Конспект уроку фізичної культури для учнів 6кл.НУШ

Про матеріал
Конспект уроку фізичної культури для учнів 6кл. за Новою програмою НУШ. На допомогу молодим вчителям та вчителям фізичної культури для планування уроків НУШ.
Перегляд файлу

План конспект уроку фізичної культури  для учнів

6 класу НУШ

 

Тема: 

Волейбол. Передача м’яча двома руками зверху.

Баскетбол. Техніка ведення м’яча.

Спортивне орієнтування. Умовні знаки, робота з компасом.

Мета:

Виховання правильного ставлення до свого здоров’я, підвищення функціональних можливостей учнів, активізація пізнавального інтересу до уроків фізичної культури.

Завдання:

1.Ознайомити учнів з передачею м’яча двома руками зверху в волейболі.

2. Закріпити техніку ведення м’яча в баскетболі.

3. Повторити умовні знаки в спортивному орієнтуванні, азимут.

4. Виховувати почуття колективізму, моральних та вольових якостей.

Тип уроку:   змішаний.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: баскетбольні м’ячі, волейбольні м ячі, волейбольна сітка , карти з умовними знаками для спортивного орієнтування (для кожного учасника), компас спортивний, свисток, секундомір.

 

п\п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичнівказівки

І.  Підготовчачастина уроку   (5-10 хв.)

1.

Привітання, перевірка спортивної форми та готовності учнів до уроку

 

15 с.

Звернути увагу на поставу, та охайність спорт.форми.

Виміряти ЧСС за 15 с.звернути увагу на дітей, в кого ЧСС перевищує 20 уд/15сек.

2

Повідомлення завдань уроку.

Мотивація

 

 

Бліц-опитування (перевірити теоретичні знання учнів з теми волейбол).

15 с.

 

 

 

 

30с.

У формі бесіди

 

Розповісти про вплив на організм систематичних занять фізичними вправами та занять спортом

Склад команди? Початок гри?

Скільки партій? Зони на майданчику?

Рахунок гри? Розміри майданчика?

3

1. Різновиди ходьби:

-  звичайним кроком;

-  на носках;

-   на п’ятах;

-  високим кроком;

2. Біг:

- звичайний

- приставним кроком правим (лівим) боком 

3. Загальнорозвиваючі вправи на місці:

1.В.п. руки на поясі:

нахили голови вперед, назад, вправо, вліво

 

2. В.п. руки до плечей:

кругові рухи зігнутими руками вперед, назад

 

3. В.п. -  руки перед грудьми:

1-2 – ривки руками;

  1. – відведення прямих рук в сторони (праву, ліву)

 

4. В.п. руки на поясі:

1-2 – нахили тулуба вправо;

3-4 – нахил тулуба вліво;


5.В.п. –  руки на поясі:.

1-4 –нахил до правої ноги;

3-4 –нахил до лівої ноги;

 

 

4 хв

 

 

 

 

Дихання довільне

 

Темп повільний

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель рахує до 4

 

 

 

Темп середній, амплітуда максимальна.

 

Руки прямі, рухи пружні.

 

 

 

 

Темп середній

.

 

 

Ноги в колінах не згинаємо

 

 

 

ІІ. Основна частина уроку  (30-35 хв.)

1

Передача м’яча двома руками зверху в волейболі.

1.Постановка рук. Тримання м’яча над собою на місці та в русі

2. Імітація передачі зверху.

3.Передачі підвішеного м'яча.

4.Передача над собою після власного підкидання м'яча.

5.Передача з зміною висоти та вихідного положення.

6.Біля стіни: передача з зміною висоти, відстані.

7.Біля стіни: одна передача над собою, інша в «ціль».

8.Передача м'яча в стіну після відскоку від підлоги;

9.Передача м’яча з рухом вперед в сторони.

10.Передача м'яча звичайна.     

5хв.

Передача виконується за рахунок погодженого розгинання ніг, тулуба і рук, при цьому м’ячу надається поступовий рух вгору-вперед. У заключній фазі передачі повністю розгинають ноги, тулуб і руки, а кисті супроводжують м’яч. C:\Users\Г\Desktop\1.jpg

Вчитель постійно контролює та виправляє помилки

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Виконання стійки баскетболіста.

 

 

 

 

 

 

 

 

Техніки ведення м’яча:

- набивання м’яча правою рукою;

 

- набивання м’яча лівою рукою;

 

- ведення м’яча по прямій в зустрічному русі кроком;

 

- ведення м’яча по прямій бігом зі зміною;

 

- ведення м’яча по колу, по прямій та змійкою

 

-            ведення м’яча з обведенням перешкод

 

 

1хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв.

Изображение 114

Ноги зігнуті в колінах. Одна нога видвинута на півкроки вперед – вбік, тулуб трохи нахилен вперед. Дивитися прямо перед собою. Руки опустити донизу                                 

                                Изображение 013

Коли ведеш м’яч, штовхай його рухами кісті та пальців однієї руки вперед – вниз з такою силою, щоб м’яч відскочивши від підлоги, був на рівні руки

е3 

 

 

 

 

 

 

4

1.Умовні знаки (спортивне орієнтування)

2. Робота з компасом. Визначення азимута.

Вправа 1. Учень повинен визначити азимут до визначених предметів у спортивній залі. Записавши результати вимірів, учасники показують їх керівникові.

 

Вправа 2. На відстані 5-10 метрів від лінії старту встановлюються контрольні пункти з еанесеною літерою. На старті учасникам видається картка, де вказані номера КП, азимут і відстань. Учень пови-

нен найти своє КП. Перемагає той, хто швидше всіх виконає завдання.

20 хв.

 

 

Додаток 1

Вчитель перевіряє, як діти засвоїли умовні знаки шляхом опитування

Додаток 2

 

Вчитель стоїть в центрі спортивної зали і називає орієнтири, учні вираховують азимут на кожний з них.

 

 

 

 

Учні змагаються між собою на швидкість виконання завдань, переміщаючись між КП. Кожен учень обов’язково називає вчителю літеру, яка була на КП,

 

 

 

 

ІІІ. Заключначастина уроку   ( 5 хв.)

1

Довільне шикування

 

15с.

Темп повільний

2.

Комплекс вправ на  відновлення дихання

30 с

Темп довільний

3

Підсумок уроку.

 

 

Визначення ЧСС

3хв.

 

 

15 с.

Запитати в учнів поділитися враженнями, що вдалося добре і де виникли труднощі.

Показники ЧСС прямують до вихідного рівня.

4

Домашнє завдання.

 

1 хв.

Виконати тест з перевірки правил волейболу Додаток3


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                               Додаток1

Штучні об’єкти


Рослинність

 

Гідрографія

Скелі, каміння

                                                                                                                                 Додаток 2

Азимут – горизонтальний кут утворений магнітним меридіаном і напрямком на орієнтир.

Для визначення азимута за допомогою рідинного компаса потрібно:

- розмістити компас на карті так, щоб його боковий край з’єднував вихідну і кінцеву точку руху ;

-повернути частину корпуса так, щоб смужки на його дні стали паралельні магнітному меридіану на карті. При цьому велику увагу потрібно звернути на те, щоб подвійна смужка на рухливій частині корпусу була повернута на північ. В протилежному випадку ви направитесь в протилежний бік;

-забрати карту і, тримаючи компас горизонтально, повернутися так, щоб північний кінець стрілки зупинився між подвійною смужкою на корпусі компасу. -Осьова лінія пластини вкаже напрямок руху.

 

10 клас. «Магнітний азимут»

 

Движение по компасу и карте с использованием азимута | Паблико

 

                                                                                                                                       Додаток3

1.Волейбол-це..

а)командна гра;

б)двостороння гра;

в)двостороння, командна гра

2.  Із скількох партій складається гра?

а) з 3-х або 5-ти

б) з 2-х або 3-х

в) з 4-х або 5-ти

3. Початок гри...

а) жеребкування;

б)суддя призначає право на подачу;

в)хто перший скаже, той і перший подає

4. Як виконується подача?

а)двома руками;

б)однією рукою;

в)однією рукою з підкидання м'яча в гору

5. Склад команди?

а) 5учнів;

б)6 учнів;

в)6-8 учнів

6. Як виконується перехід на подачу?

а) за годинниковою стрілкою;

б) проти годинниковою стрілкою;

в) хто хоче, той і подає

7. Рахунок гри?

а)до 15;

б)до 25;

в) до 30

8.Скільки часу дається на подачу?

а)1хв;

б)30с;

в)5с

9. Скільки зон на майданчику?

а)4;

б)5;

в)6

10.З якої зони виконується подача?

а) 1;

б) 2;

в) 3

11.Якщо під час подачі м'яч торкнувся сітки, то це вважається за помилку?

а)так;

б)ні

12. Розміри майданчика?

а)6х12;

б)9х18;

в)10х20

 

docx
Додано
10 листопада
Переглядів
495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку