Конспект уроку "Гандбол" 5-6 клас НУШ

Про матеріал
Конспект уроку розроблений відповідно за чинною програмою Нової української школи за модулем "Гандбол". Урок дітям запам'ятається, так як навчання на уроці відбувається за допомогою рухливих ігор, де учні легко вивчать стійку гандболіста та розміщення гравців на майданчику, а також закріплять набутті знання.
Перегляд файлу

План-конспект уроку фізичної культури з «Гандболу»

для учнів  5 - 6  класу

Тема уроку: «Гандбол»

Тип уроку: навчально-ігровий

Мета: 1. Навчитися стійці гандболиста та розміщенню гравців на ігровому         

               майданчику.

                     2. Сприяти розвитку швидкості, спритності, стрибучості.

           3. Рухливі ігри: без предметів та з предметами.

                     4. Виховувати почуття колективізму та взаємовиручки.

 

Інвентар: фішки, м’ячі для гандболу, фішки, картки: червона, зелена, жовта, секундомір.

Місце проведення: спортивний зала

Тривалість уроку: 45 хвилин.

 

№ з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

Підготовча частина 10хв

1.

Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку. Перевірка ЧСС за 10 с. Правила безпеки на ігровому майданчику.

1хв

У шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд.

2.

 Ходьба

- на носках;

- на п’ятках;

- на внутрішній стороні стопи;

- на зовнішній стороні стопи;

- ходьба з високо піднімаючим коліном.

2 хв

1 коло

1 коло

1 коло

1 коло

Фронтальний метод

Руки на поясі, розправити плечі, дивитись вперед

Руки на плечі

Дистанція два кроки

 

3.

Біг

- по діагоналі;

- змійкою;

- з закиданням гомілки;

- з високим підніманням стегна.

2 хв

Фронтальний метод

Руки зігнуті в ліктях

Дистанція два кроки

Руки за спиною

Руки за головою

4.

Спеціальні вправи для контролю  м’яча в гандболі:

1. Прийом  м'яча зверху правою рукою, кидок в стіну через підлогу.

2. Так саме, лівою рукою

3. Так саме, але котити ліворуч-праворуч перед собою правою рукою.

4. Так саме, лівою рукою.

5. Так саме, навколо себе ліворуч, праворуч в сіді.

5 хв

Невеликим поштовхами, кидаємо м’яч об стіну

 

 

 

 

Правою, лівою рукою виконуємо оберти по підлозі м’ячем

 

Основна частина 30хв

1.

Стійка гандболіста

Вивчення стійки гандболіста за допомогою гри «Повтори за мною».

Ведучий показує елементи стійки та пересувається, діти повинні повторити за ним вправи:

-вперед;

-назад;

-праворуч;

-ліворуч, праворуч;

- вісімкою навколо фішок.

8 хв

Показ учням та виконання стійки гандболіста. Пересування по майданчику зі зміною швидкості, напряму  (праворуч, ліворуч, вперед, назад) під музичний супровід.

2.

Розміщення гравців на гандбольному майданчику.

Рухлива гра «Стань на номер…»

Учні об’єднуються  у дві команди. Кожна команда розмішується на своїй половині поля. Учні вільно пересуваються по майданчику у стійці гандболіста, за командою ведучого (вчителя), коли почують відповідний номер гравця на майданчику, необхідно швидко розміститися на цьому номері.

10 хв

Показ учням та виконання учнями розміщення  гравців як захисної та нападаючої ланки  під час гри в захисті і  в нападі.

 

3.

Рухлива гра « Чу, Ва, Чі» або «Камінь, ножиці, бумага».

Здобувачі освіти діляться на пари стають один навпроти одного на відстані 1м.

1. Виграв - тікаєш, програв - ловиш, нічия -оберт 360*.

2. Виграв - червона фішка, програв -жовта, нічия - синя.

3. Виграв - стаєш нападником, програв -захисником, нічия - оберт 360*.

12 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=9zHmsYV8E6A&t=2s

 

 

 

 

Необхідні фішки таких кольорів: червона, жовта, синя. Фішки розмістити між гравцями.

 

Заключна частина 5 хв

1.

Шикування в одну шеренгу.

1 хв

 

2.

Гра на увагу «Світлофор».

 

1 хв

Якщо вчитель показав червону картку, діти стоять нерухомо, зелену – крокують на місці, жовту -  плещуть у долоні. Сигнали чергуються несподівано. Той, хто припустився помилки, робить крок уперед і продовжує гру.

3.

Вимірювання ЧСС за 10 с.

1 хв

Перевірити стан учнів після уроку.

4.

Домашнє завдання

30 с.

Виконати вистрибування вгору з повного присіду (хл. – 5р, дів. – 3р.)

5.

Підведення підсумків уроку

1хв

Виставлення рівнів або оцінок

6.

Організований вихід зі спортивної зали.

30 с.

 

 

 

 

docx
Додано
26 лютого
Переглядів
391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку