Конспект уроку фізичного виховання у 8 класі "Баскетбол"

Про матеріал
Сприяти фізичному розвитку учнів засобами гри баскетбол. Викладено методику навчання кидку м'яча у кошик після ведення та подвійного кроку. Формування вмінь правильно виконувати ведення м'яча на місці та у русі.
Перегляд файлу

План-конспект

проведення уроку фізичного виховання у 8 класі.

 

 

Модуль: баскетбол

 

Мета:

       Формувати ключові компетентності учнів засобами гри баскетбол.

Освітні:

       Навчити учнів техніці кидка м’яча в кошик після ведення.

       Вдосконалювати   техніку ведення м’яча.

зміст навчального матеріалу

дозування

методичні вказівки

Підготовча частина 10 – 15 хв.

Шикування, привітання,   ознайомлення з завданням уроку.

 

1 хв.

перевірка наявності спортивної форми

Ознайомлення з правилами безпеки під час проведення уроку з баскетболу.

Інструктаж з БЖБ.

2 хв.

звернути увагу на дотримання вимог техніки безпеки. Слухати та виконувати команди та вказівки; починати та закінчувати виконання справ за сигналом вчителя.

Вимірювання частоти серцевих скорочень  (ЧСС – за 10 сек.)

30 сек.

визначити самопочуття, звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.

Стройові справи:

повороти на місці; перешикування.

 

1 хв. 

звернути увагу на положення рук

Різновиди ходьби:

 

ходьба на носках;

 

15м

 

стежити за поставою

ходьба на п’ятках;

15м

спину тримати прямо

ходьба на внутрішній стороні стопи;

15м

голову не опускати

ходьба на зовнішній стороні стопи;

15м

ходьбу виконувати з різним положенням рук

ходьба випадами з поворотом тулуба в сторону виставленої ноги вперед;

15м

слідкувати за дотриманням дистанції

ходьба з поступовими збільшенням темпу до максимального.

30м

руки зігнуті в ліктях

Різновиди бігу

 

 

біг звичайний;

15м

зміна напрямку бігу виконується  із

Оздоровчі:

       Підвищення мотивації учнів вести здоровий спосіб життя Розвиток швидкості, спритності, координації рухів.

       Підвищення стійкості організму до захворювань Виховні:

       Підвищення можливості до активного самовдосконалення.

       Виховання почуттів власної гідності і поваги до суперника.

       Розвиток умінь взаємодіяти в команді.

 

Місце проведення: спортивна зала. Інвентар: м’ячі баскетбольні, конуси.

 

 

біг у зворотньому напрямку;

15м

зоровим або слуховим сигналом

біг спиною вперед;

15м

 

переміщення правим та лівим боком вперед в стійці баскетболіста;

20м

imageпри виконанні бігу спиною вперед, руки  тримати по переду себе. Дотримуватись дистанції.

 

Різновиди стрибків

 

 

 

стрибки на правій нозі;

10м

стрибки виконувати м’яко, не на всю ступню

стрибки на лівій нозі;

10м

стрибки по «купинам» через лінію з правої та ліву та на двох ногах;

20м

дотримуватися дистанції

Комплекс вправ з м’ячем у русі 5-6 хв.

 

 

ходьба з приставним кроком, м’яч перед грудьми;

15м

лікті відвести назад

ходьба з високим підніманням стегна, м’яч вперед;

15м

рухи виконувати плавно, колінками доторкатися до м’яча

ходьба на носках, м’яч за голову;

15м

спину  тримати прямо

біг у середньому темпі, м’яч у правій руці;

15м

дихання вільне

біг з високим підніманням стегна, м’яч вперед;

20м

тулуб тримати прямо, стегна піднімати до кута 90º

біг із зупинками по сигналу, м’яч вперед;

30м

зупинившись, присісти, м’ячем доторкнутися до підлоги

розрахунок по порядку, при виконанні бігу парні номери переганяють непарних;

1 хв.

біг виконувати по сигналу

стрибки на лівій, м’яч вгору;

15м

дотримуватися дистанції

стрибки на правій, м’яч вперед;

15м

стрибки виконувати м’яко, на носках

почергові стрибки на двох та одній, м’яч за головою.

15м

згинати ноги, виконувати з максимальною амплітудою

Перевірка ЧСС за 10 сек.

 

звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом

Перешикування в дві шеренги. Комплекс вправ з м’ячем

5-6 хв.

 

1. В.П. м’яч внизу

1.      Ліву назад на носок, м’яч вгору

2.      В.П.

3.      Праву назад на носок, м’яч вгору

4.      В.П.

6-8 р

спину тримати прямо, дивитися на м’яч

2. В.П. м’яч внизу

1. Присісти, м’яч вперед 2. В.П.

 

6-8 р

п’яти не відривати від підлоги, спину тримати прямо

3.      В.П. стійка ноги нарізно, м’яч внизу

1.   М’яч вгору

2.   Нахил, м’ячем торкнутися підлоги 3. Випрямитись, м’яч вгору

4.      В.П.

 

6-8 р

ноги не згинати, дивитися вперед

4. В.П. стійка ноги нарізно, м’яч внизу

1.      Поворот тулуба направо, м’яч вперед

2.      В.П.

3.      Поворот тулуба наліво, м’яч вперед

6-8 р

ноги не згинати, руки не опускати, ступні ніг не відривати від підлоги

 

4. В.П.

 

 

5. В.П.  м’яч вперед

1.    Відпустити м’яч

2.    Присід, спіймати м’яч 3. Встати, м’яч вгору

4. В.П.

6-8 р

не нахилятись, п’ятки не відривати від підлоги, дивись на м’яч.

6. В.П. м’яч  в правій руці. Ходьба на місці.

 

дивитись прямо, плечі розвернуті, тулуб прямий.

Перевірка ЧСС за 10 сек.

 

звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.

Основна частина 28 – 32 хв.

Кидок м’яча у кошик після ведення.

10-12 хв.

 

пояснення  й показ техніки виконання кидків;

 

перший крок робити широкий, другий гальмуючий, стрибок виконувати в гору, приземлятися на

поштовхову ногу

імітація кидка;

 

виконання подвійного кроку без м’яча з місця;

 

подвійний крок з місця після удару об підлогу,

перешикування на кожен щит по 3-4 учня;

 

якщо учень виконує кидок правою рукою, то ловити м’яч потрібно з кроком однойменної ноги; потім виконує крок лівою, стрибає в гору; під час другого кроку м’яч винести вгору.

image 

імітація подвійного кроку, переступаючи фішки з правого та лівого боку щита;

 

подвійний крок після підкидання м’яча;

 

подвійний крок, м’яч знімається з руки партнера;

 

подвійний крок з веденням м’яча;

 

Ведення м’яча 10-12 хв.

 

 

ведення м’яча на місці правою рукою;

 

ведення м’яча виконувати однією рукою пересуваючись навколо точки приставним кроком

image 

ведення м’яча на місці лівою рукою;

 

ведення м’яча поперемінно правою та лівою рукою;

 

вести м’яч посилаючи його в одну точку на підлозі

учні починають ведення правою, лівою рукою на місці, по сигналу ведення на швидкості до лицевої лінії і передача м’яча партнеру.

 

контролювати м’яч кінчиками пальців; ведення виконувати без зорового контролю; звернути увагу на роботу рук та ніг

 

Човниковий біг з веденням:

низьке ведення; високе ведення.

3-8 р

зал ділиться на 3 частини: до першої лінії – низьке ведення, до другої – високе ведення

Перешикування в дві колони Гра «Веселий потяг»

3-4 хв.

за сигналом учні за капітаном переміщуються по розмітці баскетбольного майданчика, намагаючись уникнути зіткнення. За сигналом можна змінювати напрям руху на протилежний, а також змінювати спосіб переміщення

 

Заключна частина 3-5 хв.

 

 

1. шикування в одну шеренгу

1 хв.

вправи виконувати під час ходьби

2. вправи на відновлення дихання

1 хв.

3. вимірювання ЧСС за 10 сек.

 

30

у нормі на 10-15 % більше ніж на початку уроку

Підсумок уроку

1 хв.

оцінити виконання завдань на уроці

Д.З.

1 хв.

виконати імітацію подвійного кроку; виконати згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги

Організований вихід

30 сек.

в колону по одному

 

pdf
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
273
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку