Конспект уроку з фізичної культури в 6 класі. Модуль "Баскетбол"

Про матеріал
Модуль "Баскетбол", 6 клас Мета уроку: підвищувати інтерес учнів до уроків фізичної культури засобами спортивних ігор, розвиваючи спритність, швидкість, витривалість. Виховувати морально-вольові якості: дружбу, колективізм, взаємодопомогу, взаємопідтримку.
Перегляд файлу

 

Конспект уроку з фізичної культури у 6 класі модуль «Баскетбол»

Вчителя фізичної культури Селезень Оксани Іванівни Новобиківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Тема: баскетбол

Мета: підвищити інтерес учнів до уроків фізичної культури; вміння працювати в парах; виховувати почуття колективізму та прагнення до взаємодопомоги в змагальних естафетах; розвивати кмітливість, спритність, швидкість і витривалість.

Завдання: провести інструктаж з техніки безпеки під час занять з баскетболу; продовжувати знайомитися з правилами гри; вивчити комплекс вправ без предметів; навчити і закріпити навички ведення та передач баскетбольного м’яча.

Обладнання: баскетбольні м’ячі, фішки, гімнастичні лави, ноутбук, проектор, мультимедійна дошка.

Місце проведення: спортивний зал.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

№ з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

І. Підготовча частина (15 хв)

1

Шикування в шеренгу, привітання, оголошення завдань уроку, повторити правила безпеки, вимірювання ЧСС.

1 хв

Фронтальний метод. Звернути увагу на зовнішній вигляд та самопочуття учнів

2

Проведення інструктажу з БЖД на заняттях з баскетболу.

Продовжувати ознайомлення з історією виникнення гри. Правила гри у баскетбол.

Вчитель: баскетбол – це спортивна командна гра з м’ячем, який закидають руками в кільце із сіткою, закріплене на щиті на висоті 3 м 05 см.

Правила гри в баскетболі були розроблені в Сполучених Штатах Америки (США), доктором Джеймсом Нейсмітом. Грають дві команди на майданчику 28х15 м. Переможцем визнають ту команду, котрій вдалося більшу кількість разів закинути м’яч у кошик супротивників. Мета кожної команди – закинути м’яч у кошик суперника, перешкоджаючи іншій команді здобути м’яча і закинути його в кошик своєї команди. Переможцем у баскетболі стає команда, що після закінчення ігрового часу набрала більшу кількість очок. При рівному рахунку  після закінчення основного часу гри призначається овертайм( додатковий час).

3 хв

Діти слухають розповідь вчителя, переглядають слайди

3

Вимірювання ЧСС.

30 с

 

4

Повороти: праворуч, ліворуч, кругом. Перешикування в шеренгу по два або по три.

30 с

 

5

Вправи без предметів.

4 хв

Під музичний супровід. Учні повторюють за вчителем.

6

Перешикування в колону по одному. Різновиди ходьби:

  • на носках – руки вгору;
  • на п’ятках – руки на поясі;
  • перекатом з п’ятки на носок – руки в сторони;
  • на внутрішній стороні ступні – руки перед собою;
  • на зовнішній стороні стопи – руки за спину.

2 хв

В обхід по залу (по периметру).

Вправи виконувати в русі.

7

Різновиди бігу:

  • приставним кроком (ліворуч-праворуч);
  • з високим підніманням колін;
  • з викиданням прямих ніг вперед;
  • з закиданням гомілок              назад;
  • з підстрибуванням вгору на одній нозі.

2 хв

Спеціальні бігові вправи виконувати в колону по одному з дистанцією 2-3 кроки один від одного по діагоналі – «вісімкою».

Руки на поясі.

 

Руки за спиною.

 

На рахунок 1, 2 – йдемо, на рахунок 3 – виконуємо стрибок

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загально-розвивальні вправи в русі:

  • руки вперед – вгору – в сторони – вниз;
  • кругові рухи руками вперед і назад;
  • зведення і розведення рук в сторони; 

 

 

  • зміна положень рук вгору-вниз;

 

 

 

  • «виверти» руками вгору-вниз.

 

 

1 хв

Стежити за дотриманням дистанції, правильністю постави.

Руки прямі.

 

 

На рахунок 1-2 – руки зігнуті в ліктях на рівні грудей; 3-4 – руки прямі розвести в сторони паралельно до підлоги.

1-2 – права рука вгорі,  ліва внизу пружно відводяться назад; 3-4 – ліва рука вгорі, права внизу – те саме. Руки в ліктях не згинати.

Пальці «блискавкою» повернуті долонями вгору, піднятися на носочках, руки прямі -1; 2 – те саме вниз, опуститися

 

 

 

 

9

Ходьба звичайна з вправами на відновлення дихання.

30 с

Темп повільний.

10

Вимірювання ЧСС.

30 с

Звернути увагу на самопочуття учнів.

ІІ. Основна частина (25 хв)

1

Перешикуватися у дві шеренги:

  • підкидання і ловіння баскетбольного м’яча;
  • з оплеском у долоні;

 

  • з поворотом на 90*;
  • з поворотом на 180*;

 

  • ведення м’яча на місці;

 

  • ведення м’яча однією рукою;

 

 

  • передача м’яча однією рукою від плеча;
  • двома руками від грудей ударом об підлогу;
  • двома руками з-за голови;
  • двома руками від грудей у русі

10 хв

Вправи виконувати в парах, за командою вчителя, дотримуючись правил техніки безпеки.

Передавати м’яч після виконання вправи двома руками від грудей напарникові.

 

Почергово: правою і лівою рукою.

У русі: обвести напарника та стати на місце, виконати передачу м’яча двома руками від грудей.

Прийом м’яча виконати  двома руками.

 

 

 

Учні працюють у парах за командою вчителя.

2

Завдання – естафети:

  • «Повітряний міст»;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • «Пряма доріжка»;

 

 

  • «М’яч по тунелю»;

 

 

 

 

 

 

 

  • «Зигзаг – вісімка»;

 

 

 

 

  • «М’яч капітану»

15 хв

Змагальний метод. Робота в командах.

Передавати м’яч двома руками над головою, не повертаючись назад. Останній в команді з м’ячем вибігає наперед і гра продовжується до тих пір, поки капітан команди знову буде попереду. Перемагає та команда, котра швидко впорається з завданням.

Виконувати ведення м’яча по прямій правою рукою, назад – лівою.

Капітан – перед командою з м’ячем, яка приймає широку стійку, так званий «тунель». За командою вчителя ведучий котить м’яч по «тунелю». Той, хто в кінці команди, отримує м’ячик і вибігає наперед, прийнявши широку стійку і т. д.

Кожному учаснику потрібно виконати обведення фішок м’ячем зигзагоподібним способом. Ведення виконати  однією рукою.

Капітани – попереду своїх команд виконують передачу м’яча двома руками. Наступний учасник повертає знову м’яч капітану і присідає. Змагання продовжується доти, щоб одна з команд вийшла переможцем.

ІІІ. Заключна частина (5 хв)

1

Шикування. Вимірювання ЧСС.

1 хв

В одну шеренгу. Звернути увагу на самопочуття учнів.

2

Рефлексія.

Я раніше не зна(в),(ла) , а тепер знаю…

Я раніше не вмі(в),(ла), а тепер умію…

Я раніше боя(вся), (лася), а тепер не боюся…

Мені раніше не подобалося.., а тепер подобається…

2 хв

Продовжити речення.

3

Оцінювання

1 хв

Працювали дуже плідно!

Оцінку ставлю вам – відмінно!

4

Домашнє завдання

30 с

Виконати діставання різних предметів у стрибку; повторити теоретичні відомості «Баскетбол»; повторити і виконати «напівшпагат» - хл.; «шпагат» - дівч..

5

Організований вихід зі спортивного залу.

30 с

В колону по одному.

 

docx
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
579
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку