14 травня о 18:00Вебінар: Закордонний досвід: принципи взаємодії батьків, вчителів та учнів у закладах освіти (на прикладі школи «Британніка», м. Будапешт)

Конспект уроку географії "Атмосфера. ЇЇ склад та будова"

Про матеріал
Матеріал містить короткий конспекту уроку географії з теми "Атмосфера. Її склад та будова"
Перегляд файлу

Пінчук Жанна Григорівна, учитель географії філії «Загальноосвітня школа №3»

Географія.                                                                                             6 клас.

 

Тема уроку: Атмосфера. Її склад та будова.

(урок з використанням елементів технології критичного мислення)

 

Мета: засвоїти поняття «атмосфера», розглянути її склад та будову; розвивати навички роботи з джерелами інформації, виокремлювати ключові поняття та елементи; формувати ключові предметні компетентності; виховувати екологічне мислення.

 

Обладнання: підручник, ноутбук, проєктор, екран.

Підручник: Т.Г.Гільберг, Л.Б.Паламарчук «Географія. 6 клас»

Компетентності

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

Робота з візуальним мистецтвом – картина художника Steve Henderson

 1. Що ви бачите на слайді?

 2. Що передає нам художник?

 3. Завдяки чому все, зображене на картині, існує?

Висновок: все, що існує на планеті, завдячує своєму існуванню, наявністю повітряної оболонки.

 

ІІ. Оголошення теми та мети уроку

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Що вам відомо про атмосферу?
  2. Що ще цікавить про атмосферу, що потрібно вивчити?
  3. Які у вас виникають питання?
  4. Чи потрібно нам мати знання про атмосферу?

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

Перегляд відео про атмосферу (6 хвилин) за посиланням https://youtu.be/RgVFy5JTt90?t=31

Робота з підручником

Формуємо поняття:

-Що таке атмосфера»? З яких газів складається? Яку має будову повітряна оболонка?  (ст.111)

-Що таке метеорологія»? (ст.111)

Словникова робота

Учні записують поняття та визначення у зошит та опрацьовують матеріал у словнику термінів та понять https://drive.google.com/file/d/1CqE-DH3m4S7DCESFsdTqShgGN_B9izce/view

 

 

Аналіз отриманої інформації

Складання ментальної мапи «Атмосфера , її склад та будова» (відтворення почутого матеріалу у відео та з використанням матеріалу атласу)

Зображення, що містить текст, карта

Автоматично згенерований опис

Відтворення матеріалу

Робота з питаннями по темі

Питання відкриті

(ці питання починаються зі слів: що , як , який , скільки , чому і передбачають отримання розгорнутої відповіді)

Питання закриті

(вони припускають відповідь "так" або "ні")

  1. Чому температура у атмосфері із висотою зменшується?
  1. Атмосфера – повітряна оболонка.
  1. Який шар атмосфери містить озоновий шар?
  1. У атмосфері міститься водяна пара яка з пилом та твердими частинками утворює хмари.
  1. Чому повітря називають сумішшю газів?
  1. Пил та тверді частинки зменшують кількість сонячної енергії, яка надходить на Землю.
  1. Яке значення для Землі мають хмари, які утворюються в атмосфері?
  1. Повітря- суміш газів
  1. З яких шарів складається атмосфера ( від найнижчого до найвищого)? Які їх характеристики?
  1. У атмосфері кисень становить 78 %
  1. У якому шарі атмосфери формується погода?
  1. Нижній шар атмосфери - стратосфера
  1. Чи існує межа атмосфери?
  1. Озоновий шар міститься в тропосфері.

 

V. Рефлексія

Прийом «Мапа тіла»

 

VІ. Підсумок уроку

Метод «Прес»

  • Чим атмосфера Землі відрізняється від газових оболонок інших планет?

VІІ. Домашнє завдання.

  1. Виконати завдання у Classroom

 

 

docx
Додано
31 березня
Переглядів
65
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку