків уроку. Виберіть смайлик, який означає настрій після проведеного уроку |
2 хв |
|
5 |
Сюрприз Усі вправи виконано. Принесли лелеченята нам успіх? Не лише оберігали вас, а й уважно стежили, як ви виконували завдання. Тому надіслали вам листи. Відкрийте, прочитайте, скажіть, чи так ви самі себе оцінили. Будьте здоровими, сильними, успішними!
|
3 хв |
(посилка) |
.