Конспект уроку Баскетбол 8 клас

Про матеріал
Конспект уроку містить вправи для вдосконалення ведення м'яча, кидків м'яча після подвійного кроку, що допомагає розвивати учням кмітливість, спритність, швидкість та витривалість.
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ

для учнів 8 класу

вчителя Приорільської гімназії-філії Личківського ліцею

 

35ТЕМА УРОКУ:  БАСКЕТБОЛ

                                                                                                        

ЗАВДАННЯ УРОКУ:

- вдосконалити техніку виконання ведення і передач м’яча на місці і в русі;            - вдосконалити техніку кидків в корзину після подвійного кроку;                                   - виховувати почуття колективізму та взаємовируч­ки в змагальних естафетах; - сприяти зміцненню здоров'я засобами ігрової та змагальної діяльності на уроках із баскетболу;                                                                                                                 - розвивати кмітливість, спритність, швидкість та витривалість

Інвентар:   баскетбольні м'ячі,  стійки, фішки, 2 комплекти спортивної форми, секундомір, протокол змагань, плакат

Тип уроку:  комбінований.

Місце проведення: спортивний зал.

Хід уроку

№ з/п

Зміст уроку

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина (12 хв)

1

Шикування в шеренгу, привітання, оголошення завдань уроку.

Бліцтурнір:

В якій країні народився баскетбол? Скільки людей знаходиться на майданчику під час гри? Скільки секунд дається на одну атаку? Після скільки фолів гравець не може продовжити гру?  Скільки очок нараховуються команді за штрафний кидок?

2 хв.

Зафіксувати результати опитування у протоколі змагань

 

2

Ходьба і біг повільним темпом

1 хв.

Дотримання дистанції та правильної постави під час ходьби та бігу. Стежити за ритмічним диханням

3

Біг :

приставним кроком;

з високим підніманням колін;

із згинанням колін назад

з прискоренням

з поворотом на 360

1 хв.

Дотримання дистанції та правильної постави під час ходьби та бігу. Стежити за ритмічним диханням

4

Загальнорозвивальні вправи в русі

кругові оберти зігнутих рук;

розведення рук в сторони;

зміна положення рук

2 хв.

Дотримання дистанції, правильність виконання вправ, постави

 

Розминка з баскетбольним м'ячем (вправи в парах):

передача м’яча партнеру збоку;

передача м’яча партнеру знизу (згори);

випади в сторону

присідання

стрибки вгору із упору присівши

стрибки на одній нозі

6 хв.

2Х10 р.

2Х10р.

8-10р.

8-10р.

8-10р.

2Х10р.

Індивідуальні підказки щодо

виконання вправ.

II. Основна частина (28 хв)

1

Завдання 1

1. Пояснення і показ техніки ловіння та передачі м'яча однією рукою під час паралельного і зустрічного руху з відскоком від підлоги.

2. Правильне утримання м'яча перед передачею і правильне положення рук перед його ловінням.

3. Передача м'яча в парах без відскоків, стоячи на місці.

4. Передача м'яча в парах з відскоком від підлоги, стоячи на місці.

5. Передача м'яча в парах без відскоку на швидкість (змагання).

6. Передача м'яча в парах з відскоком на швидкість (змагання).

7. Кидок мяча після ведення м’яча

7хв.

Виконувати вправи у баскетбольній стійці.

Пара, яка закінчила змагання, піднімає м'яч угору.

Індивідуально вказати на помилки, які учні допустили, виконуючи передачу м'яча з відскоком від підлоги

11

 

2

Завдання 2.1. Подвійний крок після ведення повільним темпом.2.Подвійний крок після ведення з наступним кидком у кошик.

5 хв.

Той, хто веде м'яч, дивиться на протилежний щит. Повороти після ведення — м'яча до рук не брати.

3

Завдання 3.Змагання з виконання подвійного кроку. Учасники команди стоять в колону по одному. За сигналом перший учасник рухається обводить прапорці, кидає м’яч в корзину доки не закине і повертається назад, віддаючи передачу наступному учаснику команди. Перемагає команда, яка швидше виконала завдання.

6 хв.

2

4

Завдання 4. Учасники команди стоять в колону по одному. За сигналом перший учасник рухається в сторону прапорця (фішки), обводить його і робить передачу другому в колоні. Той віддає м’яча, після чого перший номер команди кидає м’яч в корзину. Після виконаного кидка перший номер здійснює передачу другому номеру і той виконує таке ж завдання. Перемагає команда, яка має більше точних влучань в корзину.

6 хв.

Розділити кожну команду на дві групи. Рахувати суму закинутих м’ячів двома групами.

ит

5

 

Завдання 5. Учасники однієї команди розміщуються по периметру спортивного залу у межаж майданчика на відстані 4-5 метрів один від одного. Біля першого учасника 8 м’ячів. За сигналом він виконує передачу м’яча другому, той третьому і т.д. Останній восьмий учасник кладе м’яч в сітку. Гра завершується коли останній гравець команди поклав у сітку восьмий м’яч. При цьому вчитель фіксує час. Команда, яка виконала завдання швидше – перемагає.

4 хв.

Кожна команда вправу виконує двічі. До уваги береться кращий результат.

3

III. Заключна частина (5 хв)

1

 

Ходьба та вправи на відновлення дихання

1 хв.

Темп ходьби повільний

2

Оцінювання навчальних досягнень учнів

30 с.

Індивідуально вказати кожному на помилки.

3

Баскетбольна  вікторина Що означає жест судді:  м’яч до гри;  хвилинна перерва; поштовх суперника; м’яч не зарахований; штрафні кидки

2.5 хв.

Використати малюнки

10

4

Підведення підсумків змагань

30 с.

Відзначити кращих учнів

5

Домашнє завдання

30 с.

Імітація кидку в кошик.

 

docx
Додано
26 лютого
Переглядів
72
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку